Taperen Skrevet 2. februar 2017 #4521 Del Skrevet 2. februar 2017 3 minutter siden, Sirah skrev: Ingen nye her i området iallefall. Skulle gjerne hatt en i hagen 😇 Hehe, du får støpe en bronsefigur av deg ute i hagen, så tar du bilde av den og sender inn forslag til Niantic om nytt pokestop 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. februar 2017 #4522 Del Skrevet 2. februar 2017 11 minutter siden, Taperen skrev: Hehe, du får støpe en bronsefigur av deg ute i hagen, så tar du bilde av den og sender inn forslag til Niantic om nytt pokestop Lurt 😎 Hadde vært stas det altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4523 Del Skrevet 2. februar 2017 Har 3 femkilometersegg som klekker samtidig. Så er det slutt. Da har jeg bare 2 inkubatorer igjen! Ikke råd til flere før mars Anonymkode: e8266...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 2. februar 2017 #4524 Del Skrevet 2. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har 3 femkilometersegg som klekker samtidig. Så er det slutt. Da har jeg bare 2 inkubatorer igjen! Ikke råd til flere før mars Anonymkode: e8266...a6b Får håpe du får noe som du mangler da Her sparer jeg coinsa til det evt kommer noen nye Pokémons i eggene, mangler bare Grimer i fra eggene, og det ser jo ikke ut som jeg får den.....bruker bare den evighets inkubatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykose Skrevet 2. februar 2017 #4525 Del Skrevet 2. februar 2017 18 timer siden, Taperen skrev: Ok, er det lite som spawner hos deg da, bare de samme pokemonene? Haha, hva vil det si? Altså, jeg er ingen dreven pokemonspiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4526 Del Skrevet 2. februar 2017 8 timer siden, hog skrev: Tror det her i byen i hvert fall. Porygon og Chansey er vel de to jeg føler jeg mangler candy på til gen 2. Har du sett noe til, eller hørt noe om hvor chansey i Trondheim? 7 timer siden, hog skrev: Det er ikke helt usannsynlig at kan skje snart... Operation portal recon er vel snart ferdig tror jeg. Krysser fingrene. Her jeg bor linen nærbutikken vært pokestop, for det er ingenting annet her. Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 2. februar 2017 #4527 Del Skrevet 2. februar 2017 35 minutter siden, psykose skrev: Haha, hva vil det si? Altså, jeg er ingen dreven pokemonspiller Er det lite Pokémons hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 2. februar 2017 #4528 Del Skrevet 2. februar 2017 5 timer siden, hog skrev: Vel, til det du spurte om er det vel strengt tatt ikke ujevnt, men en eksponentiell kurve? Det ser i hvert fall slik ut, uten at jeg har regnet på det for å verifisere. Edit; Noen andre har selvfølgelig regnet på det http://imgur.com/a/whksc Tenkte mer på hvor mange XP det trengs for å levle. F.eks et level trenger du 300 000 XP, neste level 350 000 XP og så plutselig trenger du 500 000 XP. Det er, for meg, veldig ujevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. februar 2017 #4529 Del Skrevet 2. februar 2017 41 minutter siden, Brimi skrev: Tenkte mer på hvor mange XP det trengs for å levle. F.eks et level trenger du 300 000 XP, neste level 350 000 XP og så plutselig trenger du 500 000 XP. Det er, for meg, veldig ujevnt. http://heavy.com/games/2016/07/pokemon-go-xp-gained-per-level-how-much-needed-need-to-up-advance-chart-graph-image/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 2. februar 2017 #4530 Del Skrevet 2. februar 2017 2 timer siden, Rosalie skrev: http://heavy.com/games/2016/07/pokemon-go-xp-gained-per-level-how-much-needed-need-to-up-advance-chart-graph-image/ Okei, men nå skjønner jeg hvorfor det er så ujevnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. februar 2017 #4531 Del Skrevet 2. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, som Hog skriver tenkte jeg på Pokemon Go-appen. Når du går inn på en gym så velger den jo for det, eller kommer med et forslag til hvem som skal kjempe. Jeg godtar ofte det forslaget Bytter ikke om med mindre jeg plutselig tenker meg noe helt annet. Anonymkode: e8266...a6b Jeg prøver stadig å pugge hvilke som funker best mot hvilke, men hver gang jeg skal slåss i en gym får jeg helt jernteppe. Det eneste jeg husker er elektrisk mot vann, og vann mot ild, for det er ganske logisk. Men ellers, helt blank. Så det ender med tilfeldig utvalgte pokiser og så peiser jeg på med vill klikking og jevnlig dodging. Funker overraskende bra! I dag fikk jeg et 10km-egg men jeg har ingen ledige inkubatorer akkurat nå. Vurderte å kjøpe en, men orker ikke bruke penger på spillet akkurat nå. Ingen interessante pokiser i byen i dag, verken nearby eller innen fangstrekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. februar 2017 #4532 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg sliter forresten med en ting når jeg slåss i gym. Mens jeg står og klikker spretter stadig den der "bytt-pokemon"-velgern opp. Veldig irriterende. Er det noen spesiell måte å klikke på skjermen på for å unngå dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. februar 2017 #4533 Del Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, Ardwinna skrev: Jeg prøver stadig å pugge hvilke som funker best mot hvilke, men hver gang jeg skal slåss i en gym får jeg helt jernteppe. Det eneste jeg husker er elektrisk mot vann, og vann mot ild, for det er ganske logisk. Men ellers, helt blank. Så det ender med tilfeldig utvalgte pokiser og så peiser jeg på med vill klikking og jevnlig dodging. Funker overraskende bra! I dag fikk jeg et 10km-egg men jeg har ingen ledige inkubatorer akkurat nå. Vurderte å kjøpe en, men orker ikke bruke penger på spillet akkurat nå. Ingen interessante pokiser i byen i dag, verken nearby eller innen fangstrekkevidde. Jeg har egentlig ikke pugget typene så nøye, mer at jeg husker hva som funker mot de vanligste forsvarerne. Her i byen er det ganske ensformig hva man ser på en gym. 54 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg sliter forresten med en ting når jeg slåss i gym. Mens jeg står og klikker spretter stadig den der "bytt-pokemon"-velgern opp. Veldig irriterende. Er det noen spesiell måte å klikke på skjermen på for å unngå dette? Kan ikke si at jeg har opplevd det problemet :-\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. februar 2017 #4534 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) 22 minutter siden, hog skrev: Jeg har egentlig ikke pugget typene så nøye, mer at jeg husker hva som funker mot de vanligste forsvarerne. Her i byen er det ganske ensformig hva man ser på en gym. Det er det forsåvidt her også, går mest i Dragonite, Snorlax, Lapras, Charizard, Arcanine, Exeggutor og en og annen Rhydon og Golem. Jeg får prøve å pugge de mest vanlige. 22 minutter siden, hog skrev: Kan ikke si at jeg har opplevd det problemet :-\ Det er sikkert telefonen min, siden den har supersensitiv skjerm. Den gjør en del ting på egenhånd også dersom bankkort og pengesedler blir liggende mot skjermen. For ikke å snakke om fukt, da tar det helt av. Endret 2. februar 2017 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. februar 2017 #4535 Del Skrevet 2. februar 2017 1 time siden, Ardwinna skrev: Jeg prøver stadig å pugge hvilke som funker best mot hvilke, men hver gang jeg skal slåss i en gym får jeg helt jernteppe. Det eneste jeg husker er elektrisk mot vann, og vann mot ild, for det er ganske logisk. Men ellers, helt blank. Så det ender med tilfeldig utvalgte pokiser og så peiser jeg på med vill klikking og jevnlig dodging. Funker overraskende bra! I dag fikk jeg et 10km-egg men jeg har ingen ledige inkubatorer akkurat nå. Vurderte å kjøpe en, men orker ikke bruke penger på spillet akkurat nå. Ingen interessante pokiser i byen i dag, verken nearby eller innen fangstrekkevidde. Jeg også. Trykker bare helt vilt, men det funker overraskende greit 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4536 Del Skrevet 2. februar 2017 Hvor mange drage-pokemon har dere fanget? Jeg har kun fanget 29 siden jeg begynte å spille i Juli... Drage-medaljen må vel være den vanskeligste å oppnå gull på? Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 2. februar 2017 #4537 Del Skrevet 2. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange drage-pokemon har dere fanget? Jeg har kun fanget 29 siden jeg begynte å spille i Juli... Drage-medaljen må vel være den vanskeligste å oppnå gull på? Anonymkode: 4bbe3...3f7 Har fanget 42 drager, men har fanget mindre av Steel med 34, og har minst av tiny rattata, bare 23, så den tar det maaaaange år før jeg får gullmedaljen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. februar 2017 #4538 Del Skrevet 2. februar 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange drage-pokemon har dere fanget? Jeg har kun fanget 29 siden jeg begynte å spille i Juli... Drage-medaljen må vel være den vanskeligste å oppnå gull på? Anonymkode: 4bbe3...3f7 Øh, 1 dragepokemon har jeg fanget siden jeg startet å spille i juli i fjor. Slå den. Jeg har fanget flest giftige pokemon, 755 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4539 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg har bare fanget 9 dragepokemon... Her kryr det derimot av magnemites og voltorbs - er så lei at jeg ikke gidder å fange de engang Hadde nok gått raskere å få gullmedalje om jeg tok de, er bare så kjedelig når det er så lite variasjon. Anonymkode: bffd1...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4540 Del Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare fanget 9 dragepokemon... Her kryr det derimot av magnemites og voltorbs - er så lei at jeg ikke gidder å fange de engang Hadde nok gått raskere å få gullmedalje om jeg tok de, er bare så kjedelig når det er så lite variasjon. Anonymkode: bffd1...401 40 minutter siden, Taperen skrev: Har fanget 42 drager, men har fanget mindre av Steel med 34, og har minst av tiny rattata, bare 23, så den tar det maaaaange år før jeg får gullmedaljen.... Jeg har begynt å fange alle magnemitene jeg kommer over, mangler stål-medaljen. Er på 81 nå Er ikke så mange Electric pokemon hvor jeg bor. Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå