appelsinjuice Skrevet 20. august 2016 #1941 Del Skrevet 20. august 2016 Det stemmer nok at det er et Mr. Mime-slipp ute og går, for da jeg var en rask tur ute i natt dukket den opp på sightings-lista mi. Fant den ikke, da, men var bare ute i maks 10 min. Fikk dog et nytt 10 km egg! Fikk også enda en Growlithe, Seel, tre Horsea, Magikarp, Machop, Jigglypuff, Gastly, Goldeen (pluss flere Drowzee, Krabby osv, som alltid ) Fikk også en Kubone og en Staryu til i egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. august 2016 #1942 Del Skrevet 20. august 2016 Så mange forskjellige og bra dere får! Jeg kan gå rundt hele byen og kun finne de samme kjedelige larvene, rottene, flaggermusene og fuglene pluss en del krabber og Drowzees. Jeg fant en liten Shellder i dag men den hoppet ut av ballen og forsvant etter første forsøk. Growlithe og Mr. Mime har jeg aldri sett, ikke en gang i nærheten-lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. august 2016 #1943 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Så mange forskjellige og bra dere får! Jeg kan gå rundt hele byen og kun finne de samme kjedelige larvene, rottene, flaggermusene og fuglene pluss en del krabber og Drowzees. Jeg fant en liten Shellder i dag men den hoppet ut av ballen og forsvant etter første forsøk. Growlithe og Mr. Mime har jeg aldri sett, ikke en gang i nærheten-lista. Jeg fant også en Wartortle og enda en Gastly som hoppet ut av egget på min 10-minutters runde. Det kommer kanskje an på hvor du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 20. august 2016 #1944 Del Skrevet 20. august 2016 Merk at jeg i følge min mann har en noe forstyrret tidssans, så det er godt mulig 10-minuttersrunden var nærmere et kvarter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2016 #1945 Del Skrevet 21. august 2016 3 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg fant også en Wartortle og enda en Gastly som hoppet ut av egget på min 10-minutters runde. Det kommer kanskje an på hvor du bor? Det er faktisk også noen Gastly, Clefairy og Magikarps her og der men det er til tider ganske langt i mellom dem. Og utrolig nok har jeg funnet en Wartortle og en Dragonair nede i byen. Sistnevnte er min favoritt da jeg synes den er så utrolig pen, men dessverre er den liten og svak. Det kommer nok sikkert an på hvor man bor men av og til når jeg leser her i tråden får jeg inntrykk av at alle andre finner både de som er vanlige her og masse andre typer som aldri dukker opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. august 2016 #1946 Del Skrevet 21. august 2016 8 timer siden, appelsinjuice skrev: Ja, ellers må vi alle ha vært på samme sted til samme tid Tviler hehe... Hvor var du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. august 2016 #1947 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg har NULL Pokéballer.. altså, hva gjør jeg feil? 100 baller holder ikke en uke engang. Sitter jeg på et Pokéstop i 30 min, samler jeg opp 10 baller kanskje. Må jo henge der til alle døgnets tider for å få samlet opp nok baller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 21. august 2016 #1948 Del Skrevet 21. august 2016 46 minutter siden, Aamu skrev: Jeg har NULL Pokéballer.. altså, hva gjør jeg feil? 100 baller holder ikke en uke engang. Sitter jeg på et Pokéstop i 30 min, samler jeg opp 10 baller kanskje. Må jo henge der til alle døgnets tider for å få samlet opp nok baller? Har du mulighet til å kjøre eller ta buss mellom pokestopsene? Jeg får sjeldent nok pokeballs av å bare gå rundt mellom pokestops fordi det ofte dukker opp pokemons som jeg bruker de på i mellomtiden. Å sitte på pokestops og vente har jeg heller ikke tålmodighet til, men jeg synes det funker veldig bra å ta bussen langs ruter med mange stops. Spørs litt hvor du bor selvfølgelig, men her i Oslo er det ganske tett på pokestopsene. Kan ende opp med 30-40 baller på en ti minutters buss/trikketur hvis jeg tar alle stoppene på veien. Jeg har full bag nå etter en lengre byrunde i går med mye buss frem og tilbake. Har slettet alle potions ol. og lurer på om jeg skal slette en del vanlige baller nå, slik at jeg har plass til great- og ultraballs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. august 2016 #1949 Del Skrevet 21. august 2016 12 minutter siden, Viljaa skrev: Har du mulighet til å kjøre eller ta buss mellom pokestopsene? Jeg får sjeldent nok pokeballs av å bare gå rundt mellom pokestops fordi det ofte dukker opp pokemons som jeg bruker de på i mellomtiden. Å sitte på pokestops og vente har jeg heller ikke tålmodighet til, men jeg synes det funker veldig bra å ta bussen langs ruter med mange stops. Spørs litt hvor du bor selvfølgelig, men her i Oslo er det ganske tett på pokestopsene. Kan ende opp med 30-40 baller på en ti minutters buss/trikketur hvis jeg tar alle stoppene på veien. Jeg har full bag nå etter en lengre byrunde i går med mye buss frem og tilbake. Har slettet alle potions ol. og lurer på om jeg skal slette en del vanlige baller nå, slik at jeg har plass til great- og ultraballs. Nei, jeg bor midt i skogen. Det går faktisk ikke buss her Kan tenke meg det er mye i Oslo ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 21. august 2016 #1950 Del Skrevet 21. august 2016 1 time siden, Aamu skrev: Jeg har NULL Pokéballer.. altså, hva gjør jeg feil? 100 baller holder ikke en uke engang. Sitter jeg på et Pokéstop i 30 min, samler jeg opp 10 baller kanskje. Må jo henge der til alle døgnets tider for å få samlet opp nok baller? Dersom du bor midt i skogen med få pokestops i nærheten er det ikke så rart at du ikke får nok baller. I mer sentrale strøk er det flere steder det er så tett mellom pokestops'ene at man kan gå i en sirkel og konstant spinne på hjulene, PG innen man har kommet rundt kan man spinne de første Pokestops'ene om igjen. Så da kommer det helt an på hvor lenge man gidder å surre rundt. Mange steder er flere pokestops i rekkevidde fra akkurat samme sted også. Utfordringen blir da at det vanligvis dukker opp såpass mange Pokemon at man gjerne drar hjem med ca. likt antall baller som man hadde før man begynte Når man har levlet opp slik at man får great balls og ultra balls ender man gjerne opp med så mange baller at man må slette noe for å få plass i ryggsekken. Jeg har slettet alt av potions og revive siden jeg så godt som aldri får stått stille og kjempet på gym (og skal jeg gjøre det får jeg alltid revive og potions på Pokestop uansett, så det koster ikke mange kaloriene å fylle opp ved behov) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 21. august 2016 #1951 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg fant også Mr.Mime i går, to ganger I morgen begynner skole og jobb for fullt, så i dag skal jeg gå en lang pokemontur for å kompensere for manglende jakt i hverdagene. Håper å finne noen flere Squirtle. Har 102 squirtle candy, så har i teorien nok til å evolve Wartortle til Blastoise, men Wartortlen min er ikke så bra. Har en Squirtle på 556 CP og Wartortle på 604 CP, så da er det jo lurere å evolve Squirtle til ny Wartortle og den til Blastoise igjen. Men ååh, har så lyst på Blastoise NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. august 2016 #1952 Del Skrevet 21. august 2016 50 minutter siden, appelsinjuice skrev: Dersom du bor midt i skogen med få pokestops i nærheten er det ikke så rart at du ikke får nok baller. I mer sentrale strøk er det flere steder det er så tett mellom pokestops'ene at man kan gå i en sirkel og konstant spinne på hjulene, PG innen man har kommet rundt kan man spinne de første Pokestops'ene om igjen. Så da kommer det helt an på hvor lenge man gidder å surre rundt. Mange steder er flere pokestops i rekkevidde fra akkurat samme sted også. Utfordringen blir da at det vanligvis dukker opp såpass mange Pokemon at man gjerne drar hjem med ca. likt antall baller som man hadde før man begynte Når man har levlet opp slik at man får great balls og ultra balls ender man gjerne opp med så mange baller at man må slette noe for å få plass i ryggsekken. Jeg har slettet alt av potions og revive siden jeg så godt som aldri får stått stille og kjempet på gym (og skal jeg gjøre det får jeg alltid revive og potions på Pokestop uansett, så det koster ikke mange kaloriene å fylle opp ved behov) Nei, det hørtes da enkelt ut at folk har det sånn Det er 1 pokestop her, og da må jeg gå 1 kilometer hver vei. Så Pokémon er liksom for de urbane bare, egentlig? Vi bygdingene må blakke oss på pokecoins Hvis vi skal ha en sjans. Det er litt sært, at det dukker opp Pokémons her, men så er det ikke et Pokéstop å skimte, bortsett fra 1 km bortover vegen. Hadde det vært rett bakke så hadde jeg tatt sykkelen, men det er svært bratt og slitsomt. Skulle vært sånn at alle spillere kunne legge ut 2 Pokéstops hver, så kunne "Dalahøgget" uppi skauen vært et sted en kunne sitte og samle baller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #1953 Del Skrevet 21. august 2016 2 timer siden, Aamu skrev: Nei, det hørtes da enkelt ut at folk har det sånn Det er 1 pokestop her, og da må jeg gå 1 kilometer hver vei. Så Pokémon er liksom for de urbane bare, egentlig? Vi bygdingene må blakke oss på pokecoins Hvis vi skal ha en sjans. Det er litt sært, at det dukker opp Pokémons her, men så er det ikke et Pokéstop å skimte, bortsett fra 1 km bortover vegen. Hadde det vært rett bakke så hadde jeg tatt sykkelen, men det er svært bratt og slitsomt. Skulle vært sånn at alle spillere kunne legge ut 2 Pokéstops hver, så kunne "Dalahøgget" uppi skauen vært et sted en kunne sitte og samle baller Du får spille ingress og legge til pokestop gjennom der Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. august 2016 #1954 Del Skrevet 21. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får spille ingress og legge til pokestop gjennom der Anonymkode: 6b3f2...aec ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. august 2016 #1955 Del Skrevet 21. august 2016 Fikk electrabuzz,onix og geodude idag (I tillegg til de j**** fuglene og annen drit) så mr.mime men fikk han aldri. Klekka 2 egg,begge rattata😯😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 21. august 2016 #1956 Del Skrevet 21. august 2016 3 timer siden, Mormont skrev: Jeg fant også Mr.Mime i går, to ganger I morgen begynner skole og jobb for fullt, så i dag skal jeg gå en lang pokemontur for å kompensere for manglende jakt i hverdagene. Håper å finne noen flere Squirtle. Har 102 squirtle candy, så har i teorien nok til å evolve Wartortle til Blastoise, men Wartortlen min er ikke så bra. Har en Squirtle på 556 CP og Wartortle på 604 CP, så da er det jo lurere å evolve Squirtle til ny Wartortle og den til Blastoise igjen. Men ååh, har så lyst på Blastoise NÅ Kanskje Mr. Mime blir den nye Jynx? Sjelden å finne i begynnelsen, så er den over alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 21. august 2016 #1957 Del Skrevet 21. august 2016 Den 19. august 2016 at 16.01, ludopluto skrev: Noen som vet om noen nests i Trondheim? Dette er bare basert på egne erfaringer da, men jeg finner alltid masse Magikarps på Solsiden, ved kanalen ved Bare Blåbær og der. Og ved elva ved Bakke bru. Hadde fire Magikarps rundt meg samtidig her en dag. Pikachu spawner ved Nidarosdomen. Ellers har jeg funnet ut at Solsiden er et supert sted for Pokémons generelt. Jeg går gjennom Trondheim sentrum hver dag, men får bare en og annen Pidgey og Rattata i sentrum (ekstremt dødt i sentrum, alltid!), men så snart jeg går over Bakkebrua finner jeg masse annet rart. Også masse Pokestops ved siden av hverandre som så og si alltid har lures. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. august 2016 #1958 Del Skrevet 21. august 2016 4 timer siden, Aamu skrev: Nei, jeg bor midt i skogen. Det går faktisk ikke buss her Kan tenke meg det er mye i Oslo ja. Jeg bor også veldig usentralt og min nærmeste pokestop er vel nærmere 4 km unna. Det blir en god del bilturer på meg ned til sentrum, der jeg kjører innom alle pokestops jeg vet om. Nå når jeg er på jobb i sentrum, sørger jeg for å kjøre innom alle på turen til og fra jobb. Pleier også ofte å parkere bilen og gå meg en runde mellom pokestopene for å både få baller o.l. og for å samtidig klekke egg. Jeg får som oftest bare 2 baller pr stop men siden det ikke er så enormt mange pokemon som spawnes holder det med de få ballene jeg får Det skal sies at jeg faktisk ved et uhell kjøpte pokeballs engang. Mobilen min reagerer veldig lett på trykk mot skjermen og mens jeg var på tur inn i en butikk med spillet åpent hadde jeg plutselig kjøpt pokeballs Litt ergelig å svi av pokecoins sånn, men jaja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 21. august 2016 #1959 Del Skrevet 21. august 2016 10 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg bor også veldig usentralt og min nærmeste pokestop er vel nærmere 4 km unna. Det blir en god del bilturer på meg ned til sentrum, der jeg kjører innom alle pokestops jeg vet om. Nå når jeg er på jobb i sentrum, sørger jeg for å kjøre innom alle på turen til og fra jobb. Pleier også ofte å parkere bilen og gå meg en runde mellom pokestopene for å både få baller o.l. og for å samtidig klekke egg. Jeg får som oftest bare 2 baller pr stop men siden det ikke er så enormt mange pokemon som spawnes holder det med de få ballene jeg får Det skal sies at jeg faktisk ved et uhell kjøpte pokeballs engang. Mobilen min reagerer veldig lett på trykk mot skjermen og mens jeg var på tur inn i en butikk med spillet åpent hadde jeg plutselig kjøpt pokeballs Litt ergelig å svi av pokecoins sånn, men jaja. Ja, samme her, får få baller pr Pokéstop. I går var jeg innom 4 Pokéstops eller noe etter at jeg var tom for baller, og da fikk jeg ingen! Bare potions eller hva det heter og revive, samt razzberry. Gikk glipp av 2 pidgeys hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 21. august 2016 #1960 Del Skrevet 21. august 2016 Er i lvl 18 nå. Noen vet når jeg neste gang mottar lucky egg i level up? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå