Passive Skrevet 22. august 2016 #1981 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Mine beste, fikk akkurat Schyther på spawnpointet utenfor huset. Wohoo. 😁 Jeg så faktisk en mr. Mime for første gang på nearby/sightings i går, så tydeligvis har de økt hyppigheten på spawningene. Endret 22. august 2016 av Passive 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 22. august 2016 #1982 Del Skrevet 22. august 2016 Dette er mine beste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #1983 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg fant også Mr. Mime i går! Den dukket plutselig opp mens jeg satt på trikken forbi Aker Brygge. Dessverre lav cp da, men morsomt med en ny Pokémon. Ellers var jeg en kort tur i Frognerparken og fikk fanget tre Charmander og masse Shellder, en Seel og en Jigglypuff. Fikk også Sandshrew i et egg Anonymkode: a3258...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. august 2016 #1984 Del Skrevet 22. august 2016 Har på insence. 1. Fearow. Kastet ball. ERROR, poff.. ball og fugl borte vekk. 2. Pidgey. Kastet ball. ERROR, poff.. ball og fugl borte vekk. Hva er det egentlig som skjer? Det er juks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. august 2016 #1985 Del Skrevet 22. august 2016 Funket med "Rainer" på Eevee ja Kalte den det, utviklet den, og fikk en Vaporeon med CP på 1241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2016 #1986 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) 1 time siden, Aamu skrev: Har på insence. 1. Fearow. Kastet ball. ERROR, poff.. ball og fugl borte vekk. 2. Pidgey. Kastet ball. ERROR, poff.. ball og fugl borte vekk. Hva er det egentlig som skjer? Det er juks Du har ikke signet opp til noen sidern som viser hvor pokemon er? Det der er nemloig slik de soft banner folk. Ellers ble jeg vist lvl 20 på vei hjem etter å ha levert bilen på verkstedet. Dro med meg tre pokegyms rundt i Drammen i samma slengen så jeg fikk samle inn noen påokecoins :D Endret 22. august 2016 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. august 2016 #1987 Del Skrevet 22. august 2016 1 minutt siden, Ann Christin skrev: Du har ikke signet opp til noen sidern som viser hvor pokemon er? Det der er nemloig slik de soft banner folk. Hæ? Jeg forstår ikke hva du mener Jeg har bare spilt i appen, that's it. Fanget Pokémons etter det, men synes det var dårlig gjort av dem å stjele 2 baller fra meg og kalle det "error". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. august 2016 #1988 Del Skrevet 22. august 2016 Favoritten min er Goldeen. Fordi hun er skikkelig damete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 22. august 2016 #1989 Del Skrevet 22. august 2016 12 timer siden, Ardwinna skrev: Her er mine "favoritter". Jeg haker av for favoritt på alle de jeg vil unngå å sende til professoren ved et uhell, enten de skal evolves videre eller bare skal beholdes fordi de har høy CP. 6 timer siden, Passive skrev: Mine beste, fikk akkurat Schyther på spawnpointet utenfor huset. Wohoo. 😁 Jeg så faktisk en mr. Mime for første gang på nearby/sightings i går, så tydeligvis har de økt hyppigheten på spawningene. Haha, som jeg lo av de kreative navnene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2016 #1990 Del Skrevet 22. august 2016 1 time siden, Aamu skrev: Hæ? Jeg forstår ikke hva du mener Jeg har bare spilt i appen, that's it. Fanget Pokémons etter det, men synes det var dårlig gjort av dem å stjele 2 baller fra meg og kalle det "error". Det finnes sider og apper som viser deg hvor og når pokemons dukker opp. Noen av disse m¨man opprette konto på og da kan man få en mild utestengelse, da er det nettopp en slik reaksjon som du nevner som kommer opp. Men har du fanget etterpå var du nok bare uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 22. august 2016 #1991 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) 3 minutter siden, Ann Christin skrev: Det finnes sider og apper som viser deg hvor og når pokemons dukker opp. Noen av disse m¨man opprette konto på og da kan man få en mild utestengelse, da er det nettopp en slik reaksjon som du nevner som kommer opp. Men har du fanget etterpå var du nok bare uheldig Åja! Nei, har ikke gjort noe sånt Ja, det var kjipt.. ikke at pokemonsene forsvant, men at ballene forsvant Dumme error da! Mon tro hvorfor. Endret 22. august 2016 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 22. august 2016 #1992 Del Skrevet 22. august 2016 For 2 dager siden, manglet jeg bare 4 magikarp, for at jeg skal kunne evolve den. Og etter det, så finner jeg ikke magikarp mer. Er så typisk. Men skal til Oslo igjen på lørdag, så da burde jeg finne de der. Skal uansett vente til jeg er på Level 24, så ta en evolve runde med Lucky egg. Føler jeg må gjøre det på hvert Level nå, ellers vil jeg bruke noen uker, før jeg kan komme meg på neste Level. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 22. august 2016 #1993 Del Skrevet 22. august 2016 Sukk. Dragonite! Men fant ham ikke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. august 2016 #1994 Del Skrevet 22. august 2016 Brukte et Lucky egg i dag, etter nøye planlegging. Jeg rakk å evolve 58 Pokemon på halvtimen. Fikk bl.a. evolvet Seadra og Dragonair som jeg ikke hadde fra før. Også fikk jeg Omanyte i 10 km-egget mitt i dag. Den hadde jeg heller ikke fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 22. august 2016 #1995 Del Skrevet 22. august 2016 Fikk en Dragonair som jeg ikke hadde fra før i dag, samt evolva til en Ivysaur som jeg heller ikke hadde fra før. Fikk enda en Ponyta og en Growlithe i egg (pluss at en Growlithe stakk av) og fant en Mr. Mime til 10-km egget mitt står på 9,9 km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 22. august 2016 #1996 Del Skrevet 22. august 2016 Fanget en Kadabra i dag . Herlighet så glad jeg blir av å fange en som jeg ikke har i fra før. Nesten litt pinlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 22. august 2016 #1997 Del Skrevet 22. august 2016 Jippi, en ny som jeg ikke hadde fra før! En Lickitung! Utrolig dårlig CP, men helt ny for meg Nå er det så sjelden at det dukker opp nye, så jeg blir også litt pinlig glad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. august 2016 #1998 Del Skrevet 22. august 2016 I dag dukket plutselig omrisset av Mr. Mime opp her nede i byen! Jeg er dypt imponert... Fikk dessverre ikke tak i ham. Har bare hamstret baller på pokestopene og fanget noen få av de vanligste og kjedeligste pokemon. Ikke kom jeg meg på tur heller, så har ikke fått klekket noen egg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 22. august 2016 #1999 Del Skrevet 22. august 2016 Må le av meg selv. Etter at squirtle bare har vært umulig mot meg, fanget jeg en i stua i stad, og ble så glad. Selv om jeg har han jo fra før. Men ser her og, at nye finner jeg ikke lenger. Sist jeg evolva fikk jeg en del nye. Men finner ingen. Og i mine 3, 10 km egg, så var det ingen nye. Og jeg vil ha nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 22. august 2016 #2000 Del Skrevet 22. august 2016 Klekte tre egg i dag, to 10km og tre 5km. Fikk to omanyte (som jeg har har før, både den og omastar) og tre paras ååh så irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå