AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Sitter her og drikker vin alene i mitt eget selskap. Er jeg rar? . Singel og rar Noen som gjør det samme av og til? Jeg pleier ikke å drikke vin, men du verden det er godt av og til. Blir så avslappet og rolig.. Anonymkode: 73cf1...0e0
Gjest Nikee Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Nei hallo! Beste jeg vet er å slappe av etter en lang lang dag med et glass vin i sofakroken - alene Nå sitter jeg og drikker øl alene mens jeg ser kamp
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Et øyeblikk siden, Nikee skrev: Nei hallo! Beste jeg vet er å slappe av etter en lang lang dag med et glass vin i sofakroken - alene Nå sitter jeg og drikker øl alene mens jeg ser kamp Godt å høre. Begynte å føle meg helt rar og ego som sitter her å drikker. Er ikke vanesak for meg å drikke vin eller alkohol. Men fikk smaken på det på ferien. Var noen servitører på feriestedet som ga meg så vannvittig gode anbefalinger å forsøke, og nå sitter jeg å drikker den megagode rødvinen - jeg som hatet rødvin Mmmm dette må jeg gjøre oftere. Så lenge man ikke blir full så er det helt okey Anonymkode: 73cf1...0e0 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Synes ikke det er rart i det hele tatt. Jeg koser meg gjerne med et glass vin alene, gjerne mens jeg leser i en bok. Fotball og øl er også en kombinasjon jeg gjerne nyter alene (eller sammen med andre, hvis det passer sånn). Pleier for så vidt også å kose meg med et glass vin mens jeg tar fotbad ca. en gang i måneden, da er jeg alltid alene. Anonymkode: 47c9b...98a 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Øl og fotball her og - også alene. Og det er deilig! Anonymkode: df68b...578 3
Gjest Nikee Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre. Begynte å føle meg helt rar og ego som sitter her å drikker. Er ikke vanesak for meg å drikke vin eller alkohol. Men fikk smaken på det på ferien. Var noen servitører på feriestedet som ga meg så vannvittig gode anbefalinger å forsøke, og nå sitter jeg å drikker den megagode rødvinen - jeg som hatet rødvin Mmmm dette må jeg gjøre oftere. Så lenge man ikke blir full så er det helt okey Anonymkode: 73cf1...0e0 Det er faktisk veldig koselig, man nyter sitt eget selskap Alltid kos å kombinere med favorittmusikken eller en god bok, eller litt ost (haha jeg har gjort dette en stund ser jeg ) Mye godt å prøve ut, og restene av flasken kan man fint bruke i matlaging feks. om man ikke vil drikke opp hele Føler meg så vanvittig voksen når jeg gjør det
WubWub Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 (endret) Jeg sitter på verandaen ute i varmen her i Tyrkia med et par drinker og kald Efes mens jeg leser en god bok (A little history of Philosophy). Syntes på ingen måte det er noe rart. Skål Endret 7. juli 2016 av WubWub 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Noen som kan anbefale en god hvit eller rød vin til kos Anonymkode: bc52b...762
WubWub Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 27 minutter siden, Nikee skrev: Det er faktisk veldig koselig, man nyter sitt eget selskap Alltid kos å kombinere med favorittmusikken eller en god bok, eller litt ost (haha jeg har gjort dette en stund ser jeg ) Mye godt å prøve ut, og restene av flasken kan man fint bruke i matlaging feks. om man ikke vil drikke opp hele Føler meg så vanvittig voksen når jeg gjør det Hvilke type litterært selskap trives du i og hva er oste favorittene? Høres i grunnen veldig kos ut
Gjest Nikee Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 1 minutt siden, WubWub skrev: Hvilke type litterært selskap trives du i og hva er oste favorittene? Høres i grunnen veldig kos ut Hmm er veldig glad i bøker ala Dan Brown, Tom Egeland, Steve Berry. Men jeg leser alt altså, leste nettopp en av Trude Teigen som var utrolig bra, nå leser jeg Umberto Eco. Ostefavoritt: brie, manchego ost foreløpig. Blåmuggeost er ikke min favoritt!
Gjest MadameDeRosa Skrevet 7. juli 2016 #11 Skrevet 7. juli 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter her og drikker vin alene i mitt eget selskap. Er jeg rar? . Singel og rar Noen som gjør det samme av og til? Jeg pleier ikke å drikke vin, men du verden det er godt av og til. Blir så avslappet og rolig.. Anonymkode: 73cf1...0e0 Selvfølgelig er du ikke rar om du nyter et glass rødvin alene! Kos deg!
Lillie Skrevet 7. juli 2016 #12 Skrevet 7. juli 2016 Jeg tar meg et glass vin innimellom, smaker like godt om jeg tar det alene eller sammen med andre Har en god rødvin jeg kan anbefale, den egner seg til kosedrikke. https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/Land/Spania/Marqu%C3%A9s-de-C%C3%A1ceres-Crianza-2012/p/137201 Har også flere hvitviner å anbefale, men spørs hvor tørr du liker de. Chablis er jo alltid en vinner da, koster litt mer, men så verdt det (jeg unner meg det nå og da) Ååå... nå fikk jeg lyst på rødvin 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 Nei. Jeg gjør av og til det samme. Drikker meg til og med brisen av og til. Da kan jeg leve i min egen verden uten å tenke over hva jeg gjør sammen med andre. Anonymkode: 6c533...266 2
Coronas Skrevet 8. juli 2016 #14 Skrevet 8. juli 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Sitter her og drikker vin alene i mitt eget selskap. Er jeg rar? . Singel og rar Noen som gjør det samme av og til? Jeg pleier ikke å drikke vin, men du verden det er godt av og til. Blir så avslappet og rolig.. Anonymkode: 73cf1...0e0 Hey, du er ikke rar overhode. Jeg gjør det ofte. Nå i kveld skal jeg lage meg mango daiquiri og hører på musikk som jeg digger. Kanskje henge her inne og på sukker Man skal nyte livet som single
Gjest Sly Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 Nei, det er noe forbanna tull at man må være flere enn én for å kunne nyte et glass eller flere.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #16 Skrevet 8. juli 2016 Jeg synes det høres litt skummelt ut at noen drikker for å bli rolig og avslappet, samme om de er alene eller med andre. Jeg tar gjerne et glass vin eller to alene, eller en irish coffee, men det er fordi det er godt og jeg koser meg med det en sjelden gang. Ikke fordi alkoholen endrer meg på noe vis. Anonymkode: 1905f...053
Gjest Sly Skrevet 8. juli 2016 #17 Skrevet 8. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det høres litt skummelt ut at noen drikker for å bli rolig og avslappet, samme om de er alene eller med andre. Jeg tar gjerne et glass vin eller to alene, eller en irish coffee, men det er fordi det er godt og jeg koser meg med det en sjelden gang. Ikke fordi alkoholen endrer meg på noe vis. Anonymkode: 1905f...053 Så du har aldri merket noen virkning av alkohol? Da synes jeg det er litt rart at du synes det er skummelt at andre liker å bli påvirket, alkohol er tross alt et rusmiddel.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #18 Skrevet 9. juli 2016 Jeg gjør det samme. Ingenting rart med å kose seg i sitt eget selskap. Jeg gjør hva jeg vil, når jeg vil. Er et voksent menneske med selvbestemmelsesrett. Og gidder ikke bry meg om hva som er 'sosialt' akseptabelt, så lenge jeg nyter livet:) Anonymkode: de12b...ced 3
Gjest Krigerunge Skrevet 9. juli 2016 #19 Skrevet 9. juli 2016 Er halvveis i flaska jeg. Bare gode greier!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #20 Skrevet 9. juli 2016 Åh, det er jo bare deilig! Selv gjør jeg det med øl, da jeg ikke helt har lært meg til å like rødvin alene uten mat. Men har noen noen gode rødviner og anbefale til kos, til en som ikke er så vant til rødvin? 100-150,- klassen Anonymkode: 56683...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå