Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere bursdagsfest til kjæresten. Jeg har invitert kompisene hans, handlet inn øl og grillmat, men nå står det stille. Hvordan kan jeg ordne det koslig og stemningsfullt på verandaen? (Har ikke hage, bor i blokk). Har dere noen tips til hva jeg kan kjøpe inn eller lage? Har tenkt litt på å kjøpe ei balje for å fylle den opp med isbiter og putte ølen nedi, men trenger mer inspirasjon :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du noe pynt og stas da? Om det er kompisgjeng, er vel grillmat og øl alt de trenger. Heng evt opp noen lykter eller sett ut noen levende lys (i brannsikre og veltevanskelige staker/krukker..). 

Anonymkode: 53fcf...a23

AnonymBruker
Skrevet

Gutta bryr seg somregel ikke om pynt og dill.

Anonymkode: dfeab...22c

Skrevet

Hm, det er kanskje sant. Bare jeg som elsker å gjøre litt ekstra, men det får holde med det jeg allerede har ordnet:-) takk for svar!:)

Skrevet

De setter sikkert pris på kald øl, men ellers er de sikkert ikke så kravstore :) du kan jo rigge til noe musikk hvis det er mulig.

Skrevet

Ville kjøpt inn noen rimelige pledd og hengt over stolryggene. Norsk sommer=kalde sommerkvelder og netter! 

Hvis det er endel mygg der du bor så kanskje kjøpt inn mygglys? 

Lykter med telys i tror jeg også ville vært koselig når det blir mørkt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjp tilbehør til grillmaten. Lag en frisk salat, potetsalat og kjøp inn ketsjup, sennep og lignende, så alle slipper å ta det med selv:)

Anonymkode: 64777...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...