Gå til innhold

Pliktig til å informere om sivilstatus til fremmede?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Gothminister skrev:

Det er jo ditt valg. Som kvinne burde du følge med. Det kan jo være at du lærer litt.

Hvem har sagt at jeg er kvinne?

Anonymkode: c1870...5c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Gothminister skrev:

Det er jo ditt valg. Som kvinne burde du følge med. Det kan jo være at du lærer litt.

Er homofil mann,men i dine øyne betyr vel det at jeg er en kvinne.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Julie Tuven skrev:

Hei folkens! 
Jeg opplevde noe for en tid tilbake som provoserer meg veldig mye. Jeg var på en nattklubb sammen med venner, hadde på meg kjole, følte meg sexy, danset og var sosial. Jeg er i et stabilt og trygt forhold, så føler ikke noe sterkt behov for å nevne kjæresten min bare fordi jeg er ute. Jeg og mine venner møtte en gutt fra Oslo, og jeg snakket med han SAMMEN med mine venner, jeg danset SAMMEN med mine venner og han ble med oss på dansegulvet. Jeg så ikke på dette som noe problem i det hele tatt. Mot slutten av kvelden kom kompisene til kjæresten min bort å dro meg unna mine venner og han fyren fra Oslo å sa at han gutten fra Oslo ikke kunne danse sammen med meg fordi jeg har kjæreste. Han fyren fra Oslo ble kjempesur på meg fordi jeg ikke hadde informert han om at jeg hadde kjæreste. JEG HADDE MØTT HAN FYREN FOR OMTRENT 2 TIMER SIDEN og han hadde oppfattet det at jeg danset i en stor gruppe hvor han var tilstede og det at jeg snakket med han som at han hadde fått napp.. Det ble kjempedrama og går rundt med en ekkel skyldfølelse og følelse av skam uten noen grunn.

Jeg er kjempelei av at kvinner er så objektifisert og seksualisert at det å føle seg sexy på dansegulvet er et problem hvis man har kjæreste. Kjæresten min har ingenting imot at jeg er ute å danser. Så, det jeg lurer på her er; er jeg pliktig til å informere andre mennesker om at jeg har kjæreste innen 2 timer? Er det liksom en greie jeg har gått glipp av? Når både jeg og min kjæreste har såpass stor tillit til hverandre, er det ikke det som teller? Jeg må da vel kunne føre en vanlig samtale med andre mennesker både av motsatt og samme kjønn uten å måtte si at FOLKENS JEG ER I ET FORHOLD? Hva er deres meninger? Vil veldig gjerne vite om flere hadde blitt provosert av dette, eller om noen synes at jeg bør informere om at jeg er i et forhold uansett hva grunnen og situasjonen skulle være? 

Visste ikke hvilken kategori jeg skulle sette dette emnet under, så beklager om jeg har valgt feil kategori. 

Det værste er jo at hvis du hadde sagt til ham "Hei, du jeg har kjærste altså", hadde du sikkert blitt beskyldt for å være ei innbilsk dame som tror ALLE vil ha henne..

Menn er merkelige sånn, enten er du luremus eller så er du innbilsk...:klaske:

Anonymkode: 46ed9...e99

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går evt. an å ta på en "giftering" når man drar på byen, (selv om man kun har kjærste/samboer). Da har du liksom ditt på det rene hvis noen blir sur, da kan du jo bare si "hallo? ser du ikke ringen eller???"

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er homofil mann,men i dine øyne betyr vel det at jeg er en kvinne.

Når ble menn kvinner?

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo forstå at Oslomannen ble skuffet, men de som var tullinger her var vel egentlig din manns kompiser? Er de alltid i nærheten for å passe på at du ikke gjør noe dumt eller? 

Her burde du svart at du danser med hvem du vil og at de kan gå hjem å legge seg. Så bør du videre ta opp med samboeren din at du ikke trenger noen anstand når du er ute med venner. 

Anonymkode: 0ead3...a9b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det værste er jo at hvis du hadde sagt til ham "Hei, du jeg har kjærste altså", hadde du sikkert blitt beskyldt for å være ei innbilsk dame som tror ALLE vil ha henne..

Menn er merkelige sånn, enten er du luremus eller så er du innbilsk...:klaske:

Du vet at det faktisk høres ganske innbilsk ut å si "Hei, du jeg har kjærste altså", så det er nok derfor man sikkert blitt beskyldt for å være innbilsk ;)

Den "riktige" måten å si det er ved å si det uten å være direkte. Feks dra tema inn på filmer og kino og smell til med "Har du sett den nyeste Avengers filmen? Typen tok meg med på den for en uke siden og den var bare sååå god at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg" eller noe i den duren. Da sier du ikke direkte "jeg tror du kanskje vil prøve deg på meg så jeg ville bare informere om at jeg har kjæreste", noe som faktisk høres ganske innbilsk ut.

Anonymkode: 21df1...a98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg leser historien så handler dette om en oppmerksomhetssyk kvinne som er ute for å leke med menn for å få opp egoet sitt. Da er det ikke rart menn blir irriterte, spesielt når det skjer på denne måten. 

Nummer 1: Hvorfor tror du en mann kommer bort til deg på byen? Fordi han har lyst til å snakke politikk med deg? Når en fremmed mann kommer bort til deg på byen så er det fordi han ønsker å sjekke deg opp. Dette vet du godt. Når du da lar ham holde på i to timer uten å nevne at du har type, så kaster du bort tiden hans og utnytter ham for å få tilfredsstilt egoet ditt. 

Nummer 2: Pleier du å bruke kjærestens kompiser som livvakter når du er ute? Jævlig spesielt. Jeg hadde også blitt rimelig irritert hvis dama jeg var sammen med plutselig fikk en noen gutter til å eskortere meg vekk. Som om du er en liten dronning som er ute med hoffet ditt - "FØR HAM VEKK!".

Anonymkode: 87efb...d24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 7.7.2016 at 0.03, AnonymBruker skrev:

NEI. Det gir overhodet ikke et signal om at man er ute etter et tilfeldig ligg eller et forhold. Denne tankegangen er helt hårreisende. TS kler seg åpenbart sexy for sin egen del. At hun danser sexy og har kledd seg i et flatterende antrekk er overhodet ikke en invitasjon. 

Anonymkode: 8f6ec...548

Nei

Nei

Nei

Man kler seg ikke sexy "for sin egen del". Man kler seg sexy slik at andre skal legge merke til deg.

Anonymkode: b8f5b...e54

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik jeg leser historien så handler dette om en oppmerksomhetssyk kvinne som er ute for å leke med menn for å få opp egoet sitt. Da er det ikke rart menn blir irriterte, spesielt når det skjer på denne måten. 

Nummer 1: Hvorfor tror du en mann kommer bort til deg på byen? Fordi han har lyst til å snakke politikk med deg? Når en fremmed mann kommer bort til deg på byen så er det fordi han ønsker å sjekke deg opp. Dette vet du godt. Når du da lar ham holde på i to timer uten å nevne at du har type, så kaster du bort tiden hans og utnytter ham for å få tilfredsstilt egoet ditt. 

Nummer 2: Pleier du å bruke kjærestens kompiser som livvakter når du er ute? Jævlig spesielt. Jeg hadde også blitt rimelig irritert hvis dama jeg var sammen med plutselig fikk en noen gutter til å eskortere meg vekk. Som om du er en liten dronning som er ute med hoffet ditt - "FØR HAM VEKK!".

Anonymkode: 87efb...d24

TS vil spille dum og hevde å tro at mannen ønsket å være hennes lille bestevenn. Vedder på at hun er av typen som alltid prøver å gjøre kjæresten sjalu. Utrolig irriterende...

Anonymkode: b8f5b...e54

• Liker 1
Skrevet

Ingen grunn tim dårlig samvittighet, er selv gift og går gjerne ut med venninner for å danse og kose meg. Dersom noen snakker med meg nevner jeg ikke min mann , med mindre det er naturligt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...