Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha en Disney-tatovering plassert oppå foten. Problemet er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal ha den. Har tenkt en del på den gamle logoen med slottet, og kanskje noen blader fra Pocahontas. Jeg tenker litt på at det hadde vært fint å hatt flere elementer fra Disney-filmer også, men vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre det. Noen tips? 

Har søkt litt rundt på Pinterest, men det blir jo så mye, og det er så vanskelig å bestemme seg. 

Anonymkode: db718...cbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen spesielle filmer du liker ekstra godt? Rosen fra Skjønnheten og udyret, eplet til Snøhvit, skoen til Askepott, og slike ting kan legges til.

Anonymkode: 4f0bb...0fe

Skrevet

Legg ved noen bilder av noe av det du tenker da? :)  

AnonymBruker
Skrevet

Så koselig! Personlig elsker jeg Mulan og jeg hadde valgt de kinesiske, rosa plommeblomstene. Det har jo ikke i seg selv en klar sammenheng med Disney, så det spørs jo hvor fremtredende og "åpenbar" du ønsker at tatoveringen skal være. 

Tenker du forresten på Disney-klassikerne? Det er jo flust av Disneyfilmer, så det spørs jo på hvilken retning du ønsker. 

Anonymkode: 63900...d7b

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, lineffs skrev:

Legg ved noen bilder av noe av det du tenker da? :)  

Det jeg tenker er noe lignende dette og dette, sammen med for eksempel dette:)

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen spesielle filmer du liker ekstra godt? Rosen fra Skjønnheten og udyret, eplet til Snøhvit, skoen til Askepott, og slike ting kan legges til.

Anonymkode: 4f0bb...0fe

Gode tips! Jeg er veldig glad i Disney klassikerne fra 90-tallet. Spesielt Pocahontas, Løvenes Konge, Mulan, Tarzan, Hercules, Ringeren i Notre Dame osv. Problemet er bare å se for seg hvordan disse elementene kan passe sammen :)

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig! Personlig elsker jeg Mulan og jeg hadde valgt de kinesiske, rosa plommeblomstene. Det har jo ikke i seg selv en klar sammenheng med Disney, så det spørs jo hvor fremtredende og "åpenbar" du ønsker at tatoveringen skal være. 

Tenker du forresten på Disney-klassikerne? Det er jo flust av Disneyfilmer, så det spørs jo på hvilken retning du ønsker. 

Anonymkode: 63900...d7b

Det er hovedsakelig Disney klassikerne, det glemte jeg å nevne :) Det var et fint tips med de plommeblomstene. Siden jeg har tenkt på Disney slottet, så blir den vel ganske fremtredende, men elementene rundt trenger ikke nødvendigvis å være det.

- ts

Skrevet

Stor Disney-fan selv. på meg selv ville jeg kanskje hatt en sånn cameo-tatovering av yndlingsprinsessen min.

http://thumb101.shutterstock.com/display_pic_with_logo/244417/224753887/stock-vector-a-girl-head-silhouette-vector-224753887.jpg

ellers ville jeg kanskje ha et typisk sitat. Eller silhuett av f.eks Alice, mikke, Simba eller noe sånt. 

Men jeg foretrekker litt enkle, rene tatoveringer. Andre liker sterke farger, eller noe annet :) tror bare du må ta noe fra Disney som betyr noe for deg, og prøve å gjøre det best mulig :)

lykke til med tatovering oppå foten, det er ikke spesielt godt! Men det blir fint da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Valg av tatovering/motiver er en ting, valg av tatovør er noe annet.
Elementene som anonym med 0fe på slutten nevner er fullt mulig å kombineres,
hvis du finner en dyktig tatovør som er flink til å sette sammen :)
Og til sånne type tatoveringer ville jeg gått for en kvinnelig tatovør så du får femininiteten ved det
(no offense til mannelige tatovører).

Anonymkode: 690be...99c

AnonymBruker
Skrevet

Disse synes jeg var fine :)

cinderella-tattoo-chic-small-cute-disneyf36c81d2224556d3cde6c44f505f6c6f.jpgslide_354798_3882726_free.jpg

Anonymkode: e2e06...8a1

• Liker 3
Skrevet

Den med Minnie og Mikke var bare helt fantastisk. Jeg som er 38 år fikk lyst til å ta den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel lage din egen? Fant en veldig fort på deviantart; hvis du bytter f.eks ut drømmefangeren med disneyslottet?

9bbf5f2a007571e46a7a595e309be203.jpg

Anonymkode: c0465...326

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Niennas skrev:

Stor Disney-fan selv. på meg selv ville jeg kanskje hatt en sånn cameo-tatovering av yndlingsprinsessen min.

http://thumb101.shutterstock.com/display_pic_with_logo/244417/224753887/stock-vector-a-girl-head-silhouette-vector-224753887.jpg

ellers ville jeg kanskje ha et typisk sitat. Eller silhuett av f.eks Alice, mikke, Simba eller noe sånt. 

Men jeg foretrekker litt enkle, rene tatoveringer. Andre liker sterke farger, eller noe annet :) tror bare du må ta noe fra Disney som betyr noe for deg, og prøve å gjøre det best mulig :)

lykke til med tatovering oppå foten, det er ikke spesielt godt! Men det blir fint da ;)

Takk for gode tips! Jeg og foretrekker enkle, rene tatoveringer. Jeg har to, og begge er svarte/skyggelagt uten farger. Synes tatoveringer med farger kan være fint, men helst på andre. Har lekt litt med tanken på vannfargetatovering da :) Hehe, ja - det blir nok vondt, men absolutt verdt det :)

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Valg av tatovering/motiver er en ting, valg av tatovør er noe annet.
Elementene som anonym med 0fe på slutten nevner er fullt mulig å kombineres,
hvis du finner en dyktig tatovør som er flink til å sette sammen :)
Og til sånne type tatoveringer ville jeg gått for en kvinnelig tatovør så du får femininiteten ved det
(no offense til mannelige tatovører).

Anonymkode: 690be...99c

Takk for tips! :) Og jeg er enig med det ang kvinnelig tatovør og femininitet :)

Disse synes jeg var fine :)

cinderella-tattoo-chic-small-cute-disneyf36c81d2224556d3cde6c44f505f6c6f.jpgslide_354798_3882726_free.jpg

Anonymkode: e2e06...8a1

Kjempefine! :)

13 timer siden, momo skrev:

Den med Minnie og Mikke var bare helt fantastisk. Jeg som er 38 år fikk lyst til å ta den.

Den var veldig enkel, men kjempefin! Det enkle er ofte det beste :)

- ts 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan vel lage din egen? Fant en veldig fort på deviantart; hvis du bytter f.eks ut drømmefangeren med disneyslottet?

9bbf5f2a007571e46a7a595e309be203.jpg

Anonymkode: c0465...326

Den var kjempefin. Har sett på noe lignende, og lekt med tanken på en drømmefanger med elementer av Disney i :)

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er kjempefin - har sett den tidligere... Noen småendringer, og så er jo den egentlig midt i blinken :)

- ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...