fresia Skrevet 10. august 2016 #1581 Del Skrevet 10. august 2016 det irriterer meg at enkelte sier at de fleste ikke er ekte pokemon fans, men bare spiller det fordi det er en trend. hallo, jeg tror ikke folk gidder å bruke flere timer, gå masse omveier, gjerne bruke litt cash osv. på et spill bare fordi det er trendy må man virkelig eid alt av pokemonspill, kort, sett alle episodene osv. for å få lov til å spille? jeg var barn på nittitallet og vokste opp med pokemon på tv og pokemonkort, men var ikke akkurat en hardcore samler. hvorfor er det så viktig for folk og påpeke at de kan alt på pokemonverdenen og snakke nedlatende om kids som knapt visste hva pokemon var før spillet kom?! kan ikke alle bare ha det gøy og kose seg med spillet måtte bare få ut litt frustrasjon... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. august 2016 #1582 Del Skrevet 10. august 2016 3 timer siden, Mormont skrev: Haha, jeg stod og tok over et gym, så kom det to karer løpende for å forsvare det Så ringte han ene kompis nummer tre, og sa at han måtte komme, for noen prøvde å ta gymmet deres Må bare le Ja, må bare le Men blir litt oppgitt da, men kanskje det blir andre boller når skoleferien er over Eller var det voksne mannfolk du så? Jaja, jeg ble stolt over at jeg klarte å slå gymmen i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. august 2016 #1583 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Fikk Electabuzz i et egg, min første elektriske. Ellers fikk jeg en caterpie i 2km-egget Mangler 2,3 km på 5km-egget Men det har vært en OK pokemondag Fant Squirtle igjen Men har ikke sett EN charmander siden jeg begynte å spille... ikke en eneste en.. Skal muligens reise vekk i helga, kanskje det er noen der jeg skal. Tipper det helst er vannpokemon der da, men. Endret 10. august 2016 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1584 Del Skrevet 10. august 2016 6 minutter siden, fresia skrev: det irriterer meg at enkelte sier at de fleste ikke er ekte pokemon fans, men bare spiller det fordi det er en trend. hallo, jeg tror ikke folk gidder å bruke flere timer, gå masse omveier, gjerne bruke litt cash osv. på et spill bare fordi det er trendy må man virkelig eid alt av pokemonspill, kort, sett alle episodene osv. for å få lov til å spille? jeg var barn på nittitallet og vokste opp med pokemon på tv og pokemonkort, men var ikke akkurat en hardcore samler. hvorfor er det så viktig for folk og påpeke at de kan alt på pokemonverdenen og snakke nedlatende om kids som knapt visste hva pokemon var før spillet kom?! kan ikke alle bare ha det gøy og kose seg med spillet måtte bare få ut litt frustrasjon... Blergh. Det er så slitsomt med slike folk som driver med gate-keeping. Man må liksom bevise at man er fan av noe eller liker noe ved å svare på tonnevis av spørsmål om detaljer og ting for å få lov til å like det. Du må vite navn på alle pokemon, hvordan de kom, alle evolutions, eie alle spill og ha diverse figurer og signaturer, synge sangen uten feil. Ellers er man ikke en ekte fan!!! Anonymkode: a41e5...49b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 10. august 2016 #1585 Del Skrevet 10. august 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Laster ikke ned frivillige updates av spillet. Sist gang mista folk alle levlene sine f.eks. Godtar det når spillet ikke lar seg begynne før man MÅ godta da, uansett hva slags ''goder (fanger Pokemon lettere)'' det er i updates. Bare 21. Langt igjen til 40 der trenere capper (inntil videre). Men dette er jo bare en Demo-variant. Du har jo 6 generasjoner Pokemons, og spillet er ikke lansert i alle land. Vil tro man skal kunne nå level 150 minst til slutt, men dette blir vel et såpass evighetspill da man trenger 1 million XP for hver level oppover en stund derfra. På level 21 til 22 trenger jeg 75 K XP, jeg har 15. Snart vil man ikke engang merke effektene av å evolve via Lucky Eggs og bør nok finne motivasjonen i noe annet enn å levle opp raskt. Spiller heller ikke altfor mye. Startet for litt under 10 dager siden, og har vel spilt i 2 bolker dagen (a 60-90 min, det er så mye batteriet mitt tåler (må lade det mye) og jeg kan tillate meg selv å bruke av mobildata) Men hva skjer egentlig etter 21 timer? Eier det ''vinnende'' laget gymmen for alltid? Får man overført alle coins (Pokemons-verdi) automatisk, hvis man f.eks. drar på ferie dagen etter, osv.? Liten vits i å satse på å ha flere Pokemons i gyms samtidig, hvis det er det man skal bruke batteritiden på å løpe rundt for. Da kan man kanskje få til 3-4 samtidig. Men når spillet er såpass nytt at selv avsidesliggendes gyms er befolket av trenere, så sier det jo sitt at man bør safe seg, selv om det ikke haster å satse på å ha 2 Pokemons i forskjllige ggyms og ta ut 20 coins istedet. Det kunne jeg i dag. Men hvem ville trodd at en gym i såvidt level 2 med min Pokemon 1050 CP og en annen på rundt 1900 CP skulle få stå uberørt i over en time? Dette var midt på Oslo vest med kollektivpunkter, boliger og parker rundt... den sto i hvertfall uberørt, for med kamp ville den sunket med en gang. PS: Forstår ikke hvordan dere kan få så mange nye? Jeg er i level 21 og har bare 66 sett og 66 fått. Dere er i level under 20 og har fått over 90... Anonymkode: 8abda...af6 Jeg er på level 17, har 74 forskjellige Pokemon og har sett 75. Men jeg har bare evolvet med lucky egg en gang, og da hadde jeg ikke samlet så mange å evolve. Tar kategorisk ikke Pidgey, Zubat, Spearow, Weedle, Caterpie, og dropper som oftest å ta Pidgeotto, Pidgeot, Rattata og Venonat også siden jeg ikke gidder å kjøpe baller hele tiden, og da går det jo litt treigt å level opp siden jeg får lite å evolve. Selv om jeg stopper innom en del Pokestops får jeg lite baller og mest Potions, Revive og Raspberry. Når da Pokemon hopper ut av ballene ørten ganger før jeg får fatt i de reiser jeg som oftest hjem med færre baller enn jeg hadde da jeg gikk ut, så uten å kjøpe baller daglig og ta alt jeg finner går det ikke særlig raskt fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 10. august 2016 #1586 Del Skrevet 10. august 2016 7 minutter siden, Aamu skrev: Ja, må bare le Men blir litt oppgitt da, men kanskje det blir andre boller når skoleferien er over Eller var det voksne mannfolk du så? Jaja, jeg ble stolt over at jeg klarte å slå gymmen i hvertfall Ja, de var i 20-årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1587 Del Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blergh. Det er så slitsomt med slike folk som driver med gate-keeping. Man må liksom bevise at man er fan av noe eller liker noe ved å svare på tonnevis av spørsmål om detaljer og ting for å få lov til å like det. Du må vite navn på alle pokemon, hvordan de kom, alle evolutions, eie alle spill og ha diverse figurer og signaturer, synge sangen uten feil. Ellers er man ikke en ekte fan!!! Anonymkode: a41e5...49b Hva om man ikke hevder at man er en fan? Jeg var aldri interessert i Pokémon,og spiller dette spillet fordi jeg liker det, og jeg kommer sikkert til å gå lei av det snart, siden Ingress er mye mer interessant. Det må da være lov? Anonymkode: 931a7...86e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 10. august 2016 #1588 Del Skrevet 10. august 2016 5 minutter siden, Mormont skrev: Ja, de var i 20-årene De var litt væl ivrige da. Men jeg så det samme, bare med 9-10-åringer. De satt 3-4 stk ved en gym og skulte på alle som gikk forbi. Pratet om folk og om de kom til å prøve å ta gymmen Jeg hadde tenkt til det, men gadd ikke da hehe. Vil ikke krangle med småunger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1589 Del Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva om man ikke hevder at man er en fan? Jeg var aldri interessert i Pokémon,og spiller dette spillet fordi jeg liker det, og jeg kommer sikkert til å gå lei av det snart, siden Ingress er mye mer interessant. Det må da være lov? Anonymkode: 931a7...86e Klart det er lov Skrev å være fan av noe eller like noe. Anonymkode: a41e5...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 10. august 2016 #1590 Del Skrevet 10. august 2016 For et par dager siden så jeg foresten en rørlegger godt oppi 40-åra stå og spille på en gym. Han sto der da jeg gikk inn på butikken og da jeg kom ut igjen, og det var tydelig hva han holdt på med Senere på dagen så jeg to menn i samme alder sitte sammen på en benk ved en gym og spille, før det kom en flokk med små gutter for å forsøke å ta over gymmen. Føler meg ofte gammel når jeg går ute og spiller (fikk blant annet et litt snålt blikk av en mann inne på en dagligvarebutikk da jeg tok opp telefonen for å fange en Pokemon. Han stoppet opp og så rart på meg helt til jeg hadde fanget Pokemonen ) så digger å se at folk som er enda eldre enn meg spiller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1591 Del Skrevet 10. august 2016 35 minutter siden, appelsinjuice skrev: For et par dager siden så jeg foresten en rørlegger godt oppi 40-åra stå og spille på en gym. Han sto der da jeg gikk inn på butikken og da jeg kom ut igjen, og det var tydelig hva han holdt på med Senere på dagen så jeg to menn i samme alder sitte sammen på en benk ved en gym og spille, før det kom en flokk med små gutter for å forsøke å ta over gymmen. Føler meg ofte gammel når jeg går ute og spiller (fikk blant annet et litt snålt blikk av en mann inne på en dagligvarebutikk da jeg tok opp telefonen for å fange en Pokemon. Han stoppet opp og så rart på meg helt til jeg hadde fanget Pokemonen ) så digger å se at folk som er enda eldre enn meg spiller. Nå er jeg bare i tyveårene, men så nylig en godt voksen mann i dress og fin sportsbil kjøre inn i veikanten, stoppet bilen, og prøvde å fange pokemon. Rett ved siden av sto jeg å fanget en Growlithe, han skulle nok ha samme. Ser også utrolige mange fedre med barn som liksom spiller spillet for barna sin skyld, men så er det åpenbart at han egentlig bare bruker det som en unnskyldning. Litt som sønnen som får racerbil i bursdagsgave, så skal far og sønn ut å kjøre, men faren er den som styrer hele tiden for å "lære" sønnen. Anonymkode: 35761...692 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1592 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg er dame på 43, spiller også. Vet ikke om andre kvinner på min alder som spiller, men folk får bare synes det er rart... jeg liker det. Anonymkode: d86cd...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. august 2016 #1593 Del Skrevet 10. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame på 43, spiller også. Vet ikke om andre kvinner på min alder som spiller, men folk får bare synes det er rart... jeg liker det. Anonymkode: d86cd...1f5 Er 40, men spiller i grunnen lite, har nesten kommet meg til level 5 og har 26 pokemon. Har dermot fulgt reglene og kalt de to Eevee'ene mine med navn som gjør at de skal få en riktig utvikling. Venter bare på en tredje så jeg har full hus Jeg fikk også plutselig en Pidgeotto på gaten. Det synes jeg var artig, da slipper jeg å evolve Pidgey med det første. Men skal uansett vente til jeg har 60 Pokémon før jeg virkelig begynner å evolve (og et lucky egg selvfølgelig, men det får jeg nok på level 5). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1594 Del Skrevet 10. august 2016 1 time siden, appelsinjuice skrev: Jeg er på level 17, har 74 forskjellige Pokemon og har sett 75. Men jeg har bare evolvet med lucky egg en gang, og da hadde jeg ikke samlet så mange å evolve. Tar kategorisk ikke Pidgey, Zubat, Spearow, Weedle, Caterpie, og dropper som oftest å ta Pidgeotto, Pidgeot, Rattata og Venonat også siden jeg ikke gidder å kjøpe baller hele tiden, og da går det jo litt treigt å level opp siden jeg får lite å evolve. Selv om jeg stopper innom en del Pokestops får jeg lite baller og mest Potions, Revive og Raspberry. Når da Pokemon hopper ut av ballene ørten ganger før jeg får fatt i de reiser jeg som oftest hjem med færre baller enn jeg hadde da jeg gikk ut, så uten å kjøpe baller daglig og ta alt jeg finner går det ikke særlig raskt fremover. Jeg har heller aldri brukt ekte penger på spillet. Men nå bor jeg i byen da, så tilgang på Pokemons-verktøy har jeg ikke mangel på. Jeg har til og med måttet kvitte meg med Pokeballer og ''gi bort'' (ikke benytte meg selv av det) Lures for å få plass til f.eks. andre ting jeg trenger i bagen som f.eks. Potions. Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #1595 Del Skrevet 10. august 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame på 43, spiller også. Vet ikke om andre kvinner på min alder som spiller, men folk får bare synes det er rart... jeg liker det. Anonymkode: d86cd...1f5 Jeg er 38 år, og spiller. Har sett andre godt voksne som spiller og. Bryr meg ikke om hva andre tenker om meg. Anonymkode: 3aae3...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 10. august 2016 #1596 Del Skrevet 10. august 2016 Noen som vet om det funker å jogge for å klekke egg? Vet det skal være en fartsbegrensning på om kilometre blir telt, men er usikker på hvorvidt den grensen går ved gange eller noe raskere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. august 2016 #1597 Del Skrevet 10. august 2016 I dag har vært en fin pokemon dag :D Har fanget maaange nye pokemon og ganske mange av de jeg allerede har. I tillegg gikk jeg opp nesten to levels når vi var ute og når jeg kom hjem gikk jeg opp til level 15 når jeg evolvet (med egg) Fruktbar dag med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 10. august 2016 #1598 Del Skrevet 10. august 2016 31 minutter siden, Mormont skrev: Noen som vet om det funker å jogge for å klekke egg? Vet det skal være en fartsbegrensning på om kilometre blir telt, men er usikker på hvorvidt den grensen går ved gange eller noe raskere Testa i går, min teller ikke med jogging i alle fall. Litt kjipt 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 10. august 2016 #1599 Del Skrevet 10. august 2016 12 minutter siden, Invicta skrev: Testa i går, min teller ikke med jogging i alle fall. Litt kjipt 😉 Kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 10. august 2016 #1600 Del Skrevet 10. august 2016 40 minutter siden, Mormont skrev: Kjipt Men test det gjerne ut selv og si fra om det funker! Min mobil har vært litt rar på GPS-en noen ganger etter at den tok et bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå