AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Del Skrevet 7. juli 2016 Hva har det seg at de absolutt må ta ut sitt dårlige humør på andre? Jeg har dårlige dager jeg som alle andre, men holder da elendigheten for meg selv. Folk rundt meg fortjener da ikke å bli behandlet som dritt.. Så er disse personene svakere/egosentriske når de lar sitt elendige humør gå ut over andre? Anonymkode: 7cb65...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 7. juli 2016 #2 Del Skrevet 7. juli 2016 Fordi andre mennesker gjerne ikke lar en være i fred når man har dårlige dager. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Del Skrevet 7. juli 2016 1 time siden, Petra75 skrev: Fordi andre mennesker gjerne ikke lar en være i fred når man har dårlige dager. Jeg har erfart noe annet. Slike leter seg fram til noen de kan hakke på Man skulle tro at verden bare kretset rundt slike.. Anonymkode: 7cb65...ae2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enhjørning Skrevet 7. juli 2016 #4 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg har mange dårlige dager men det er ytterst sjelden det går utover andre. Sier ifra til de nærme rundt meg at jeg trenger litt alenetid om jeg ikke klarer å klistre på et smil, kan bli litt muggen om det ikke blir respektert og jeg blir mast på men ellers er jeg normalt høflig til tross for min dårlige dag. Det er litt av en generalisering å si at alle med dårlige dager gjør det, alle er forskjellige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Del Skrevet 8. juli 2016 En ting er at man som nevnt ofte ikke får være i fred. Når jeg er i dårlig humør, vil jeg bare være i fred, og prøver så godt jeg kan å legge til rette for dette. Snu meg vekk fra folk, sette på øretelefoner på jobb, osv. Men erfaringen er at folk uansett skal presse seg på, og gjerne prøve å gjøre meg i godt humør igjen. Noe som virker fullstendig mot sin hensikt. Jeg er nødt til å jobbe meg gjennom det dårlige humøret på egenhånd, få tid til å puste dypt og telle til ti før jeg må ha noe med folk å gjøre, og det går ikke når folk presser seg på meg og ikke gir meg rom til å gjenvinne selvkontrollen. En annen ting er at man gjerne ikke er klar over at man har en dårlig dag. Man kan rett og slett gå rundt og tenke at alle andre er idioter i dag, og fortjener å bli kjeftet på. Det kan fremstå som om kollegaene er hensynsløse nærmest med vilje, og da er man i sin fulle rett til å kjefte og smelle. Anonymkode: 6c332...5d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 8. juli 2016 #6 Del Skrevet 8. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har erfart noe annet. Slike leter seg fram til noen de kan hakke på Man skulle tro at verden bare kretset rundt slike.. Anonymkode: 7cb65...ae2 Og min erfaring er at gladlaksene leter seg fram til de som har en dårlig dag bare for å gni det inn. "Voffor er du så suuuur aaa??", "Se!! Sola skinner, går ikke an å være sur nå!", "Har'ru mensen eller?!". Og dette gjerne uten å bry seg det minste om hvorfor noen har en dårlig dag. La de med dårlig dag være i fred. Så blir det så mye bedre for alle. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 #7 Del Skrevet 8. juli 2016 17 timer siden, Petra75 skrev: Fordi andre mennesker gjerne ikke lar en være i fred når man har dårlige dager. Ååååh, er det ikke sånne du bare vil karnøfle, iallfall når man sier rett ut; be gone biatches! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 8. juli 2016 #8 Del Skrevet 8. juli 2016 21 minutter siden, Silfen skrev: Ååååh, er det ikke sånne du bare vil karnøfle, iallfall når man sier rett ut; be gone biatches! Å jo. Gladlaksene tror at vi lar det gå utover dem at vi har en dårlig dag. Egentlig er det helt motsatt - når man tenker på hva som faktisk foregår i tankene våre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Del Skrevet 8. juli 2016 Hvis jeg er i dårlig humør, så trekker jeg meg tilbake. Hvis andre ikke respekterer mitt ønske om å ha mitt dårlige humør i fred, så deler jeg villig vekk. Anonymkode: 5673a...4bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #10 Del Skrevet 8. juli 2016 Har du tenkt på at når man har dårlige dager så er det lett å tolke alt, absolutt alt, i verste, tenkelige mening? Når en har dårlige dager så får en enten skjerme seg for verden eller ta seg sammen og prøve å ikke vise at en har dårlige dager. Anonymkode: e0521...2da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyBlue Skrevet 8. juli 2016 #11 Del Skrevet 8. juli 2016 Er ekstremt rund i kantene og glatter over det meste, men ikke når jeg har en dårlig dag. Ørten belærende kommentarer, slengbemerkninger osv som jeg vanligvis ville biti i meg fordi jeg vet personen som kommer med de har det kjipt i hverdagen, får et krast svar tilbake på en dårlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 9. juli 2016 #12 Del Skrevet 9. juli 2016 Opplever sjeldent at personer med dårlig dag behandler meg som dritt, men har en del kollegaer som må syte og klage høylytt over hvor forferdelig de har det akkurat den dagen. Ja, og hva så? Nå er'u på jobb, klistre på deg høflighetsmaska hvis du er frisk nok til å være her. Ikke la det gå utover kollegaer/kunder/brukere/pasienter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 9. juli 2016 #13 Del Skrevet 9. juli 2016 Den 7.7.2016 at 16.13, AnonymBruker skrev: Hva har det seg at de absolutt må ta ut sitt dårlige humør på andre? Jeg har dårlige dager jeg som alle andre, men holder da elendigheten for meg selv. Folk rundt meg fortjener da ikke å bli behandlet som dritt.. Så er disse personene svakere/egosentriske når de lar sitt elendige humør gå ut over andre? Anonymkode: 7cb65...ae2 Det er kansje ikke noe alle gjør med vilje, har jeg skjønt. For meg har det av og til vært litt automatisk. Jeg klarer liksom ikke alltid stenge det inne i meg, om jeg dårlige følelser. Det kan være ting jeg skammer meg over å ha gjort tidligere, men jeg prater gjerne med noen om det, som jeg vet at ikke dømmer meg, og hører på det jeg har å si. Men det har hendt jeg har vært f eks redd for å miste venner, og da har det fått negative konsekvenser, at jeg har blitt sint. Heldigvis har det ordnet seg, og som regel tar jeg det aldri ut over tilfeldige. Men det er de som har bipolar eller nerve-problemer, og har kanskje mer vanskelig for å styre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #14 Del Skrevet 9. juli 2016 Mange skifter total personlighet når de har dårlige dager, så har kanskje noe med det å gjøre? Også har mange lettere for å glefse når de har dårlige dager. Jeg har også dårlige dager, og jeg tror dårlige dager påvirker oss alle på en eller annen måte sånn at andre kan se at det er noe annerledes med oss, selv om vi ikke tror det selv. Jeg tror f.eks at jeg ikke lar dårlige dager påvirke meg på jobb, men samtidig kan jeg være litt mer mutt, ikke så glad, ikke så energisk ect. på dårlige dager. Også vet jeg at jeg kan glefse litt raskere på hjemmefronten på dårlige dager. Anonymkode: 771d9...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå