rutti Skrevet 7. november 2004 #1 Del Skrevet 7. november 2004 Noen som har vært på IKEA i år og sett hva de har til jul? Skal der neste uke... Gleder meg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2004 #2 Del Skrevet 7. november 2004 Synes det alltid skjærer seg for IKEA, jeg? De har måttet trekke tilbake stearinglys fordi de blusset opp og var brannfarlige. De har trukket tilbake juletrelys fordi de ga folk støt. Det er jo nesten som man handler der med fare for livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. november 2004 #3 Del Skrevet 7. november 2004 Har kun kjøpt innpakningspapir og gavelapper der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 7. november 2004 #4 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har helt sluttet å kjøpe lys på IKEA, opplevde at ett av dem plutselig flammet opp midt under ett middagsselskap :o Mine julelys kjøper jeg fra Balstad, lange, slanke, elegante, kremhvite vokslys- nydelige! IKEA har mye søt julepynt og mye fint for barn. I år har de iskrystaller til å henge i vinduene som ser kjempefine ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå