Gå til innhold

Hagetips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:) Jeg bor for første gang i hus med hage, og trenger litt tips til stell av hage og blomsterbedd.. Er en del ugress som jeg må luke ut, og plante nye blomster. Noen tips til hvordan plante blomster som ikkke blir spist av rådyr, og som er enkelt å vedlikeholde? Forrige eier hadde urter der, men det blir litt for komplisert for meg...

Anonymkode: 2c210...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo helt an på hvor mye penger du skal legge i det da? Skal du gå all inn i år, ville jeg tatt kontakte med et hagesenter og fått litt hjelp der til å sette sammen, slik at du har blomster som blomstrer på tur og orden gjennom hele sesongen (kjedelig vis alt blomstrer i juli, og ingenting i mai/juni - august/september)

Er mordersnegler et problem for eksempel? I så tilfelle, styr unna blomster de liker godt (Google).

Jeg liker selv ikke å luke så innmari, så jeg har et lite rundt bedt med en stein i midten. Veldig glad i peoner. Fikk flere til bursdagen min. Ellers så har jeg tenkt og kjøpe 1-2 nye overvintrene planter (tusenfryd i år) verdt år, så det ikke blir så dyrt. Holdt meg til hvite og lyserosa blomster. Utover det har jeg litt krukker og potter her og der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...