AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Hei! Min kjære pusekatt har blitt mamma, og kattungene er ca. 6 uker gamle nå. Men en ting jeg har spekulert på, er hvorfor hun plutselig biter de rundt hodet/halsen og holder de ned mot gulvet? Noen ganger vasker hun dem i samme slengen, men ikke alltid. De trenger ikke å gjøre noe fra før av, kanskje ligger de bare å sover, og plutselig står hun der og biter dem? En annen ting er at om de f.eks. får melk, så bare plutselig reiser hun seg å går kanskje 2 meter lenger bort for å legge seg ned å ule etter de, hvorfor? Anonymkode: adff1...d7a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Ungene begynner å bli større, så hun blir røffere med dem. De må kanskje også holdes fast for å stelles. Det med melka er nok fordi ungene har fått tenner, og det begynner å gjøre vondt, så da har hun begynt på prosessen med å avvenne dem. Jeg regner med de får fast føde som egner seg for kattunger nå? Anonymkode: ee5c0...a73 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Ååja, det kan godt hende De får kattunge mat nå ja Anonymkode: adff1...d7a
Tvist Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 (endret) Hun oppdrar dem. Ser mer brutalt ut enn det er. Endret 8. juli 2016 av Tvist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå