Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Er det noen som har erfaringer å dele om denne hudpleieserien?

Bruker nå Obagi Zo, og er ikke fornøyd. 

Anonymkode: 96baa...e55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fornøyd! Har brukt det siden september 2015. Og huden min har aldri sett bedre ut😊 Anbefaler pads, niactil 4% og en god fuktighetskrem, rens og ansiksmaske! Dette har hjulpet på huden min da jeg har slitt en del med voksen acne.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, usikkerjente skrev:

Kjempe fornøyd! Har brukt det siden september 2015. Og huden min har aldri sett bedre ut😊 Anbefaler pads, niactil 4% og en god fuktighetskrem, rens og ansiksmaske! Dette har hjulpet på huden min da jeg har slitt en del med voksen acne.

Så bra 😊 Har du prøvd Obagi også? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er både fornøyd od misfornøyd. Er ikke fornøyd med anti acne pads og niactil 4%. Så ingen forskjell på huden ved bruk av disse to produktene. Men jeg er veldig fornøyd med rich Moisturising cream. Har nettopp begynt med ultradefense repair gel. Kan ikke si så mye om den enda, men kan si hva jeg synes etterhevrt :) 

Anonymkode: 7386d...bfb

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke d merket

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et øyeblikk siden, usikkerjente skrev:

Nei ikke d merket

Men kan si ang elixir. At det tar tid(!!!) før du ser og merker effekt av det, hos meg tok det 4-5 mnd, og nå har jeg full effekt. 

Skrevet

Hvor får man kjøpt Elixir?

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, OPIgirl skrev:

Hvor får man kjøpt Elixir?

Hos autoriserte forhandlere 😊

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos autoriserte forhandlere 😊

Ikke nettbutikker altså?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, OPIgirl skrev:

Ikke nettbutikker altså?

Nei, det tror jeg ikke :) jeg tør aldri å kjøpe slike produkter på nett uansett! 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, usikkerjente skrev:

Men kan si ang elixir. At det tar tid(!!!) før du ser og merker effekt av det, hos meg tok det 4-5 mnd, og nå har jeg full effekt. 

Takk for svar :)) jeg har kjøpt to produkter foreløpig. Var innom Oslo hudpleiesenter i går og kjøpte en krem med grønn te, og et slags serum som skal motvirke kviseutbrudd. Ønsker meg flere produkter, men må bruke opp rensen i fra Obagi først 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! 
Bruket Niactil (Skumrensen), Niactil 4% (Kremen), Anti-acne pads, Sulfactil og Green Tea Solkremen (den gamle versjonen, mener denne er reformulert og gitt ut på nytt?). Dette er da satt sammen i hudpleieprogram tilpasset meg etter å ha vert til hudscanning hos autorisert forhandler.
Er som det er skrevet tidligere her, det tar tid, men det er  verdt det! Nå Ser jeg hvordan huden min responderer på produktene og gleder meg til fortsettelsen!
..Bruker selvfølgelig mer fuktighet enn det som er å finne i disse produktene (Sulfactil-kremen er veldig uttørkende), her bruker jeg noen produkter fra Korea som kun tilfører fukt. Men det er Elixir-produktene som har gjort aller mest forskjell på huden min! (Startet med produktene i April)

Anonymkode: 5adec...af5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...