AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Del Skrevet 7. juli 2016 Hei! Min kjære pusekatt har blitt mamma, og kattungene er ca. 6 uker gamle nå. Men en ting jeg har spekulert på, er hvorfor hun plutselig biter de rundt hodet/halsen og holder de ned mot gulvet? Noen ganger vasker hun dem i samme slengen, men ikke alltid. De trenger ikke å gjøre noe fra før av, kanskje ligger de bare å sover, og plutselig står hun der og biter dem? En annen ting er at om de f.eks. får melk, så bare plutselig reiser hun seg å går kanskje 2 meter lenger bort for å legge seg ned å ule etter de, hvorfor? Anonymkode: adff1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Del Skrevet 8. juli 2016 Ungene begynner å bli større, så hun blir røffere med dem. De må kanskje også holdes fast for å stelles. Det med melka er nok fordi ungene har fått tenner, og det begynner å gjøre vondt, så da har hun begynt på prosessen med å avvenne dem. Jeg regner med de får fast føde som egner seg for kattunger nå? Anonymkode: ee5c0...a73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Del Skrevet 8. juli 2016 Ååja, det kan godt hende De får kattunge mat nå ja Anonymkode: adff1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 8. juli 2016 #4 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Hun oppdrar dem. Ser mer brutalt ut enn det er. Endret 8. juli 2016 av Tvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Del Skrevet 8. juli 2016 Takk for svar Anonymkode: adff1...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå