momo Skrevet 26. september 2016 #2621 Del Skrevet 26. september 2016 Her får man aldri vært lenge i en gym, med mindre man er i den blå mafian her jeg bor. De står i store grupper, og sloss, så de kan ha 10 stk i gymmen. Og da får de gjerne ha de der i flere dager. Jeg slår de ut med jevne mellomrom, men de er alltid tilbake ganske raskt. Og jeg kan ikke slå ut så mange daglig, har jo ikke nok Revive og potions til det. Så fikk jeg Snorlax i 10 km egg i dag, noe som var veldig bra, har han fra før, men da med veldig lav CP. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 26. september 2016 #2622 Del Skrevet 26. september 2016 Var en tur på Storøya i dag og fant den Omanyte'n jeg manglet for å evolve til Omastar. Dro ikke for å spille Pokemon, men var i nærheten. Gikk tom for batteri rett etter jeg hadde fanget en Omanite, og powerbanken var også tom for strøm så fikk ikke fanget Geoduden som var i nærheten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 26. september 2016 #2623 Del Skrevet 26. september 2016 5 timer siden, momo skrev: Her får man aldri vært lenge i en gym, med mindre man er i den blå mafian her jeg bor. De står i store grupper, og sloss, så de kan ha 10 stk i gymmen. Og da får de gjerne ha de der i flere dager. Jeg slår de ut med jevne mellomrom, men de er alltid tilbake ganske raskt. Og jeg kan ikke slå ut så mange daglig, har jo ikke nok Revive og potions til det. Så fikk jeg Snorlax i 10 km egg i dag, noe som var veldig bra, har han fra før, men da med veldig lav CP. En gang blå, alltid blå. Ekte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. september 2016 #2624 Del Skrevet 26. september 2016 11 timer siden, Aamu skrev: Får du sjekka det altså? Eller ser du det ved at du får tilbake pokémonen? Jeg tar alltid over gymmer langt unna Kanskje ikke så rart når man bor i ingenmannsland, men.. Ja, se på bildet jeg la ved Hehe, nei, det er ikke så rart det. Var i Horten i dag, men det var ikke så mye der, hverken av pokémon eller pokestops. Var nok på feil sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2625 Del Skrevet 26. september 2016 På tide å slutte med tullet snart? Er dere ikke voksne mennesker?????????????? Anonymkode: 20130...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2626 Del Skrevet 26. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tide å slutte med tullet snart? Er dere ikke voksne mennesker?????????????? Anonymkode: 20130...39f Voksne nok til å ikke klikke oss inn på en tråd kun for å skrive dritt om andre mennesker Anonymkode: a41e5...49b 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2627 Del Skrevet 26. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voksne nok til å ikke klikke oss inn på en tråd kun for å skrive dritt om andre mennesker Anonymkode: a41e5...49b Dere skriver sikkert ikke sladder og dritt dere nei, stemmer det. Anonymkode: 20130...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. september 2016 #2628 Del Skrevet 26. september 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tide å slutte med tullet snart? Er dere ikke voksne mennesker?????????????? Anonymkode: 20130...39f Tull? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 26. september 2016 #2629 Del Skrevet 26. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tide å slutte med tullet snart? Er dere ikke voksne mennesker?????????????? Anonymkode: 20130...39f I kveld gikk jeg en times tid for å fange Pokemon, hadde det ikke vært for spillet ville nok turene blitt langt færre og kortere. Jeg skjønner ikke helt poenget med å "disse" noe som gjør at folk trimmer mer av? Det blir nok av sofasliting og sitting på kontorstoler ellers, la oss heller omfavne slike nye oppfinnelser som er bra for folkehelsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2630 Del Skrevet 26. september 2016 3 minutter siden, Mibella skrev: I kveld gikk jeg en times tid for å fange Pokemon, hadde det ikke vært for spillet ville nok turene blitt langt færre og kortere. Jeg skjønner ikke helt poenget med å "disse" noe som gjør at folk trimmer mer av? Det blir nok av sofasliting og sitting på kontorstoler ellers, la oss heller omfavne slike nye oppfinnelser som er bra for folkehelsa. Ja, forstår godt at det er motivasjon, men jeg tenker at det står dårlig til med "folkehelsa" hvis ikke din egen helse er god nok motivasjon. Jeg tror dette spillet er ett symptom på at det er noe meget galt med samfunnet.(Husk, det er mange ting å se på, hvis du legger mobilen igjen hjemme, eller i lomma). Anonymkode: 20130...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 26. september 2016 #2631 Del Skrevet 26. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, forstår godt at det er motivasjon, men jeg tenker at det står dårlig til med "folkehelsa" hvis ikke din egen helse er god nok motivasjon. Jeg tror dette spillet er ett symptom på at det er noe meget galt med samfunnet.(Husk, det er mange ting å se på, hvis du legger mobilen igjen hjemme, eller i lomma). Anonymkode: 20130...39f Det har vi stadfestet for lenge siden. Pokemon kan være et virkemiddel for å få folk mer ut av passiviteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2632 Del Skrevet 26. september 2016 Nei, ingen flere "oppfinnelser", "virkemidler", "medisiner" for å kurere ditt og datt, ta dere sammen. Ønsker dere alt godt, Lykke til! Anonymkode: 20130...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2633 Del Skrevet 26. september 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: På tide å slutte med tullet snart? Er dere ikke voksne mennesker?????????????? Anonymkode: 20130...39f Noen føler seg utenfor altså... du vet, det er bare å laste ned spillet og prøve deg fram. Anonymkode: be4f5...e74 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. september 2016 #2634 Del Skrevet 27. september 2016 8 timer siden, Brimi skrev: Ja, se på bildet jeg la ved Hehe, nei, det er ikke så rart det. Var i Horten i dag, men det var ikke så mye der, hverken av pokémon eller pokestops. Var nok på feil sted Tja, hvor var du hen da? Jeg fant mye ved Horten vgs (en haug med Drowzee), Hortenskauen og kaia. Ellers i byen fant jeg lite, men fikk klekket egg da skal prøve meg på karjohansvern om kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 27. september 2016 #2635 Del Skrevet 27. september 2016 52 minutter siden, Aamu skrev: Tja, hvor var du hen da? Jeg fant mye ved Horten vgs (en haug med Drowzee), Hortenskauen og kaia. Ellers i byen fant jeg lite, men fikk klekket egg da skal prøve meg på karjohansvern om kort tid Aner ikke hva det heter der, var i bursdag så fikk ikke spilt noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. september 2016 #2636 Del Skrevet 27. september 2016 1 minutt siden, Brimi skrev: Aner ikke hva det heter der, var i bursdag så fikk ikke spilt noe særlig Åja, da er det ikke så rart at du ikke fant noe Er lite i boligområdene synes jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #2637 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg er på ufrivillig Pokémon-detox, da skjermen på mobilen min knuste på fredag, og de jeg leverte inn mobilen til ikke har fått fikset mobilen min enda. Merker at det plutselig ble mye kjedeligere å gå alene utendørs (f.eks. til og fra forelesning osv), så håper jeg snart får tilbake mobilen min! Har prøvd å spille via iPaden min, men den sliter med å finne gps-signal, og siden jeg kun kan bruke den med wifi er uansett det eneste jeg får gjort å ta over gymmen utenfor stua. I det minste er jeg veldig glad for at Pokémon Go lagrer framgangen via google-kontoen min, sånn at jeg ikke mister alt jeg har gjort bare fordi mobilen har gått i stykker. Satser på at mobilen blir ferdig på verkstedet i dag eller i morgen sånn at jeg endelig kan få utviklet de 40 Pokémonene jeg har klart å spare opp nå Anbefaler forresten alle å ingnorere innleggene til AB...39f, så vi slipper å spore av tråden. Anonymkode: a3258...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 27. september 2016 #2638 Del Skrevet 27. september 2016 For dere som bor i Oslo har de endret spawn i Forgnerparken, fra Squirtle til Ponyta. Greit hvis man trenger en Rapidash 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyTear Skrevet 27. september 2016 #2639 Del Skrevet 27. september 2016 Denne tråden altså! :D Hadde ikke fått med meg buddy-systemet før jeg leste her nå, takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 27. september 2016 #2640 Del Skrevet 27. september 2016 1 time siden, Mormont skrev: For dere som bor i Oslo har de endret spawn i Forgnerparken, fra Squirtle til Ponyta. Greit hvis man trenger en Rapidash Ja så det på pokemonmap.no 😀😀😀😀😀 er også gold duck ved bentsebrua v Akerselva. Igår fant jeg Pikachu og Charmander ved aamodt bru😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå