Ambivalent Skrevet 21. august 2016 #1961 Del Skrevet 21. august 2016 7 minutter siden, Vesentlig skrev: Er i lvl 18 nå. Noen vet når jeg neste gang mottar lucky egg i level up? Tror det er 20, da får du to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2016 #1962 Del Skrevet 21. august 2016 Det er skikkelig irriterende når man virkelig trenger baller og så får man bare alt annet. Jeg fikk veldig ofte razzberries på pokestops før men nå, når jeg virkelig trenger razzberries, så får jeg nesten aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. august 2016 #1963 Del Skrevet 21. august 2016 Var i Frognerparken med niese i dag. Noen smågutter løp plutselig av gårde. "Det er Snorlax her!" Så vi løp etter og vi ble begge lykkelige eiere av Snorlax. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. august 2016 #1964 Del Skrevet 21. august 2016 1 time siden, Ardwinna skrev: Det er skikkelig irriterende når man virkelig trenger baller og så får man bare alt annet. Jeg fikk veldig ofte razzberries på pokestops før men nå, når jeg virkelig trenger razzberries, så får jeg nesten aldri. Ikke sant? I går trengte jeg Revive etter noen litt overmodige slåsskamper. Fikk absolutt alt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. august 2016 #1965 Del Skrevet 21. august 2016 Få se deres favoritter da☺ Mine favoritter er det pga de er litt "ikke overalt" men ingen har særlig høy CP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. august 2016 #1966 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg har 14 km til nærmeste pokéstop.. så går tom for baller rett som det er. Dukker faktisk opp pokémon innimellom her på bygda, men gjerne zubat, weedle og venonat. Var en Vulpix her i går. Fanget han tre ganger, hoppet ut av ballen, så bare *poff* - borte i en sky.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 21. august 2016 #1967 Del Skrevet 21. august 2016 Gikk en tur i dag og fikk en Mr. Mime til Den dukket opp etter 2 minutter og jeg fikk en til opp på nearby-listen litt senere på turen (den fant jeg dog ikke) Fikk en Grimer, som jeg ikke hadde fra før, i et egg, og fanget flere Seel, Horsea, Magikarp, masse Goldeen, Venemoth, Staryu, noen Poliwag, Psyduck, Gastly, Jigglypuff, et hav av Eevee osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 21. august 2016 #1968 Del Skrevet 21. august 2016 55 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Få se deres favoritter da☺ Mine favoritter er det pga de er litt "ikke overalt" men ingen har særlig høy CP. Du har mange jeg ikke har! *misunnelig* Mangler både Snorlax, Scyther, Onix, Hitmonlee, Pilachu og Ryhorn :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 21. august 2016 #1969 Del Skrevet 21. august 2016 Min favoritt 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 21. august 2016 #1970 Del Skrevet 21. august 2016 Brukte et lucky egg og evolva, fikk en Dewgong som jeg ikke hadde fra før. Så to nye i dag, og 96 forskjellige Fighta forresten i gym i dag og hentet ut poke coins Og nå er det en Mr. Mime til i nærheten, men gidder ikke lete etter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 21. august 2016 #1971 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg behøvde ikke lete etter Mr. Mime, den dukket opp i stua Så nå har jeg tre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1972 Del Skrevet 21. august 2016 Kopier denne listen og uthev de du har fanget:) Jeg synes det er gøy å se hva andre har! Bulbasaur Ivysaur Venusaur Charmander Charmeleon Charizard Squirtle Wartortle Blastoise Caterpie Metapod Butterfree Weedle Kakuna Beedrill Pidgey Pidgeotto Pidgeot Rattata Raticate Spearow Fearow Ekans Arbok Pikachu Raichu Sandshrew Sandslash Nidoran♀ Nidorina Nidoqueen Nidoran♂ Nidorino Nidoking Clefairy Clefable Vulpix Ninetales Jigglypuff Wigglytuff Zubat Golbat Oddish Gloom Vileplume Paras Parasect Venonat Venomoth Diglett Dugtrio Meowth Persian Psyduck Golduck Mankey Primeape Growlithe Arcanine Poliwag Poliwhirl Poliwrath Abra Kadabra Alakazam Machop Machoke Machamp Bellsprout Weepinbell Victreebel Tentacool Tentacruel Geodude Graveler Golem Ponyta Rapidash Slowpoke Slowbro Magnemite Magneton Farfetch'd Doduo Dodrio Seel Dewgong Grimer Muk Shellder Cloyster Gastly Haunter Gengar Onix Drowzee Hypno Krabby Kingler Voltorb Electrode Exeggcute Exeggutor Cubone Marowak Hitmonlee Hitmonchan Lickitung Koffing Weezing Rhyhorn Rhydon Chansey Tangela Kangaskhan Horsea Seadra Goldeen Seaking Staryu Starmie Mr. Mime Scyther Jynx Electabuzz Magmar Pinsir Tauros Magikarp Gyarados Lapras Ditto Eevee Vaporeon Jolteon Flareon Porygon Omanyte Omastar Kabuto Kabutops Aerodactyl Snorlax Articuno Zapdos Moltres Dratini Dragonair Dragonite Mewtwo Mew Anonymkode: b9c49...191 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 21. august 2016 #1973 Del Skrevet 21. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kopier denne listen og uthev de du har fanget:) Jeg synes det er gøy å se hva andre har! Bulbasaur IvysaurVenusaur (Fanget i friluft!!!!! ) Charmander Charmeleon CharizardSquirtle Wartortle BlastoiseCaterpie Metapod ButterfreeWeedle Kakuna Beedrill Pidgey Pidgeotto Pidgeot Rattata Raticate Spearow Fearow Ekans ArbokPikachu RaichuSandshrew SandslashNidoran♀ Nidorina NidoqueenNidoran♂ Nidorino NidokingClefairy ClefableVulpix NinetalesJigglypuff WigglytuffZubat Golbat Oddish Gloom VileplumeParas Parasect Venonat Venomoth Diglett Dugtrio Meowth PersianPsyduck GolduckMankey Primeape Growlithe ArcaninePoliwag Poliwhirl PoliwrathAbra Kadabra AlakazamMachop Machoke MachampBellsprout Weepinbell VictreebelTentacool TentacruelGeodude Graveler GolemPonyta RapidashSlowpoke SlowbroMagnemite Magneton Farfetch'dDoduo DodrioSeel Dewgong Grimer MukShellder CloysterGastly Haunter Gengar OnixDrowzee HypnoKrabby KinglerVoltorb ElectrodeExeggcute ExeggutorCubone Marowak Hitmonlee Hitmonchan Lickitung Koffing WeezingRhyhorn Rhydon Chansey Tangela KangaskhanHorsea SeadraGoldeen SeakingStaryu Starmie Mr. Mime Scyther Jynx Electabuzz Magmar Pinsir TaurosMagikarp Gyarados Lapras DittoEevee Vaporeon JolteonFlareonPorygon Omanyte Omastar Kabuto Kabutops Aerodactyl Snorlax Articuno Zapdos MoltresDratini Dragonair Dragonite Mewtwo Mew Anonymkode: b9c49...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 21. august 2016 #1974 Del Skrevet 21. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kopier denne listen og uthev de du har fanget:) Jeg synes det er gøy å se hva andre har! Bulbasaur Ivysaur Venusaur Charmander Charmeleon Charizard Squirtle Wartortle Blastoise Caterpie Metapod Butterfree Weedle Kakuna Beedrill Pidgey Pidgeotto Pidgeot Rattata Raticate Spearow Fearow Ekans Arbok Pikachu Raichu Sandshrew Sandslash Nidoran♀ Nidorina Nidoqueen Nidoran♂ Nidorino Nidoking Clefairy Clefable Vulpix Ninetales Jigglypuff Wigglytuff Zubat Golbat Oddish Gloom Vileplume Paras Parasect Venonat Venomoth Diglett Dugtrio Meowth Persian Psyduck Golduck Mankey Primeape Growlithe Arcanine Poliwag Poliwhirl Poliwrath Abra Kadabra Alakazam Machop Machoke Machamp Bellsprout Weepinbell Victreebel Tentacool Tentacruel Geodude Graveler Golem Ponyta Rapidash Slowpoke Slowbro Magnemite Magneton Farfetch'd Doduo Dodrio Seel Dewgong Grimer Muk Shellder Cloyster Gastly Haunter Gengar Onix Drowzee Hypno Krabby Kingler Voltorb Electrode Exeggcute Exeggutor Cubone Marowak Hitmonlee Hitmonchan Lickitung Koffing Weezing Rhyhorn Rhydon Chansey Tangela Kangaskhan Horsea Seadra Goldeen Seaking Staryu Starmie Mr. Mime Scyther Jynx Electabuzz Magmar Pinsir Tauros Magikarp Gyarados Lapras Ditto Eevee Vaporeon Jolteon Flareon Porygon Omanyte Omastar Kabuto Kabutops Aerodactyl Snorlax Articuno Zapdos Moltres Dratini Dragonair Dragonite Mewtwo Mew Anonymkode: b9c49...191 Bulbasaur Ivysaur VenusaurCharmander Charmeleon CharizardSquirtle Wartortle BlastoiseCaterpie Metapod ButterfreeWeedleKakuna Beedrill Pidgey Pidgeotto Pidgeot Rattata RaticateSpearow Fearow Ekans Arbok Pikachu RaichuSandshrew SandslashNidoran♀ Nidorina NidoqueenNidoran♂ Nidorino NidokingClefairy ClefableVulpix NinetalesJigglypuff WigglytuffZubat Golbat Oddish Gloom VileplumeParas ParasectVenonat Venomoth Diglett DugtrioMeowth Persian Psyduck Golduck Mankey PrimeapeGrowlithe Arcanine Poliwag Poliwhirl Poliwrath Abra Kadabra AlakazamMachop Machoke Machamp Bellsprout Weepinbell VictreebelTentacool TentacruelGeodude Graveler GolemPonyta RapidashSlowpoke SlowbroMagnemite Magneton Farfetch'dDoduo DodrioSeel DewgongGrimer MukShellder Cloyster Gastly Haunter GengarOnix Drowzee Hypno Krabby Kingler Voltorb ElectrodeExeggcute ExeggutorCubone Marowak HitmonleeHitmonchan LickitungKoffing WeezingRhyhornRhydon Chansey Tangela KangaskhanHorsea Seadra Goldeen SeakingStaryu Starmie Mr. Mime ScytherJynx Electabuzz MagmarPinsir TaurosMagikarp Gyarados Lapras DittoEevee Vaporeon Jolteon Flareon Porygon Omanyte Omastar Kabuto Kabutops Aerodactyl Snorlax Articuno Zapdos MoltresDratini Dragonair Dragonite Mewtwo Mew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 21. august 2016 #1975 Del Skrevet 21. august 2016 1 time siden, RompeRusk skrev: Porygon HVORDAN kan jeg få denne?? Jeg skjønner ikke hvor alle får den fra??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 21. august 2016 #1976 Del Skrevet 21. august 2016 20 minutter siden, Vesentlig skrev: HVORDAN kan jeg få denne?? Jeg skjønner ikke hvor alle får den fra??? Egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 21. august 2016 #1977 Del Skrevet 21. august 2016 Et øyeblikk siden, RompeRusk skrev: Egg æsj får bare beedriller, jynxer og slowpokes jeg:((( Og masse rattataer og pidegyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2016 #1978 Del Skrevet 21. august 2016 I dag var jeg og mannen på kjøretur gjennom et tettsted i nærheten og da fant jeg flere pokemon som ikke er så vanlige her i byen. Jeg så en Vulpix og en Cubone i nærheten men ingen nært nok til at jeg kunne fange dem. Skulle gjerne hatt Vulpix siden jeg mangler ett lusent candypoeng før jeg kan evolve til Ninetales... Mistet en Staryu og en forbaska Parasect med over 800 CP som hoppet ut av ballen og forsvant... Men jeg fikk min første Growlithe og 10km-egget klekket en Jynx. Endelig fikk jeg den forbaska Jynxen! Så to nye pokemon i pokedexen min i dag! Av de jeg har i fra før som likevel er stas å få, fanget jeg en Horsea og en Ponyta. Og så fanget jeg selvfølgelig noen av de samme kjedelige som ikke er verdt å nevne en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 21. august 2016 #1979 Del Skrevet 21. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kopier denne listen og uthev de du har fanget:) Jeg synes det er gøy å se hva andre har! Bulbasaur Ivysaur VenusaurCharmanderCharmeleon CharizardSquirtleWartortle BlastoiseCaterpieMetapodButterfreeWeedleKakunaBeedrillPidgeyPidgeottoPidgeotRattataRaticateSpearowFearowEkansArbokPikachuRaichuSandshrewSandslashNidoran♀NidorinaNidoqueenNidoran♂NidorinoNidokingClefairyClefableVulpix NinetalesJigglypuffWigglytuffZubatGolbatOddishGloomVileplumeParasParasectVenonatVenomothDiglettDugtrioMeowthPersianPsyduckGolduckMankey PrimeapeGrowlitheArcaninePoliwagPoliwhirlPoliwrathAbraKadabra AlakazamMachopMachoke MachampBellsproutWeepinbellVictreebelTentacoolTentacruelGeodudeGraveler GolemPonyta RapidashSlowpokeSlowbroMagnemiteMagneton Farfetch'd Doduo DodrioSeelDewgongGrimer MukShellderCloysterGastlyHaunterGengarOnixDrowzeeHypnoKrabbyKinglerVoltorbElectrodeExeggcuteExeggutorCuboneMarowakHitmonlee HitmonchanLickitungKoffing WeezingRhyhorn RhydonChanseyTangela KangaskhanHorseaSeadraGoldeenSeakingStaryuStarmieMr. MimeScytherJynxElectabuzzMagmarPinsir TaurosMagikarpGyaradosLapras DittoEeveeVaporeonJolteonFlareonPorygonOmanyte Omastar Kabuto KabutopsAerodactyl Snorlax Articuno Zapdos MoltresDratini Dragonair Dragonite Mewtwo Mew Anonymkode: b9c49...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2016 #1980 Del Skrevet 21. august 2016 5 timer siden, SunnivaOslo skrev: Få se deres favoritter da☺ Mine favoritter er det pga de er litt "ikke overalt" men ingen har særlig høy CP. Her er mine "favoritter". Jeg haker av for favoritt på alle de jeg vil unngå å sende til professoren ved et uhell, enten de skal evolves videre eller bare skal beholdes fordi de har høy CP. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå