Gå til innhold

To forlovere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt litt rundt her på forumet og sett at endel av dere velger å ha to forlovere...

Jeg sitter i en knipe og klarer ikke å velge mellom min beste venninne gjennom 12 år og min stesøster som jeg vokste opp sammen med.. Jeg har tenkt og tenkt, og vurdert og fundert... Men jeg får meg ikke til å velge mellom dem :( ...

Så, til dere som har valgt to, og dere som allerede er gift og hadde to forlovere; hvordan gikk det? Har det blitt ok, for dere andre?

Hvordan gjør dere det i kirken? sitter begge der oppe med brudeparet?

Jeg lurer så fælt.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Det går jo an å velge den ene som forlover og den andre som f.eks. toast master?

Skrevet

Hei, Solstrålen :D

Jeg skal også ha to forlovere. Ingen praktiske problemer med det, enda (men så er det jo 1 år igjen, da) :wink:

Her inne fikk jeg tips om at de kunne skrive tale eller sang sammen, samarbeide om utdrikkingslaget osv. Mine forlovere går godt sammen, så det skal nok gå bra.

Og de skal begge sitte sammen med brudeparet under vielsen. Bare en av dem kan skrive under forlovererklæringa, men det har jo ingen betydning for feiringa av dagen. Jeg tror det skal gå bare godt.

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...