Gå til innhold

Hotellhjelp London?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har et bra tips til et billig hotell som ikke er for shabby i London? Helst med god frokost med litt utvalg :) Det trenger ikke være i gåavstand til noe spesielt, men vil helst bo sentralt så det er mulig å komme seg litt kjapt rundt omkring. Noen som har noen kjappe tips?

Anonymkode: 35748...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi (jeg og min bedre halvdel) drar for første gang til London nå i august og skal bo på London House Hotel :) 

Betalte vel rundt 5000,- for fire netter, ankommer mandag og drar fredag. Basert på hva jeg har lest og sett av hotellet så håper og tror jeg at det er greit der, og ligger relativt nær Bayswater og Queensway med tanke på undergrunnen :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bodd flere ganger på Holiday Inn Express Swiss Cottage. Det ligger 10 min med undergrunnen fra midt-i-sentrum. Vi betalte vel litt over 3000 for 3 netter på dobbeltrom i høst. Undergrunnsstoppet er omtrent rett over gaten, og det fiser baner forbi hele tiden, så det er null stress å komme seg til det man vil se. Området rundt er også veldig koselig, masse små butikker og parker, og så er det et kjøpesenter rett over gaten med masse spisesteder om man ikke vil traske rundt og lete etter noe. 

Anonymkode: 0f0be...c48

AnonymBruker
Skrevet

Bedford hotel var jeg på sist. Det var rimelig, og såpass sentralt at man fint kan gå til store deler av sentrum (eller ta t-bane/buss et par stoppesteder).

Jeg bestilte billigste romtype, med enkel frokost (toast og syltetøy). Men de har en større man kan betale ekstra for, dersom frokost er viktig for dere.

Anonymkode: b9b86...5f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...