Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å få powerpoint på dataen hjemme. Har det på jobbdataen, og har fått en mail som åpnes i det som jeg kunne tenke meg å vise sambo, så jeg søkte på powerpoint på download.com, men fikk bare opp ekstraversjoner til det.

Noen tips til hvor jeg kan få tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk. Kjempekjekt å få frem den fila. :-)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

En fullversjon av Powerpoint koster penger. Dersom du skal ha noe gratis som både kan lage og åpne Powerpoint-filer, kan du laste ned OpenOffice. Der har du et program som heter Impress, som er en klone av Microsoft Powerpoint.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Hvis du har pc hjemme har du sannsynligvis Office-pakken i en eller annen versjon også. Der er jo PowerPoint. Putt i cd'en i pc'en din og installer PowerPoint. Enkelt og greit.

Skrevet

Klapperslangen jo! Det var lenge siden sist! Har alltid fått masse flotte svar av deg, og nok et her. Takk. Jeg regnet nesten med at det var et betalingsprogram, men det er jo greit å få et gratisprogram for enn så lenge skal jeg bare åpne noen få filer hjemme for å vise samboeren.

Og Kaffegjesten, har lagt merke til at du også har hatt mange vettuge svar her inne. Har jo en office pakke hjemme, men jeg tenkte rett og slett ikke på å sjekke den... Får sjekke hva som er på de cd'ene igjen ja... :roll: Glemmer liksom hva man har i nærheten når det ikke er i bruk jevnlig.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Takk Tabby. Jeg er en fyr som bare forsøker å hjelpe. Det er slett ikke alltid jeg lykkes - og det må vel skam innrømmes at det hender jeg bommer stygt også. Ofte er det nærmeste det fjerneste - både i samliv og dataverdenen.

Skrevet

Er det ikke som oftest sånn da Kaffegjesten? At man ofte feiler, men som oftest lærer man av feilene sine da. :wink:

Jeg setter stor pris på alle datakyndige jeg kan spørre her inne i hvert fall. :-)

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Lærer av sine feil......jeg vet ikke jeg. Synes jeg ofte går "på trynet" av samme feil, eller temmelig like. Håper det setter seg noe inni de grå etterhvert - og det hender jeg får ros hjemme også. Det varmer. Også husker jeg innimelleom på å gi de hjemme ros når de fortjener.

At det finnes forum hvor man kan spørre om ulike greier er kjempebra. Det finnes en rekke av dem - mer eller mindre spesialisert. Slik sett er Kvinneguiden flott med mange ulike retninger hvor man kan stille spørsmål om livets fortredeligheter. Jeg havnet bare innom her ved en "feil" - og har vært her en liten stund. Mye artige greier her - og noe trist, særlig på samlivssiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...