Gå til innhold

Sex under Ramadan

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet og hatt sex med en pakistansk mann på 25 år de siste 5 - 6 ukene. Veldig hyggelig og spennende deilig sex :P

Kom til å tenke på at Ramadan er nettopp over og er det noen regler for sex under Ramadan? Lurer veldig på om jeg har gjort noe galt. Vi hadde mye sex både før og etter solnedgang :)

Hilsen norsk jente 21

Anonymkode: 5fa52...9f9

Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt, men han har det. Det er ikke lov å ha sex på dagtid under ramadan. Men mye mye viktigere enn det: det er ikke lov å ha sex uten å være gift! Dette vet han nok. Så det er han som gjør noe galt, ikke du.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er nok dere begge dømt til et brennende helvete etter deres død. Håper for deres skyld at det var verdt det.

Anonymkode: 48ecd...b37

• Liker 1
Skrevet

At han er pakistaner betyr vel ikke nødvendigvis at han er en dedikert muslim. Sa han noe om det?

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er nok dere begge dømt til et brennende helvete etter deres død. Håper for deres skyld at det var verdt det.

Anonymkode: 48ecd...b37

:fnise:  

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet
2 minutter siden, Evilposelos skrev:

:fnise:  

It was a fucking good time! 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange flotte muslimske gutter og menn. De jeg har møtt og snakket med er både respektfulle, høflige og greie. Ofte mye mer enn norske menn. Har aldri opplevd noe negativt eller at de har vært frekke mot meg. Men så har jeg tydelige grenser for hva jeg ønsker og tillater. Blir alltid respektert for det. :hjerter_rundt:

Anonymkode: 68da5...133

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange flotte muslimske gutter og menn. De jeg har møtt og snakket med er både respektfulle, høflige og greie. Ofte mye mer enn norske menn. Har aldri opplevd noe negativt eller at de har vært frekke mot meg. Men så har jeg tydelige grenser for hva jeg ønsker og tillater. Blir alltid respektert for det. :hjerter_rundt:

Hva har det med saken å gjøre?:P

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, PatrickBateman_ skrev:

Hva har det med saken å gjøre?:P

Hahah, det lurte jeg på og.

AnonymBruker
Skrevet

Bare at muslimske menn trenger ikke være fanatisk religiøse og konservative selv om de er muslimer.:hoppendeglad:

AnonymBruker
Skrevet

Og så fikk jeg så lyst å si noe positivt og godt om de muslimene jeg har møtt og snakket med siden det er så mange som er negative til dem og deres kultur. :bolledeig:

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare at muslimske menn trenger ikke være fanatisk religiøse og konservative selv om de er muslimer.:hoppendeglad:

Da er de egentlig ikke muslimer, siden Koranen ifølge den selv, er Guds ord, bokstavtro.

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så fikk jeg så lyst å si noe positivt og godt om de muslimene jeg har møtt og snakket med siden det er så mange som er negative til dem og deres kultur. :bolledeig:

Det er ekstremt stor forskjell på religion og kultur. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet og hatt sex med en pakistansk mann på 25 år de siste 5 - 6 ukene. Veldig hyggelig og spennende deilig sex :P

Kom til å tenke på at Ramadan er nettopp over og er det noen regler for sex under Ramadan? Lurer veldig på om jeg har gjort noe galt. Vi hadde mye sex både før og etter solnedgang :)

Hilsen norsk jente 21

Anonymkode: 5fa52...9f9

I følge hans religion, så har du gjort mye galt. Det verste du har gjort i følge denne er å ha hatt sex før ekteskap. 

I vårt land derimot, har du ikke gjort noe galt i det hele tatt. Lykke til med å omvende ham :)

AnonymBruker
Skrevet

Spiste han? Altså, frokost,middag, før solnedgang liksom? Hvis han ikke spiser, men har sex er det litt interessant på en merkelig måte.

Jeg har også hatt sex under ramadan. Og jeg har hatt sex på søndager, når min religion tilsvarer kirketid, haha. Men det kommer nok an på hvor religiøs han er. Kjæresten min både spiser, drikker og har sex under ramadan og han er egentlig ganske muslim av seg. 

Anonymkode: 06d3b...91f

Skrevet

Vet du om han var på do og gjorde "nr. 2" mens sola var oppe .....??

Det er nemlig noe som skiller ekte rett-troende muslimer fra resten av de som kaller seg muslimer !!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...