Gå til innhold

Bondage fantasi som bare blir sterkere. Typen liker ikke slikt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame tidlig i 30 åra her.

Har hatt samme partner i snart ti år nå. Vi har alltid hatt det supert seksuelt. MEN jeg har i flere år hatt fantasi om bdsm sex og fantasien blir bare sterkere. Den er og blitt heftigere på den måten at jeg nå ønsker ganske hard sex,dvs bli fiket til i ansiktet,slått på rumpa til jeg blir blå og slikt. Partneren min har gjort det ganske klart at han ikke liker den type sex. Og jeg hater å si det men jeg syns sexen vår begynner å føles noe monoton og kjedelig. Hadde aldri trodd jeg skulle føle det slik siden jeg har lite erfaring og har hatt få partnere,og med alle var det mer eller mindre myk sex.

Jeg har og etter flere år med vonde ting som har preget meg blitt ganske hard følelsesmessig og har og den innstilling at man må følge drømmene sine. Så sant det ikke er noe som kan skade en selv eller andre. Denne fantasien er blitt så sterk at jeg ser ikke at den kommer til å forsvinne. Ville og likt å fått opplevd det nå mens jeg enda er attraktiv og rimelig ung.

Samtidig kan jeg ikke ofre et forhold med en jeg elsker pga en fantasi.

Noen som har hatt noe av det samme "problemet"?

Eller som ellers kan gi meg råd?

Har snakket med partner om det men ikke sagt hvor mye jeg lengter etter slik sex. Sa bare at jeg tenner litt på røff sex. Han er ikke positivt innstilt. Utover det er han og rimelig "treig" når det kommer til å flørte og pirre hverandre i hverdagen. Har prøvd både via sms å få til en seksuell dialog(han reiser mye i jobbsammenheng)og prøvd å pirre og lage litt spenning når vi er her hjemme. Sluttet med det da de var så dårlig respons at jeg bare endte opp med å føle meg teit.

Håper noen har råd!

Blir gal snart.

Anonymkode: e33f3...ba8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
  • Du må først fortelle hvor mye du lengter etter det. Si ting direkte, ikke hinte. Det er en mann! Ikke bruk ord som "LITT" etc.
  • Ikke få det til å høres ut som du er misfornøyd med han.
  • Han er sikkert veldig negativ til det fordi han føler seg ekstremt usikker på området. Han er nok veldig nervøs for hvordan han kan "få til" det du ønsker, og se for seg at han feiler og driter seg helt ut. Få han til å forstå at dere kan begynne veldig enkelt. At det er lov å feile. Viktig å ikke knekke selvtilliten hans.
  • Pøs på med litt alkohol
  • Begynn enkelt (f.eks. borrelås fremfor avanserte speider-knuter)
  • Det at han i utgangspunktet ikke tenner på ideen burde ikke være en hindring for dere. Dere bør i det minste teste det ut i praksis, og det kan hende at han finner ut ting han ikke visste om seg selv. De fleste ønsker vel å være serviceinnstilt for partneren sin(?).

Anonymkode: 8f5f3...650

• Liker 1
Skrevet

Ikke pøs på med alkohol! Det kan rettogslett gjøre ting verre, og han kan gjøre ting veldig feil, og ødelegge både for ham selv, og deg!! Hold dere unna alkohol om dere skal prøve BDSM! 

Hva med å vise ham litt informasjon om hva du liker? eventuelt bilder/filmsnutter? 
fetlife.com har MYE god info liggende, både på norsk og engelsk. 
http://nyibdsm.blogg.no/ er også en god start.. 

Det viktigste er å faktisk PRATE sammen, ikke hinte.. men prate skikkelig. 
Om han ikke vil være med selv, spør om det er mulighet for å få leve ut din BDSM fantasi med noen andre (gjerne uten sex), dette er også en løsning flere velger. 

Om du vil ha tips til grupper med info på fetlife, send meg gjerne en pm :) Jeg har vært aktiv innen BDSM i snart 10 år, og vært i miljøet rundt om i Norge i 8 år 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Ikke pøs på med alkohol! Det kan rettogslett gjøre ting verre, og han kan gjøre ting veldig feil, og ødelegge både for ham selv, og deg!! Hold dere unna alkohol om dere skal prøve BDSM! 

Hva med å vise ham litt informasjon om hva du liker? eventuelt bilder/filmsnutter? 

Om han ikke vil være med selv, spør om det er mulighet for å få leve ut din BDSM fantasi med noen andre (gjerne uten sex), dette er også en løsning flere velger. 

Om du vil ha tips til grupper med info på fetlife, send meg gjerne en pm :) Jeg har vært aktiv innen BDSM i snart 10 år, og vært i miljøet rundt om i Norge i 8 år 

Tusen takk for supert svar!:-)

Kommer til å høres helt blåst ut nå men bdsm uten sex? Kan du forklare litt hva det innebærer? At det kun er berøring?

Sender deg pm:-)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Intiusjon skrev:

Tusen takk for supert svar!:-)

Kommer til å høres helt blåst ut nå men bdsm uten sex? Kan du forklare litt hva det innebærer? At det kun er berøring?

Sender deg pm:-)

Spanking, bondage, dominans.. er mye man kan gjøre uten at sex er involvert! :)
Mine første 3 år med BDSM, var helt uten sex, da jeg ville finne en som bare var min før jeg involverte det.. 

men fikk testet ut masse forskjellig bondage (bondage driver jeg forresten enda med, uten sex), masse forskjellige slagredskaper i forskjellig styrke osv.. og jeg fikk være sub i korte perioder for Dominante kvinner ;)

• Liker 1
Skrevet

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
  • Du må først fortelle hvor mye du lengter etter det. Si ting direkte, ikke hinte. Det er en mann! Ikke bruk ord som "LITT" etc.
  • Ikke få det til å høres ut som du er misfornøyd med han.
  • Han er sikkert veldig negativ til det fordi han føler seg ekstremt usikker på området. Han er nok veldig nervøs for hvordan han kan "få til" det du ønsker, og se for seg at han feiler og driter seg helt ut. Få han til å forstå at dere kan begynne veldig enkelt. At det er lov å feile. Viktig å ikke knekke selvtilliten hans.
  • Pøs på med litt alkohol
  • Begynn enkelt (f.eks. borrelås fremfor avanserte speider-knuter)
  • Det at han i utgangspunktet ikke tenner på ideen burde ikke være en hindring for dere. Dere bør i det minste teste det ut i praksis, og det kan hende at han finner ut ting han ikke visste om seg selv. De fleste ønsker vel å være serviceinnstilt for partneren sin(?).

Anonymkode: 8f5f3...650

Jeg viste han en video en gang,ikke noe ekstrem bdsm heller,og han reiste seg og gikk mens han sa "sorry,det der er ikke for meg!".

Må nevnes at jeg har prøvd flere ting som HAN tenner på men som jeg ikke finner tennende.Han er ikke egoistisk i sengen men må si jeg syns han kunne prøvd litt røff sex for min skyld.

Men skal si det rett ut til han som du anbefaler :-)

Takk for fint svar!

Skrevet

Og der røk anonymiteten.

Jaja,ikke noe problem egentlig ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Mine første 3 år med BDSM, var helt uten sex, da jeg ville finne en som bare var min før jeg involverte det.. 

men fikk testet ut masse forskjellig bondage (bondage driver jeg forresten enda med, uten sex), masse forskjellige slagredskaper i forskjellig styrke osv.. og jeg fikk være sub i korte perioder for Dominante kvinner ;)

Hva gjør man når man holder på med hondage uten sex? Slår?

Anonymkode: 06ea8...231

Skrevet
2 timer siden, kattepusen skrev:

Skulle likt å truffet deg 😉

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør man når man holder på med hondage uten sex? Slår?

Anonymkode: 06ea8...231

Man driver med bondage.. :P for min del, betyr det tau. 
jeg har en fantastisk rigger (en som knytter), som ikke er min Partner. Han knytter meg, og henger meg opp i suspention, og bare lar meg henge der en stund, mens han koser litt på og snurrer meg rundt.. helt fantastisk følelse! 

Også går jeg hjem og har sex med Kjære etterpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...