WubWub Skrevet 7. juli 2016 #41 Skrevet 7. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Javel WubWub det er din mening. Tror ikke vi blir enige her ... Det er ikke religion og teologi som gjør at jeg ikke har hatt sex. Det er nok mest fordi jeg er slik av natur. Vi mennesker er forskjellige også der. Skal jeg ha sex for første gang må det være med en mann som elsker meg og godtar meg og respekterer meg for mitt syn slik jeg er. Jeg vil ikke ha sex bare for å ha hatt sex det selv om jeg er voksen. Jeg liker tanken på å dele noe som er så intimt for første gang med en som er glad i meg og som ikke bare ser på meg bare som en kropp og bruke. Men kanskje det er alt for romantisk for vår tid,? kan hende det. Men det gjør heller ikke noe om jeg aldri får oppleve sex, det er ingen katastrofe for meg. Det er fint å være jomfru også. synes ikke det er noen menneskerett å praktisere sex men andre må gjerne mene noe annet.. Anonymkode: f130f...4ab Som sagt; flott for deg. men hvorfor poste alt dette i en tråd som handler om en kar som har hatt ons? Om du vil dele dine tanker om sølibat så kan du lage en egen tråd for dette. ingenting av det du skriver om har med hovedinnlegget å gjøre. hvordan du lever livet ditt angår ikke meg eller engang bryr meg har jeg sagt mange ganger nå. 1
ajarRun Skrevet 7. juli 2016 #42 Skrevet 7. juli 2016 Si at kona/samboeren kommer hjem snart og at du helst ikke vil hun skal være der når hun/han kommer hjem. Eventuelt si du skal på ultralyd.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #43 Skrevet 7. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: OK. Så da kunne du altså tenke deg å kjøpe en bil uten å prøvekjøre den da? Og et ekteskap er jo iallefall i utgangspunktet en langsiktig affære, med større emosjonell og økonomisk fallhøyde enn et bilkjøp. Om man venter til man er i et etablert forhold, dvs gift, før man har sex, kan man jo fort gå på en alvorlig smell. Tenk om du og partneren ikke er seksuelt kompatible på noe vis. Hva da? Anonymkode: ae694...9a2 Er det slik at dere bygger et forhold kun basert på sex? Trodde det var av kjærlighet at folk giftet seg..? Men tror jeg avslutter den debatten her da det vel er litt utenom tema. Anonymkode: f130f...4ab
Cyndaquil Skrevet 7. juli 2016 #44 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har aldri hatt one night stand, men jeg sliter med å forstå hvorfor kvinner og menn vil bli kvitt ONS sin så fort? For noen timer siden hadde dere sex. Men å se TV sammen eller spise frokost og hygge seg er uhørt? Hva er galt med å han henne på besøk når du nettopp hadde sex med henne?! 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #45 Skrevet 7. juli 2016 3 minutter siden, aicelain skrev: Jeg har aldri hatt one night stand, men jeg sliter med å forstå hvorfor kvinner og menn vil bli kvitt ONS sin så fort? For noen timer siden hadde dere sex. Men å se TV sammen eller spise frokost og hygge seg er uhørt? Hva er galt med å han henne på besøk når du nettopp hadde sex med henne?! Det ligger jo i ordet.. Noe night stand. Altså, man er kun ute etter et ligg. Sier ikke at det ikke kan føre til noe mer. Kjenner flere som har blitt sammen etter et ons, men det er ingen første date. Noe de fleste er inneforstått med. Anonymkode: 6b118...c2b
Minitroll Skrevet 7. juli 2016 #46 Skrevet 7. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: haha! skjenner menn opp til 50 som gjør sånt, er jo bare digg med unge damer jeg skal holde på helt til jeg er 40 er 24 nå. sier du at voksne ikke skal ha ONS og sex med tilfeldige? Anonymkode: 10b70...332 Helt greit å ha ONS så lenge man gidder, men måten fyren formulerer seg på er kvalmende. "Fått tømt seg igjen"..æsj.. 3
DizzyRonson Skrevet 7. juli 2016 #47 Skrevet 7. juli 2016 Sett deg på magen hennes å klem ut en skikkelig fjert. Da blir det livlig skal du se.
Cuntzilla Skrevet 7. juli 2016 #48 Skrevet 7. juli 2016 Neineinei, du må aldri mate dem Men enkelt å bli kvitt likevel, bare si du skal noe (en jobb, en avtale, et ærend), si at noen kommer på besøk eller send en SMS til en venn og be dem ringe. Den meldingen har jeg fått, haha. Ringte venninna opp igjen og visste egentlig ikke helt hva det gikk i, og hun bare "ja, så du kommer og henter meg om 15 min da?", hvorpå jeg ble helt "hva faen snakker du om, jeg har jo ikke bil engang og hvis vi avtalte noe på fylla så gjelder det ikke for jeg husker det ikke". Og så skjønte jeg det Dagen derpå hjerne..
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #49 Skrevet 7. juli 2016 Det er bare å si: "kan ikke du bare gå?" Enkelt og greit. Anonymkode: f7646...f37
WubWub Skrevet 7. juli 2016 #50 Skrevet 7. juli 2016 (endret) 19 minutter siden, Minitroll skrev: Helt greit å ha ONS så lenge man gidder, men måten fyren formulerer seg på er kvalmende. "Fått tømt seg igjen"..æsj.. Hadde det vært mer spiselig om han sa "Fått sædavgang inne i ei sprikende kvinne igjen" ? Endret 7. juli 2016 av WubWub
Minitroll Skrevet 7. juli 2016 #51 Skrevet 7. juli 2016 1 minutt siden, WubWub skrev: Hadde det vært mer spiselig om han sa "Fått sædavgang inne i ei sprikende kvinne igjen" ? Ja, faktisk;)
WubWub Skrevet 7. juli 2016 #52 Skrevet 7. juli 2016 4 minutter siden, Minitroll skrev: Ja, faktisk;) Eller hva med : "Da har jeg fått utstøting av sperma væske fra kjønnsorganet/penis ved seksuell opphisselse igjen. Da på innsiden av de indre forplantningsorgan til ei selvstendig, frigjort, sterk kvinne som spriker i øst og vest."
Minitroll Skrevet 7. juli 2016 #53 Skrevet 7. juli 2016 6 minutter siden, WubWub skrev: Eller hva med : "Da har jeg fått utstøting av sperma væske fra kjønnsorganet/penis ved seksuell opphisselse igjen. Da på innsiden av de indre forplantningsorgan til ei selvstendig, frigjort, sterk kvinne som spriker i øst og vest." Nå bare wubber du, WubWub! TS: Får si at skadedyr-utrydderne kommer for å spraye ut vegglusene i senga di. Da bør hun dra hjem.
WubWub Skrevet 7. juli 2016 #54 Skrevet 7. juli 2016 1 minutt siden, Minitroll skrev: Nå bare wubber du, WubWub! TS: Får si at skadedyr-utrydderne kommer for å spraye ut vegglusene i senga di. Da bør hun dra hjem.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #55 Skrevet 7. juli 2016 Har du fått henne hjem TS? Anonymkode: f7646...f37
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #56 Skrevet 7. juli 2016 Synd at folk på 35 år ikke er oppegående nok til at til at de klarer å få en ONS til å dra hjem uten å måtte lage en tråd om det på KG. Anonymkode: f67f4...9c3 2
ninuska_ Skrevet 7. juli 2016 #57 Skrevet 7. juli 2016 Tråden er ryddet for personangrep, ninuska_, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå