AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Til dere gutter, jeg spør fordi jeg er nyskjerrig og ikke fordi det er sånn eller sånn, men bare ut av nysgjerrighet:) Hvordan liker dere at jenter kler seg? Og det gjelder til hverdags, når man drar ut på byen osv.. kort eller lang kjoler, joggebukser eller jeans?? Og gjerne med hvilken alder dere er:D Anonymkode: 22efd...47d
DizzyRonson Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Jeg liker jenter I sommer kjoler, sånne lange litt løse ledige med mykt fint stoff.. Ellers er ridebukser pent. Er noe med den litt mørkere forsterkningen på innsiden av låret som Gjør meg tullete.. By tøy er ikke jeg så nøye på siden jeg skyr byen som pesten, for mye betong å biler:/ Jeg er 30.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Når et menneske er komfortabel med det de har på stråler de gjerne litt ekstra:) Anonymkode: 8ec55...c18 1
Enhjørning Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Er jente og mener selv man skal kle seg som man vil! Kan derimot si at det kjæresten min blir litt ekstra glad av er når jeg bruker ettersittende klær, gjerne korte skjørt og korte kjoler men han har ikke noe imot skinnyjeans heller. Ellers feminine og klassiske plagg, men gjerne hvite topper og utringing Han synes også jeg er søt og fin i andre klær, tilogmed joggebukse og hettegenser men han har favoritter.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 Helst minst mulig, kort miniskjørt og utringet bluse, bh-en kan man godt droppe. 'Mann 43 Anonymkode: 440d1...e42
Mheihei Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er jente selv, og jeg mener det er finest når jenter kler seg feminint og pent. Greit å gå med joggebukse hvis man skal på butikken, men kunne aldri gått med det ellers offentlig. Så er jo norske jenter generelt sett veldig flinke med å kle seg. Det verste du kan gjøre er å kle deg tacky. Altfor korte kjoler, skjørt etc. Dessuten synes jeg det er utrolig mye mer sexy og stilfullt med en topp/kjole som har bar rygg isteden for en utringning, men det er da min mening!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 Er jente, men kjæresten min liker klassisk stil hos jenter... Han liker hvertfall ikke sånne "crazy" moteklær, eller trender hvis du forstår hva jeg mener Anonymkode: f0a13...2b7
Hjärtat Skrevet 8. juli 2016 #12 Skrevet 8. juli 2016 Jenter skal kle seg i hva de vil og det de føler seg komfortable i, det er aller mest pent, og gjør at man blir mer selvsikker. Kjæresten min bryr seg svært lite om hva jeg går med, og komplimenterer nesten mer for joggebukse enn kjole, men han vil jo helst ikke at jeg skal valse rundt i joggebukse når vi er ute på byen eller sånn.
Nanami Skrevet 8. juli 2016 #13 Skrevet 8. juli 2016 Exen min elsket tights og topper som stoppet ved hoftene. Ellers likte han andre stramme bukser. Han synes ikke skjørt eller kjole var noe pent. Kjæresten min synes at skjørt og kjoler er pent, men ikke de helt korte mini og heller ikke så lange som under knærne. Skjørt ned til kneet er fint. Ellers andre classy plagg med fine snitt i hvitt, sort eller blått. Han liker ikke sterke farger. Må si jeg foretrekker nåværende kjæreste sin smak, selv om det var veldig greit å se ut som drømmedama hjemme med koseklær og håret i en høy dult.
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #14 Skrevet 8. juli 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere gutter, jeg spør fordi jeg er nyskjerrig og ikke fordi det er sånn eller sånn, men bare ut av nysgjerrighet:) Hvordan liker dere at jenter kler seg? Og det gjelder til hverdags, når man drar ut på byen osv.. kort eller lang kjoler, joggebukser eller jeans?? Og gjerne med hvilken alder dere er:D Anonymkode: 22efd...47d Jenter kler seg slik de selv ønsker. Men ikke noe sutring om de kler seg så halve ræva syns og menn tar en titt. Man bør være bevist på hvordan man kler seg og hva som er konsekvensen av valget.
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jente, men kjæresten min liker klassisk stil hos jenter... Han liker hvertfall ikke sånne "crazy" moteklær, eller trender hvis du forstår hva jeg mener Anonymkode: f0a13...2b7 Og da følger du vel det han sier. For noen egen vilje, det er noe tull. Nei da, jeg vet ikke hva du gjør. Men alt for mange jenter følger det mannen sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå