Gå til innhold

Hundeelskere! Hva syns du om dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg droppa å klikke på linken. Blir bare så møkka sur hvis det er noen som har kødda med dyr, orker ikke det idag..

Men jeg veit en fin straff for folk som ikke kan oppføre seg mot dyr og jenter. 

Ansett noen kjempe svære menn, da snakker vi 100kg+ med muskler å en kuk på størrelse med en telefon stolpe. Så setter du nevnte menn til å ræv kjøre møkka folka, på tur. Til det blir stille..

Eventuelt kjøp trykkluft bor. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette gjor vondt å se på :( Stakkars lille hunden. Skal jeg være veldig usasjonell så hadde passende straff vert å kaste disse folkene utenfor et høyt bygg, bare så de får se hvor "kult" det er. 

Jeg håper de får mere enn en smekk på lanken. Hva får folk til å gjøre slik??

Endret av The Silence
Skrevet (endret)

5-6 år i fengsel. Fengslene er nok ikke noe spøk der nede, er ikke som i Norge tenker jeg.

For dere som ikke har sett fordi dere er redde for innholdet:

Hjerteskjærende lyd fra hunden, anbefaler å ha av lyden om noen ser på. Hunden blir kastet ned fra høyde. Hunden overlevde heldigvis fallet og ble tatt hånd om av dyrleger.

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, The Silence skrev:

Dette gjor vondt å se på :( Stakkars lille hunden. Skal jeg være veldig usasjonell så hadde passende straff vert å kaste disse folkene utenfor et høyt bygg, bare så de får se hvor "kut" det er. 

Jeg håper de får mere enn en smekk på lanken. Hva får folk til å gjøre slik??

Syke mennesker.... Verste er at han står der med smilet sitt etter at han kastet hunden... 

Syns også at han burde blitt kastet ned og smakt sin egen medisin + fengsel straff!

Anonymkode: ebd41...5ae

Skrevet

Eg valgte å ikkje se videoen, siden eg hater å se mishandling av forsvarsløse dyr. Men i følge beskrivelsen, tenker eg at ein passende straff er å kaste idiotene fra en veldig høy bro - og da snakker jeg om den typen som ikkje krysser over ein vannkilde.

Skrevet

Jeg vil ikke se videoen, og jeg syns det er usmakelig av tv2 å spre den. Det må gå an å skrive en sak uten å vise innholdet, ekkelt triks for å skape drama for å få lesere 😔 stakkars hund..

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Klopp
Skrevet

Stakkars hund! Bra det endte bra med hunden! Håper han havner hos noen som er god mot dyr. 

Straffen bør være livstid i fengsel! De burde aldri mer få se dagslys! Det gjelder alle som er fæl mot dyr! Mennesker er ikke mer verdt enn dyr! Jeg vil spy på sånne folk! Drite på de også!

Skrevet

Jeg angrer på at jeg så videoen. Gjerningsmennene fortjener å bli pisket. 

AnonymBruker
Skrevet

Angrer så på-:((. Jeg ville gått for åpen hjertekirirgi uten bedøvelse så latt maur spise de opp til de drar rett til skjærsilden .

Anonymkode: 724a6...2f0

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Ole Brumm skrev:

Så den her om dagen, begynte å grine da jeg hørte hunden hyle i smerte. Aldri om jeg ser den igjen. Den lyden. jeg hater den! det gjør så ufattelig vondt å høre på. 

Passe straff?
Dynke penis i syre, kapp den av og stapp den oppi ræva deres. 
Vri om vær en finger til de knekker. 
Dynke først ene hånden, så den andre, så ene foten, så den andre.. i en frityrkoker. 
La "fire ants" spise opp nedelen av kroppen.
Skjær av ører, nese og alt som stikker utav kroppen. Sakte, og dynk sårene i salt.
De friterte kroppsdelene skal de spise, vær en bit av! Ikke fader om de får ketchup til. 
Så en "big finish", kvele dem, gjenopplive og kvele om å om igjen, til kroppen sier stopp. 

I denne rekkefølgen og de skal leve frem til siste punkt. 
Folk som mishandler dyr er så lavmål som du får det. Barn og dyr; slike folk fortjener smerte og tortur! 
Jeg ble så forbannet at jeg skalv etter å ha sett videoen. Den lyden kom brått på, verste jeg vet. 
Har nettopp hatt en SAW maraton, såe noe av de metodene kan fint brukes også. 

Edit: 
Dessverre blir disse straffene kun i mine fantasier og drømmer om natten. Men en mørkkjeller uten dagslys eller kontakt med mennesker til de blir 106 år hadde vært en reel, passe straff. 

Enig i hvert eneste punkt. Og tips , hva med å bruke en god gammel oste skjærer, skrelle av sakte....

setter lit til et korrupsjon indisk system, så noen kan torturere de til døde imens vakter snur ryggen til.  Hele verden har fått med seg dette og sterke krefter kommer til å kreve korset de må bære. 

Anonymkode: 724a6...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...