rutti Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 Tenkte skrive dikt på pakkene i år, noen som har forslag t dikt, sitat eller noe lignende
diddi Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 Nissen fikk grøt og du åt svinesteik. Men du er fortsatt søt og nissen han er feit!! Når engler daler ned i skjul og nissen gjemmer seg i mørket. Så vet du at nå er det jul og ikke la julegrana tørke.. Denne akkevitten er din og del den gjerne med oss For drikker du den alene blir du full og jeg blir fin og du og gubben min by'nner slåss. Eh... kanskje ikke den største poeten... :oops:
Mailin Skrevet 16. november 2004 #3 Skrevet 16. november 2004 Kjære deg, du får en gave kan brukes inne eller i din have den har jeg valgt til deg, min venn sammen med en juleklem Hva er det i den pakken her? du spekulerer mer og mer en julegave kun til deg med kjærlighet du får fra meg fornuftig er nok ikke ordet som beskriver gaven best ingenting jeg syns det gjorde for den passet aller mest Kjære vennen, før du åpner gaven du har fått fra meg husk at den er valgt med omhu for jeg er så glad i deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå