Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med Nordic Cab som løpevogn? Vi trenger pulk også så vi vurderer den pakkeløsningen til rundt 10.000. Men så leser jeg bl a at den veier 4 kg mer enn feks thule glide løpevogn. At den bråker, har dårlig demping og luftingen med regntrekk på er dårlig. Noen sier de sparker i veggen bak når de løper. I tillegg er jeg tvilende til at mini vil trives i caben kontra en trygg og mer lukket vogn.

Lurer også på om dere  med vanlig løpevogn kan komme med erfaringer. Hvordan er det å løpe med disse hvis det er mye vind feks? Ser for meg at det blir luftig til babyen. Snart 6 mnd.

Anonymkode: 1c896...7a0

Skrevet

Vi har nordic cab, og har brukt den veldig mykje, spesiellt på skogstur og som pulk. Eg har ikkje jogga med den, men mannen min er stor fornøgd med den, både til sykling og jogging! Treåringen vår har elska å sitte i den frå første stund, og likar framleis å sitte i den på lange skiturar :-) luftinga er god, og den er super å trille, og ikkje minst så er der evig med plass. Vil faktisk sei at det er vår aller beste investering i samband med spedbarn/småbarnsperioden! 

Skrevet

Har urbanversjonen, veldig fornøyd med den. Barnet sitter som en konge i denne. Så for meg denne måtte være super å jogge med drag, men litt missfornøyd med risting ved jogging men ved gå turer i mark er jeg STORfornøyd. Som joggevogn foran er jeg fornøyd, og sykkelvogn er grei -litt tungt for en litt utrent sjel.  har igjen å teste pulk funksjonen.  Ser på nett at de har god gjenbruksverdi i tillegg :) 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Emas skrev:

Vi har nordic cab, og har brukt den veldig mykje, spesiellt på skogstur og som pulk. Eg har ikkje jogga med den, men mannen min er stor fornøgd med den, både til sykling og jogging! Treåringen vår har elska å sitte i den frå første stund, og likar framleis å sitte i den på lange skiturar :-) luftinga er god, og den er super å trille, og ikkje minst så er der evig med plass. Vil faktisk sei at det er vår aller beste investering i samband med spedbarn/småbarnsperioden! 

2 minutter siden, engelenmin skrev:

Har urbanversjonen, veldig fornøyd med den. Barnet sitter som en konge i denne. Så for meg denne måtte være super å jogge med drag, men litt missfornøyd med risting ved jogging men ved gå turer i mark er jeg STORfornøyd. Som joggevogn foran er jeg fornøyd, og sykkelvogn er grei -litt tungt for en litt utrent sjel.  har igjen å teste pulk funksjonen.  Ser på nett at de har god gjenbruksverdi i tillegg :) 

Tusen takk for kjappe svar☺ vi må nok dra å se på den, og ta avgjørelsen derfra. Veier 4 kg mer enn joggevognen så det må taes med i betraktningen.

Anonymkode: 1c896...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...