Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er folk så slemme og ekle? Jo mer vanlig enkelte er, desto høyere roper dem:klo: Altså de av dem som ikke kan noenting, men heller lar seg misunne av andre.Jeg er fornøyd med utseendet, er høflig og jobber steinhardt for mine mål. Og forsøker etter beste evne å holde meg vekke fra bråk. Men opplever likevel å bli utsatt for frekk utspørring/behandling. De er så sinte..

Det har blitt så ille at jeg helst vil holde meg inne for meg selv, rett og slett for å skåne meg selv. Å holde en hyggelig samtale ser ut til å forbli en ønskedrøm, da jeg opplever at de jeg snakker med fort blir mistenkelige. Eller vender og vrir på det jeg sier. Har bodd i dette landlige paradiset i flere år, men begynner allerede nå å bli tynnslitt. For når jeg vet at jeg gjør mitt beste ,og bidrar med det jeg kan, så ser det ut til at det er bøllene som vinner. De bøllene som jeg har vært uheldig å møte, er frekke, brautende, løgnersk og manipulerende. De skyr så og si ingen midler for å komme seg opp og fram, selv helt uten evner. Og det verste av alt er at de blir sett opp til og heiet fram.

Alt som betyr her på stedet er å ha en helvetes stor familie, som gjerne skal renne over dørstokken daglig. Så skal du ha flest mulig venner, for da blir du høvding. Og det er ikke et krav om intellekt engang..  Har man ikke dette, har man ikke rett til å være her sånn sosialt:fnise: 

Flere som har slike bygdehistorier, og vet hvorfor situasjonen deres var slik og slik?

Anonymkode: 31f07...0d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det her en bygdehistorie? Bare syting og klaging synes jeg. Flytt da, om du har det så ille...

Anonymkode: e030a...4c2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...