Gjest Hillary.. Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 Har en ganske ny Nokia (2300?). Det er engelsk meny på den, fordi dne er kjøpt i utlandet. Derfor er også bruksansvisningen på et veldig fremmed språk. Jeg vet at man på endel mobiler kan få levert-melding på tekstmeldinger. Hvordan gjøres dette i så fall? Hvilket menypunkt er det? Har mistanke om at noen av min tekstmeldinger ikke leveres og har fått bekreftet at noen ikke er levert.
Samantha Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 Eg har Nokia 8310 med engelsk meny. For å få rapport på om meldinga er levert eller ikkje, gjer eg sånn: Messages Message settings Profile 1/Default profile Delivery reports ---> Yes
Fakse Skrevet 7. november 2004 #3 Skrevet 7. november 2004 Du kan sikkert laste ned norsk bruksanvisning fra produsentens hjemmeside.
Brunhilde Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 Husk bare at Telenor (og sannsynligvis de fleste andre leverandørene) tar betalt for leveringsrapport tilsvarende 1 sms...
Gjest Hillary.. Skrevet 7. november 2004 #5 Skrevet 7. november 2004 Jeg tror ikke jeg har funksjonen på min mobil. Men de fleste meldinger kommer vel frem.... Kanskje det er noen som roter litt her...
Gjest Kaffegjesten Skrevet 7. november 2004 #6 Skrevet 7. november 2004 http://www.nokia.no/support/phones/2300/ her kan du laste ned norsk bruksanvisning. Synes det er merkelig om du ikke kan velge om du vil ha levertmelding eller ei på en Nokia 2300. At noen meldinger ikke er blitt levert kan også ha sammenheng med hvor lang tid du har innstilt på å forsøke å levere. Du finner innstillinger om det. På min telefon - en Nokia 6310i og resten av familiens Nokia kan du innstille fra 1 time til opptil en uke for å sende en SMS. Hvis mottager er uten dekning eller slått av telefonen når du sender - og du har kort "sendetid" får mottager heller ikke meldingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå