Ixnay Skrevet 25. juli 2016 #661 Del Skrevet 25. juli 2016 Et øyeblikk siden, canacas skrev: Jeg bor ikke så sentralt, men litt mer enn bygda sikkert. Var innom et kjøpesenter i dag og det ble nesten litt for mye faktisk. Det rant på! Desverre er det mest fugler og rotter her da, men nå og da dukker det opp noe nytt. Jeg bruker insense noen ganger når jeg er ute og går, det tar likevel litt tid mellom hver observasjon. Jeg kommer nok til å gå lei snart, eventuelt ta en tur til Oslo. Whatever comes first Har aldri sett noen inne på kjøpesenteret her, men i dag var det plutselig Pokemons på butikken.. Fanget tre stk, med dertil forsinket handling. Jeg drukner i Rotter, Fugler og larver I tillegg er det veldig mange drowzees, men idag fik jeg Pikachu!! Er såå fornøyd (han hadde bare 35 cp, men er jo så søøøt!). Var på kjøretur med samboeren, og satt selvsagt med telefonen på turen, og plutselig dukket han opp. Synes det virker som det dukker opp veldig mye av de man har, etter at jeg hadde fanget noen evee-er, så dukker de stadig opp, har snart nok til å evolve 4 av dem nå Drowzee er jo overalt, så det er ikke alltid jeg tar den, jeg har nok til å evolve, og jeg har allerede en Hypno, i tillegg så kan den ikke evolves videre. Samme gjelder på pokestoppene, når jeg trengte baller, fikk jeg bare revive og potions, men når får jeg bare baller Har hele 82 Magikarp candy hehe ser det blir en stund til jeg får evolvet den altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 25. juli 2016 #662 Del Skrevet 25. juli 2016 5 timer siden, *Micki* skrev: Jeg er på level 10 men har fortsatt mange ubesvarte spørsmål på ting og tang siden jeg ikke snakker med venner eller familie om at jeg spiller det feks hvorfor må man ha tre eveer og hvordan funker det med evolvingen av den egentlig? Leste noe om at man kunne bytte navn på den osv, men hvor gjør man det egentlig? 2 timer siden, Chibi skrev: Ja, men det er 3 evo'er, Flareon, Jolteon og Vaporeon. I senere generasjoner så finnes det også; Espeon, Umbreon, Leafeon, Glaceon og Sylveon. Men i generasjon 1 (som er de pokemon som vi fanger) Så utvikles Eevee til de 3 første; Flareon som er en flammetype, utvikles i spillet med en flamme stein. (Pyro) Jolteon er en elektrisk type -Torden stein (Sparky) Vaporeon er en vann type- vann stein (Rainer) Du kan få alle sammen, men det trenger en del flaks om du ikke vil bruke påskeegget Noen får det på første forsøk, andre utvikler 10 Eeveer for å få siste de trenger Men ved å bytte navn på dem så skal du vel få den eveen som er knyttet mot det navnet? Jeg har alt byttet navn på mine, så jeg er klar. Skal bare fange noen til av andre typer som mangler få før jeg kan evolve så skal jeg bruke et lucky egg og gå nuts Krysser fingrene for at det funker da, så jeg ikke får tre like når jeg evolver evee Synes det er var utrolig kult med hun damen på 80, tenkte jeg skulle prøve å få mamma i gang også :D Dette er altfor vanedannende. Må bare fange en, bare eeen pokemon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #663 Del Skrevet 25. juli 2016 Har de oppdatert spillet sånn at det har begynt å spawnes pokemons på nye steder? Tidligere så jeg ikke snurten av en eneste pokemon på kjøpesenteret her, men i dag var det plutselig flere i nærheten og jeg fanget to mens jeg satt i bilen rett utenfor. Det er jo et bra tegn om de utvikler litt og legger til nye spawnsteder. Jeg ble i hvertfall veldig glad, selv om det var en Pidgey og en Caterpie jeg fant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 25. juli 2016 #664 Del Skrevet 25. juli 2016 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Har de oppdatert spillet sånn at det har begynt å spawnes pokemons på nye steder? Tidligere så jeg ikke snurten av en eneste pokemon på kjøpesenteret her, men i dag var det plutselig flere i nærheten og jeg fanget to mens jeg satt i bilen rett utenfor. Det er jo et bra tegn om de utvikler litt og legger til nye spawnsteder. Jeg ble i hvertfall veldig glad, selv om det var en Pidgey og en Caterpie jeg fant. Ja, har faktisk lurt på det samme selv. For jeg synes det er mer Pokemon i området her nå, enn det har vært på tidligere dager. Håper det, artigere å spille når man kan fange fler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #665 Del Skrevet 25. juli 2016 Er det sånn at når du levler så ser du andre pokemons også, i tillegg til de "gamle"? Anonymkode: da900...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #666 Del Skrevet 25. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn at når du levler så ser du andre pokemons også, i tillegg til de "gamle"? Anonymkode: da900...dbc Det skal vel dukke opp noen nye etter hvert som man øker i level, og i tillegg finner man flere av de mest vanlige, bare med høyere CP. Men det er dessverre en god del av de samme gamle med lav CP også. Kjedelig, men man får i det minste mer candy så man kan utvikle de beste pokemonene etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #667 Del Skrevet 25. juli 2016 36 minutter siden, Ardwinna skrev: Har de oppdatert spillet sånn at det har begynt å spawnes pokemons på nye steder? Tidligere så jeg ikke snurten av en eneste pokemon på kjøpesenteret her, men i dag var det plutselig flere i nærheten og jeg fanget to mens jeg satt i bilen rett utenfor. Det er jo et bra tegn om de utvikler litt og legger til nye spawnsteder. Jeg ble i hvertfall veldig glad, selv om det var en Pidgey og en Caterpie jeg fant. Tipper det bare er flere som har begynt å spille i ditt område, da blir datatrafikken høyere og det blir flere pokemons. Det lønner seg altså å rekruttere lokale venner. Anonymkode: 931a7...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 25. juli 2016 #668 Del Skrevet 25. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper det bare er flere som har begynt å spille i ditt område, da blir datatrafikken høyere og det blir flere pokemons. Det lønner seg altså å rekruttere lokale venner. Anonymkode: 931a7...86e Mnja, det stemmer ikke helt :-/ jo, mobildata har litt å si, men hvor mange mobiler rundt deg har veldig mye å si. F eks, om alle slo av mobildata så vil du fortsatt finne mange pokemons. Ett eksempel er når pokemon ble lansert aller først, før norge fikk den. Var knapt noen byen min som visste om spillet, sto alene på pokestops og ingen av gymmene var tatt. Men likevel en drøss med pokemon rundt i byen :-) Hvor jeg bor (ett stykke utfor byen,få hus) så er det likevel 6pokestops og alltid en god del pokemon rundt meg. Det jeg vet er at en god del av ungdommene her i nabolaget spilte ingress og det er derfor vi har pokestops. I tillegg, på steder hvor mange spilte ingress, jo flere pokemon vil du finne x) Ei venninne bor i en liten by..De har ett pokestop og nesten aldri pokemon i nærheten, men drar hun til nærmeste bygd på 20min med bil, så finner hun 10+pokestops +mange flere pokemon xD Det har ikke bare med mobildata å gjøre :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 25. juli 2016 #669 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg skjønner ikke dere som finner pokemons i stua... Har aldri noen her hjemme jeg. Selv om jeg har et pokestop akkurat utenfor rekkevidde fra sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 25. juli 2016 #670 Del Skrevet 25. juli 2016 Haha, fant en Squirtle inne på do! Angrer på at jeg ikke tok bilde av den, så ut som om den satt på ramma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #671 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg gikk meg en bitteliten tur utenfor døra for å klekke ferdig 2km-egget. Det ble en Rattata... Wohoo, liksom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. juli 2016 #672 Del Skrevet 25. juli 2016 13 minutter siden, Trampe skrev: Jeg skjønner ikke dere som finner pokemons i stua... Har aldri noen her hjemme jeg. Selv om jeg har et pokestop akkurat utenfor rekkevidde fra sofaen. Jeg har ingen stops i umiddelbar nærhet, men det renner inn Pokémons i tide og utide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #673 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg gleder meg litt til jeg begynner å jobbe igjen da jeg har et pokestop rett bortenfor kontoret mitt! Er redd det kommer til å bli smugfanget noen Pokemon innimellom når sjefen ikke ser på... Håper mange kommer til å sette ut lures på den så jeg kan fange noen skikkelige fine mens jeg sitter og sliter foran PCen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 25. juli 2016 #674 Del Skrevet 25. juli 2016 Nå har jeg lest hele tråden, etter at jeg og min sønn var ute på en liten pokemon jakt før i dag. Og jeg forsto egentlig veldig lite. Han kunne mer enn meg. I morgen tenkte vi å dra ned til byen, finner sikkert mye mer der. Men har funnet 4 i stua, på kort tid. Og har allerede blitt hekta. Og jeg er 38 år, men bra jeg har sønnen min med meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horsepower Skrevet 25. juli 2016 #675 Del Skrevet 25. juli 2016 28 minutter siden, Trampe skrev: Jeg skjønner ikke dere som finner pokemons i stua... Har aldri noen her hjemme jeg. Selv om jeg har et pokestop akkurat utenfor rekkevidde fra sofaen. Bor i en liten bygd hvor nærmeste pokestop er 25 min i bil + 30 min å gå, opp på en fjelltopp. Her kommer det pokemons ganske ofte. Er faktisk her hjemme jeg har fanget flest litt sjeldne og varierte, i motsetning til da jeg var inne i byen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 25. juli 2016 #676 Del Skrevet 25. juli 2016 Er det bare jeg som sliter med å fange zubats? Hvis jeg i det hele tatt klarer å kaste langt nok prøver de alltid å stikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snerk1234 Skrevet 25. juli 2016 #677 Del Skrevet 25. juli 2016 7 minutter siden, hog skrev: Er det bare jeg som sliter med å fange zubats? Hvis jeg i det hele tatt klarer å kaste langt nok prøver de alltid å stikke. Du er ikke alene. 😶 Hver gang jeg skal fange en Zubat føler jeg meg ca. slik: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #678 Del Skrevet 26. juli 2016 I dag har det skjedd mye på pokemonfronten. Har evolva flere pokemons i dag, en Drowzee til Hypno, Eevee til Vaporeon (etter det har det drøsst inn med eeveer, sikkert fått bortimot 20 stk i dag, skjønn det den som kan ) evolva en Pigeon til Pidgeot, en Oddish til en Gloom og en Kakuna til Beedrill. Har også fått mye nye pokemons i dag jeg ikke har sett før som Seel, Pinsir, Cubone, Exeggcute, Abra, Raticate, Fearow, Rhyhorn og en utrolig søt Vulpix Glemte helt å bruke lucky egg når jeg evolva alle dyrene så gikk nok glipp av endel experience points.. Anonymkode: 4b486...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #679 Del Skrevet 26. juli 2016 Hvordan ser dere pokemon inne i huset deres? Må man "zoome" kartet helt inn? Anonymkode: 27343...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 26. juli 2016 #680 Del Skrevet 26. juli 2016 Føler at jeg bare støter på de samme Pokemonene hele tiden. Rattata, Pidgey, Zubat og en haug Doduo`er.. BORING. Gikk lenge på jakt etter Scyther i går, den var i følge kartet veldig nærme, men dukka aldri opp. Måtte gå derfra til slutt for å rekke butikken Et av egga mine klekka en Ponyta da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå