Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk påsatt slike vipper i vår, men måtte fjerne de da salongen ikke hadde ledig time til meg for påfyll etter nesten to måneder (så ikke ut). Etter jeg var på samme salong og fikk fjernet restene, ser jeg at jeg har mistet halvparten av vippene mine, i tillegg til at de som er igjen er halvparten så korte som mine ekte vipper var før behandlingen. Bare stumper igjen.

Jeg ble ikke advart mot at dette kunne skje da jeg bestilte timen, verken for påsetting eller fjerning. Jeg har fulgt instruksene salongen ga meg for hvordan jeg skal behandle vippene. 

Har jeg i det hele tatt noen sak? Vet det er vanskelig å klage på slike saker da salongen ofte skylder på kunden og at man ikke har mulighet til å forutsi hvordan man reagerer.. 

Noen som har vært borti lignende opplevelse?

Er det vanlig at vippene blir kortere etter extentions?

Setter pris på alle innspill 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig at vippene blir påkjennt av vipper, men de vokser jo ut igjen. Sånn ellers synes jeg vippesalongen var lite profesjonelle dersom de tok deg inn uten å egentlig ha plass til å følge deg opp. Tips: bestill ny time når du betaler. 

Oppummert: jeg kan ikke se hva slags sak du skulle hatt mot salongen. Du har eget ansvar for å lese deg opp på behandlingen du tar. 

Anonymkode: 44e86...f52

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok ingen sak. Dette er det dessverre flere som opplever. Heldigvis kommer de tilbake. Hver vipp bruker ca 100 dager på å vokse ut til de faller av igjen. Og siden vippene dine har forskjellige sykluser, så vil heldigvis noen komme før andre.

Jeg tok vippeextensions i mai. Fjernet de etter to uker. De var veldig fine, men vippene mine begynte å bøye seg nedover og jeg mistet en del. Jeg mistet flere etter jeg fjernet de også. For meg funket det å gå uten sminke i to uker, for å ikke la noe henge på vippene. La de komme tilbake til sin naturlige bøy. Funket fint :) 

For Guds skyld ikke plukk på dem! 

Anonymkode: 2a378...e31

Skrevet

Mine vipper knakk da jeg hadde volum vipper. Det ble rett og slett for tungt for vippene min 😕

Redningen for meg ble vippe serum on dagen, og castor olje om natten. Tok 3 uker, og så var vippene fine igjen. 

Men jeg tar ikke å sette på volum vipper igjen. Kunne tenke meg single vipper. For selv om jeg sa at jeg ville ha det naturlig, så ble det ikke det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ditt eget ansvar å sjekke sånnt, normalt å komme forberedt. Itilleg skal du helst ikke ha maskara/noe på vippene 24 timer før påsetting, og ikke vann/olje/fukt kontakt på vippene 48 timer etter påsetting, det er noe "alle" vet før de går å får satt på vipper. 

Anonymkode: d4c67...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...