Gå til innhold

Klarer bare å ha sex med de som jeg er interessert i..

Sex / forhold   

25 stemmer

1. 1. Har du kun sex med menn/damer som du ønsker noe mer enn sex med?

• Ja
      21
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel, men får høre at mange har sex med folk uten interesse for noe mer enn sex med de. Jeg klarer det ikke. Jeg må ha såpass interesse at jeg ønsker å satse på vedkommende som forholdspotensiale for å ha sex med han. 

Er det flere som er slik? 

Anonymkode: 2bcaf...14a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det likt. Må jo ha en viss interesse av folk for å tenne på de. 

Anonymkode: 9a8d6...91f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ops trykket feil. Trodde det var om du klarer og ha sex med stygge. Det gjør jeg absolutt ikke.  

sex å ikke noe mer. Yes sir! 

Anonymkode: 5a3b6...58e

AnonymBruker
Skrevet

Det bunner bare i at du ikke evner å gjøre livet ditt komplett uten at en mann legger til rette for deg. Når kvinner interesserer seg i menn der sex ikke er nok, så er det utelukkende fordi disse mennene sitter på ressurser kvinner trenger for å bygge seg en fremtid de ikke evner å gjøre på egenhånd. Du får derfor fokusere mer på å skape deg et liv du vil ha på egenhånd siden sex tydeligvis ikke er noe for deg. Du er bare interessert i å gi sex mot et bedre liv.

Anonymkode: 8ca85...5db

• Liker 1
Gjest *Micki*
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det bunner bare i at du ikke evner å gjøre livet ditt komplett uten at en mann legger til rette for deg. Når kvinner interesserer seg i menn der sex ikke er nok, så er det utelukkende fordi disse mennene sitter på ressurser kvinner trenger for å bygge seg en fremtid de ikke evner å gjøre på egenhånd. Du får derfor fokusere mer på å skape deg et liv du vil ha på egenhånd siden sex tydeligvis ikke er noe for deg. Du er bare interessert i å gi sex mot et bedre liv.

Tror du ikke på kjærlighet?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ops trykket feil. Trodde det var om du klarer og ha sex med stygge. Det gjør jeg absolutt ikke.  

sex å ikke noe mer. Yes sir! 

Anonymkode: 5a3b6...58e

Jeg og tolket det sånn. Det ts mener er at hun ikke syns sex er interessant, men at hun ser for seg å kunne ha sex med  en fyr som kan gi henne et interessant liv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bitterheten og kvinnesynet ditt som får damene til å avvise deg, ikke størrelsen på lommeboka di (selv om det sannsynligvis er mer behagelig for deg å tro det). 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, *Micki* skrev:

Tror du ikke på kjærlighet?

Bare hvis det kvinner kaller kjærlighet er evnen til å forelske seg i muligheter, ferier, å bli skjemt bort, fine middager, å få roser osv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bare hvis det kvinner kaller kjærlighet er evnen til å forelske seg i muligheter, ferier, å bli skjemt bort, fine middager, å få roser osv

Strong with the bitterness this one is.

Anonymkode: 8294d...f93

• Liker 6
Gjest *Micki*
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sjukt

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok bitterheten og kvinnesynet ditt som får damene til å avvise deg, ikke størrelsen på lommeboka di (selv om det sannsynligvis er mer behagelig for deg å tro det). 

Ja den kommentareren støtter jeg.. Nok av bitre menn . AT jeg sier at jeg kun kan ha sex med en som jeg er interessert i et liv med, så betyr ikke det at jeg kun er opptatt av alt han kan gi meg av penger osv. hahaha. Så støtter den kommentaren du ga den personen her. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun sex med folk jeg har et godt øye til. Det har ført til at jeg i en alder av 25 bare har hatt sex med tre personer - og det er helt greit! Å ha sex bare for pulings er vanskelig for meg å forestille. 

Anonymkode: 6a861...e25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja den kommentareren støtter jeg.. Nok av bitre menn . AT jeg sier at jeg kun kan ha sex med en som jeg er interessert i et liv med, så betyr ikke det at jeg kun er opptatt av alt han kan gi meg av penger osv. hahaha. Så støtter den kommentaren du ga den personen her. 

Det trenger ikke utelukkende handle om penger. Det handler om å ha en du er stolt av å "vise frem", en som gir deg trygghet når dere går ved siden av hverandre, en som gir en form for slavisk oppmerksomhet som får deg til å føle deg spesiell, en som er stødig og tar å seg lasten av et svangerskap med deg osv. Det har ingenting med han som menneske å gjøre, men hva han tilbyr deg av kvaliteter for å skaffe deg det livet du vil ha. I bytte mot alt dette regner du med du har lyst til å ha sex med han. Heldigvis finnes det jenter som utelukkende er interessert i sex og har det de trenger i livet uten alt dette pisset.

Gjest *Micki*
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke utelukkende handle om penger. Det handler om å ha en du er stolt av å "vise frem", en som gir deg trygghet når dere går ved siden av hverandre, en som gir en form for slavisk oppmerksomhet som får deg til å føle deg spesiell, en som er stødig og tar å seg lasten av et svangerskap med deg osv. Det har ingenting med han som menneske å gjøre, men hva han tilbyr deg av kvaliteter for å skaffe deg det livet du vil ha. I bytte mot alt dette regner du med du har lyst til å ha sex med han. Heldigvis finnes det jenter som utelukkende er interessert i sex og har det de trenger i livet uten alt dette pisset.

Det går ann å tenke to tanker på en gang. Hvis du ikke trenger en kjæreste med alt det innebærer, fint for deg! Men ikke kom her å beskyld alle damer for å utnytte menn for ting eller "kvaliteter". Noen av oss blir faktisk forelsket i kjæresten og ønsker både å gi og motta i samlivet og da handler det ikke bare om sex nei. Menn drives av sex, for kvinner er det nærhet og kjærlighet som gjelder.

Gjest *Micki*
Skrevet (endret)

Er det på plass er det ikke lang vei til sex for kvinner. 

Endret av *Micki*
Skrevet

Jeg var sånn lenge jeg og. Trodde jeg kun klarte å ha sex med en jeg var såpass interessert i som en kjæreste. 

Er ikke sånn nå lenger :fnise: Jeg må selvsagt tenne fysisk og fyren må ha no mellom øra, men kan godt ha sex kun for nytelsens skyld :lur:

Gjest NotNaomi
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

:rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, NotNaomi skrev:

:rolleyes:

Gutt 20 som aldri klarer å ha sex mer mindre jeg ordentlig følelser for jenta. Har hatt det med 1 hittil i livet ellers klarer jeg ikke å ha det med jentene.

Anonymkode: 99420...e79

AnonymBruker
Skrevet

Vil vel si at normen er å kun tenne på de man har følelser for. 

Men dessverre har noe skjedd i senere år og det føles nesten som et krav å ha en sexpartner man ikke har følelser for. Det er et forvridd syn på kjærlighet ute og går og folk er livredde for å falle for en annen person. Veldig synd da ingen ting overgår ekte kjærlighet. Men for å få dette må man også gi. Og å gi ligger ikke i folks natur lengre. Alt går ut på å ta og ta så mye en kan få. 

Anonymkode: e89c7...c5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dame som nettopp har kommet ut av lengre forhold. Klarer å ha sex med folk selv om jeg ikke tenker at jeg vil bli sammen med dem. Men klarer det ikke med mindre jeg er både fysisk og mentalt tiltrukket av dem. Med andre ord, at de har potensiale til noe mer (selv om jeg iķke nødvendigvis tenker på det fordi jeg ikke er så desp etter forhold akkurat nå).

Anonymkode: 9dff8...c5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...