Anonym000000 Skrevet 7. juli 2016 #1 Del Skrevet 7. juli 2016 Hei jeg har en blogg, men har et lite problem. jeg har ikke noe å skrive om. har noen en ideer til hvilket type innlegg jeg kan poste? (jeg har en rosablogg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 7. juli 2016 #2 Del Skrevet 7. juli 2016 Kanskje du da bør spørre deg selv hvorfor du ønsker å blogge? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. juli 2016 #3 Del Skrevet 7. juli 2016 28 minutter siden, Anonym000000 skrev: Hei jeg har en blogg, men har et lite problem. jeg har ikke noe å skrive om. har noen en ideer til hvilket type innlegg jeg kan poste? (jeg har en rosablogg) Da er det jo sminke og annet unyttig da. Barberhøvler og dill dall. Trening og magemuskler og bikinier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 8. juli 2016 #4 Del Skrevet 8. juli 2016 Det er mer enn nok rosablogger i verden. Få deg en hobby. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. juli 2016 #5 Del Skrevet 8. juli 2016 Skriv om hobbyen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 8. juli 2016 #6 Del Skrevet 8. juli 2016 Det trådstarter og andre MÅ vite er at ingen av dem kommer til å bli den neste Sophie Elise. Den tid er forbi og desverre er sosiale kjønnsykdommer som CBE, SE og andre kommet for å bli, om enn så foreløpig. Hvis du vil joine den gruppen så har du desverre komt til gamet for sent. Rosablogger er og har alltid vært White Trash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 8. juli 2016 #7 Del Skrevet 8. juli 2016 Tråden ryddet for reklame og flyttet til egnet underforum Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Del Skrevet 8. juli 2016 Den Thursday, July 07, 2016 at 12.55, Keikolina skrev: Da er det jo sminke og annet unyttig da. Barberhøvler og dill dall. Trening og magemuskler og bikinier. Du bør finne noe å skrive om som ingen andre skriver om, ellers gidder ingen å lese. Anonymkode: 05ee8...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 9. juli 2016 #9 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du bør finne noe å skrive om som ingen andre skriver om, ellers gidder ingen å lese. Anonymkode: 05ee8...c10 Var det ikke en rosablogg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå