AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Føler blogg.no er stedet hvor det er lettest å få lesere innom, men vanskelig å ordne med design på egenhånd når man er noob. Er det noen måte å gå frem på for å få seg et pent design her, uten å ende med et som er masseprodusert eller med en pris på seg, eller først måtte lære seg css og bygge det opp fra bunnen av? Blogger.com er motsatt, vanskelig å få lesere, men lett å ordne til fint design. Er det noen måte å tiltrekke flere lesere på, uten å legge for mye tid og energi ned i det? De har jo ingen forside på samme måte som blogg.no, og de bruker heller ikke hashtags hvor alle som bruker en hashtag samles. Wordpress virker som den mest seriøse, men virker også vanskelig på både design (man må vel betale for eget domene for å kunne få tilgang på flere valg) og vanskelig å skaffe seg lesere. Har lyst til å blogge, men det er jo gøyest om man har noen som titter innom og legger igjen kommentarer i blant, ellers kunne man jo like gjerne skrevet dagbok, men det er kjipt å ha stygt design på siden sin da.. Anonymkode: 74b35...52e
Titania Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Wordpress har mange fine design, og mye man kan gjøre uten å ha det på eget domene Men skal du laste opp mye store bilder, og bruke en del widgets, så er det brått bedre å ha det på eget domene. Ulempen der også er jo at man må drive litt "markedsføring" for å få lesere, siden det ikke har samme forsideoppsett (i mangel på noe bedre ord) som blogg.no. Men jeg liker wordpress mye bedre fordi det er enklere i bruk og jeg syns det ser mye bedre ut Men slik er jo smak og behag. Testet blogg.no først, før jeg endte opp på wordpress gratis, før jeg endte opp med eget domene og webhotell fordi jeg trengte mer plass og ville ha litt flere muligheter - selv om jeg ikke er så god på alt dette tekniske til at jeg får det til ordentlig da Men er absolutt fornøyd for det :D
penny_ Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Jeg ville valgt blogg.no. Hvorfor må designet være så spesielt? Det viktigste for meg er at det er oversiktlig og ser stilrent ut. Det finnes mange gratisdesign som er akkurat det. Så lenge det er enkelt, så ser jeg ikke noe problem med å bruke et som er masseprodusert hvis det er antall lesere du er bekymret for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå