Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, Zzyzx skrev:

Jeg har vært på tur med Pokémon-buddy i dag. :D

Stemmer det at man kun får 1 candy for hver 3/5 km man går? Da må man jo gå temmelig langt hvis man f. eks. mangler 60 candy for å evolve :P 

Når oppdateringen kommer til iPhone kommer jeg nok til å gå en tur eller førti med Pikachu og Charmander, men i og med at jeg mangler 30 candy for å evolve Pikachu og 52 for å evolve Charmeleon så tror jeg jeg trenger nye sko! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Brimi skrev:

Du må ha en pokémon som funker bra mot den du sloss mot :) F.eks ildpokémon mot vannpokémon funker dårlig. 

Aha :) Finnes det noen oversikt over hva som funker bra og dårlig mot hverandre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Zzyzx skrev:

Jeg har vært på tur med Pokémon-buddy i dag. :D

Oi! Har det kommet oppdatering nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, appelsinjuice skrev:

Stemmer det at man kun får 1 candy for hver 3/5 km man går? Da må man jo gå temmelig langt hvis man f. eks. mangler 60 candy for å evolve :P 

Når oppdateringen kommer til iPhone kommer jeg nok til å gå en tur eller førti med Pikachu og Charmander, men i og med at jeg mangler 30 candy for å evolve Pikachu og 52 for å evolve Charmeleon så tror jeg jeg trenger nye sko! :fnise: 

Noen er 1 km, så det er ikke alle som er så "ille". Pikachu er 1 km. :)

53 minutter siden, Ambivalent skrev:

Oi! Har det kommet oppdatering nå?

Ikke ennå, men den er rett rundt hjørnet. I dag eller i morgen vil jeg tippe. Jeg har Android, så jeg lastet ned og installerte utenom "offisielle kanaler".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bytter akkurat når du vil, men du mister det som allerede er gått på eksisterende buddy. Har du gått 4 km med en Snorlax og bytter så er de 4 km borte og du begynner på nytt hvis du velger Snorlax igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rhyth skrev:

Aha :) Finnes det noen oversikt over hva som funker bra og dårlig mot hverandre? :)

Det gjør det helt sikkert, men jeg har ikke lett etter det. Er jo så mange andre oversikter i Pokémon Go :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuuuult! Tror det blir mer gåing fremover :biggrin: 

I dag fikk jeg en Snorlax for første gang i et egg, og ikke nok med det, den var på 1750 CP! :bond: største Pokemon jeg har fått eller funnet noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Zzyzx skrev:

Noen er 1 km, så det er ikke alle som er så "ille". Pikachu er 1 km. :)

Ikke ennå, men den er rett rundt hjørnet. I dag eller i morgen vil jeg tippe. Jeg har Android, så jeg lastet ned og installerte utenom "offisielle kanaler".

Så bra, da behøver jeg kun gå 30 km med Pikachu :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt utålmodig etter at det skal komme nye Pokemon nå. Ved å gå masse tur med Pokemon buddy kan jeg teoretisk sett få evolva til 11 Pokemon jeg mangler, slik at jeg kommer opp i 138 Pokemon. Utenom Lapras og Tangela (og kanskje noen andre jeg ikke vet hva heter ?) er det vel da ikke stort jeg mangler som jeg må finne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva sannhetsgehalten i dette her er, eller når det er planlagt at det skal komme, men Gen 2 ser moro ut!

https://pokemongopocket.com/baby-pokemon-will-also-be-included-pokemon-go-gen-2/

Uansett så står det også der at trading kommer neste måned sammen med flere typer incense. Da kan det bli litt mer interessant etter hvert. Vi får organisere et Pokemon Go-treff for KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant denne i dag :) 

Fikk også fanget en Diglett slik at jeg fikk evolva til en Dugtrio, så to nye i dag :) Mangler bare 5 Squirtle candy for å evolve til Blastoise og 3 Abra candy for å evolve til en ny Kadabra og Alkazam :) 

Andre funn i dag var bl.a. Ponyta, Electabuzz, Geodude, alt for mange Voltorb, Dratini og Ekans. 

image.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forresten en Pikachu og Sandshrew i nærheten av der jeg fant Raichu, men de forsvant før jeg fant de. Jaja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal til Trondheim denne uka, er det noe å fange på IKEA? ;)

Anonymkode: d369b...d87

Nå holder ikke jeg til i Trondheim, men min erfaring med IKEA er at det ikke er god nok nettforbindelse der, og dermed også null Pokemon. Du kan sikkert finne noen utenfor, da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, se hva jeg fant i Oslo i dag! 😀 Dessverre dårlig CP, men den får toppscore på appraisal da. Fikk også endelig utviklet Persian, og har nå 101 Pokémon i Pokédexen 😊 Ellers venter jeg i spenning på at nyeste oppdatering skal komme i Play store. Tror det blir AKP-fil om den ikke kommer i morgen da, begynner å bli utålmodig :P

Screenshot_20160912-184535.png

Anonymkode: a3258...252

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har alle, ALLE, pokemon forsvunnet i en røyksky etter første kast... Pidgeys og rattatas også. Må jo være noe feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...