QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2016 #21 Skrevet 7. juli 2016 Begynn å snakk om hvor hun bor, hvilken buss som går dit og så spør du henne om du skal følge henne til bussen. Tar hun ikke det hintet heller, så si at du skal ut en tur nå snart, så du kan følge henne til bussen samtidig.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #23 Skrevet 7. juli 2016 4 minutter siden, Frk.månelys skrev: Oh lord. Nei, jeg dømmer ingen. Jeg sa bare min mening, utrolig umodent å holde på som dette i en godt voksen alder, synes nå jeg da Men for all del, dra på byen og knull en hel bygd dere, det skal ikke jeg legge meg opp i Du la deg jo nettopp opp i det! 🙄 Anonymkode: e123c...ba1 4
WubWub Skrevet 7. juli 2016 #24 Skrevet 7. juli 2016 (endret) 5 minutter siden, Frk.månelys skrev: Oh lord. Nei, jeg dømmer ingen. Jeg sa bare min mening, utrolig umodent å holde på som dette i en godt voksen alder, synes nå jeg da Men for all del, dra på byen og knull en hel bygd dere, det skal ikke jeg legge meg opp i "jeg dømmer ingen" "utrolig umodent å ha ons" "idiot du er for gammel for ons" "bare dra å knull en hel bygd dere" "skal ikke legge meg opp i det" mange selvmotsigelser her. men du svarte ikke på spørsmålet mitt, er det fy-fy med sex utenfor ekteskapet og hvorfor syntes du det er så ille at folk finner tonen selv om de ikke er gift? ellers så er man ung når man er 35. med godt voksen menes det 50+. hvor gammel er du? Endret 7. juli 2016 av WubWub 6
Frk.månelys Skrevet 7. juli 2016 #25 Skrevet 7. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du la deg jo nettopp opp i det! 🙄 Anonymkode: e123c...ba1 Jeg svarte på hovedinnlegget i denne tråden, hva dere andre driver med og hvor mange dere knuller, driter jeg i😘
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #26 Skrevet 7. juli 2016 Syntes det er usmakelig at man ikke kan bruke noen timer ekstra på dama/mannen etter å ha hatt sex jeg da. Bare tøm og røm liksom. Anonymkode: 4e6a4...283 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #27 Skrevet 7. juli 2016 Si foreldrene dine kommer på besøk. Hvis de ikke vil gå, så sier jeg bare at pappa kommer over etterpå og da er de raskt ute av døren Anonymkode: 970d1...66b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #28 Skrevet 7. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes det er usmakelig at man ikke kan bruke noen timer ekstra på dama/mannen etter å ha hatt sex jeg da. Bare tøm og røm liksom. Anonymkode: 4e6a4...283 Det er jo det ONS faktisk er. Kun sex og ikke noe mer enn det. Man puler og ferdig. Nei, jeg er ikke mann. Men dame som ser på ONS som bare et ligg. Anonymkode: 970d1...66b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #29 Skrevet 7. juli 2016 21 minutter siden, WubWub skrev: Jeg dømmer ingen. Hvordan andre lever livet sitt angår ikke meg, såfremt de opererer innenfor lovverket selvfølgelig. Om du ønsker vente med sex til du er gift så er det flott og bra det, whatever floats your boat. Det jeg derimot reagerer på brukeren jeg siterer som bryter opptil flere av forumets regler i innlegget sitt der hun prøver sable ned noen fordi de har hatt sex utenfor ekteskapet. Jeg syntes ingenting om folk som prøver påtvinge andre mennesker sine egne intolerante og konservative verdier. Om folk har lyst til å ha sex med en flott dame eller mann de har truffet så bør man få lov til uten å bli trakassert med "idiot, det er du for gammel til!" (som om man er gammel når man er 35?). Greit jeg ser du sier det. Men du vil jo selv gjerne påtvinge andre ditt utsvevende sex syn og at alle må være enig i at det er helt i orden å leve slik. Nei alle må ikke være enig i at det er flott å leve slik. Vi har alle våre verdier og livs holdninger, det må vi respektere men vi trenger ikke være enig i at det syn vi har skal alle andre også påtvinges til å mene. Jeg må selvfølgelig godta at du har ditt syn på sex og samliv men da får du godta at jeg og andre har motsatt syn på sex og samliv uten å bli provoser for det å trekke fram kortet om vi dømming for at vi mener noe annet enn deg. For som du skjønner så er det likegyldig hva du og dine likesinnede gjør så lenge dere respekterer andre og ikke tråkker over deres grenser og verdier. Anonymkode: f130f...4ab
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2016 #30 Skrevet 7. juli 2016 34 minutter siden, Arktis skrev: Nå har du fått samboer, gratulerer! Ingen vei tilbake nå nei
WubWub Skrevet 7. juli 2016 #31 Skrevet 7. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Greit jeg ser du sier det. Men du vil jo selv gjerne påtvinge andre ditt utsvevende sex syn og at alle må være enig i at det er helt i orden å leve slik. Nei alle må ikke være enig i at det er flott å leve slik. Vi har alle våre verdier og livs holdninger, det må vi respektere men vi trenger ikke være enig i at det syn vi har skal alle andre også påtvinges til å mene. Jeg må selvfølgelig godta at du har ditt syn på sex og samliv men da får du godta at jeg og andre har motsatt syn på sex og samliv uten å bli provoser for det å trekke fram kortet om vi dømming for at vi mener noe annet enn deg. For som du skjønner så er det likegyldig hva du og dine likesinnede gjør så lenge dere respekterer andre og ikke tråkker over deres grenser og verdier. Anonymkode: f130f...4ab Innleggene jeg svarer på bryter imot retningslinjene for seksualitetsforumet og det er derfor jeg reagerer. Utover det så spiller det ingen rolle for meg hva slags seksualliv eller eventuelt mangel på det folk har da det ikke utgjør noen forskjell for mitt liv. Om folk vil vente med sex til de har kjæreste/gift , ok samme for meg. Om folk vil kose seg å ligge rundt uten forpliktelser, ok samme for meg. Det som ikke er samme for meg derimot er brukere som sabler ned andre brukere med hets og fordømmelser som retoriske verktøy. Voksne folk kan leve livene sine som de ønsker. Folk har forskjellige seksuelle preferanser, lyster og fantasier. På forumet her skal det være takhøyde og man skal ikke bli møtt med hets og fordommer fordi man har hatt ET one night stand. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #32 Skrevet 7. juli 2016 4 minutter siden, WubWub skrev: Innleggene jeg svarer på bryter imot retningslinjene for seksualitetsforumet og det er derfor jeg reagerer. Utover det så spiller det ingen rolle for meg hva slags seksualliv eller eventuelt mangel på det folk har da det ikke utgjør noen forskjell for mitt liv. Om folk vil vente med sex til de har kjæreste/gift , ok samme for meg. Om folk vil kose seg å ligge rundt uten forpliktelser, ok samme for meg. Det som ikke er samme for meg derimot er brukere som sabler ned andre brukere med hets og fordømmelser som retoriske verktøy. Voksne folk kan leve livene sine som de ønsker. Folk har forskjellige seksuelle preferanser, lyster og fantasier. På forumet her skal det være takhøyde og man skal ikke bli møtt med hets og fordommer fordi man har hatt ET one night stand. Er enig i at det å gå til personangrep på motdebatanter er en veldig usakelig ting å gjøre. Men vi får godta at på dette forumet er det frihet til å uttrykke seg også om det som går på tvers av ens egne meninger så lenge det ikke utarter seg til mobbing og hets. Det jeg ville fram til er at man ikke kan kreve at andre skal være helt verdi nøytrale og ikke ha noen mening for det er slett ikke tolerant! Tvang har ingenting med toleranse å gjøre. Det jeg mener at man bør være moden nok til å respektere at andre har et annet livssyn. Det å gå til personangrep for at noen mener noe annet enn det en selv gjør viser bare til umodenhet , manglende innsikt, toleranse og respekt. Anonymkode: f130f...4ab 1
WubWub Skrevet 7. juli 2016 #33 Skrevet 7. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er enig i at det å gå til personangrep på motdebatanter er en veldig usakelig ting å gjøre. Men vi får godta at på dette forumet er det frihet til å uttrykke seg også om det som går på tvers av ens egne meninger så lenge det ikke utarter seg til mobbing og hets. Det jeg ville fram til er at man ikke kan kreve at andre skal være helt verdi nøytrale og ikke ha noen mening for det er slett ikke tolerant! Tvang har ingenting med toleranse å gjøre. Det jeg mener at man bør være moden nok til å respektere at andre har et annet livssyn. Det å gå til personangrep for at noen mener noe annet enn det en selv gjør viser bare til umodenhet , manglende innsikt, toleranse og respekt. Anonymkode: f130f...4ab Seksualitet har egne retningslinjer som ikke er gjeldende for andre underdeler av forumet. Her er det ikke innafor å dømme eller kritisere andres menneskers sexliv eller seksualitet. Om det er slik at man ikke greier la være pumpe ut personangrep, latterliggjøring og vemmelige kommentarer bare fordi et menneske har hatt et lite ons så bør man ikke lese tråder på seksualitetsforumet. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #34 Skrevet 7. juli 2016 Herregud kast hun nå bare ut og få det overstått er jo ikke noe å ta sånn på veg for. Anonymkode: 689f7...f7a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #35 Skrevet 7. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det ONS faktisk er. Kun sex og ikke noe mer enn det. Man puler og ferdig. Nei, jeg er ikke mann. Men dame som ser på ONS som bare et ligg. Anonymkode: 970d1...66b Om man ikke greier å henge sammen noen timer ekstra, så er det vel grunn til å spørre hvorfor man hadde ONS i utgangspunktet. Og ja, jeg syntes det er usmakelig, en white-trash tradisjon jeg på ingen måte har noen intensjon om å gjennomføre. Anonymkode: 4e6a4...283
Gjest Kritt Skrevet 7. juli 2016 #36 Skrevet 7. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp, trenger tips for å bli kvitt ONSen fra i natt! Sexen var bra og tømte meg igen for et par timer siden. Servert frokost til jenta (søt studine tidlig i 20 årene), men nå har hun lagt seg på sofaen og ser på TV. Gjør ingen tegn på å dra hjem igjen. Jeg har ingen intensjoner om å underholde henne resten av dagen. Hvordan få henne ut av huset?? Mann 35 Anonymkode: 3d33a...b76 Hvordan gikk det?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #37 Skrevet 7. juli 2016 16 minutter siden, WubWub skrev: Seksualitet har egne retningslinjer som ikke er gjeldende for andre underdeler av forumet. Her er det ikke innafor å dømme eller kritisere andres menneskers sexliv eller seksualitet. Om det er slik at man ikke greier la være pumpe ut personangrep, latterliggjøring og vemmelige kommentarer bare fordi et menneske har hatt et lite ons så bør man ikke lese tråder på seksualitetsforumet. Jeg dømmer deg ikke for at du har hatt Ons. Det må du få lov til å ha selv om jeg har et helt annet syn på sex enn deg..Du er sikkert et bra mennseske, ditt syn på sex har ikke noe med det å gjøre. Det som teller er at man er forsiktig og respektfull i møte med andre mennesker og ikke krenker, tråkker over eller sårer andres moralske grenser når det gjelder seksualitet. Noen er mer sensitive og sarte av natur og for dem er det katastrofe om noen misbruker deres seksualitet. Jeg har selv aldri hatt seksuelle forhold til menn fordi jeg mener det hører til i et forhold/ekteskap og om noen hadde prøvd å innlede et sexuelt forhold til meg når de vet at jeg har dette synet så hadde jeg sett på det som en stor fornærmelse. Anonymkode: f130f...4ab
WubWub Skrevet 7. juli 2016 #38 Skrevet 7. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dømmer deg ikke for at du har hatt Ons. Det må du få lov til å ha selv om jeg har et helt annet syn på sex enn deg..Du er sikkert et bra mennseske, ditt syn på sex har ikke noe med det å gjøre. Det som teller er at man er forsiktig og respektfull i møte med andre mennesker og ikke krenker, tråkker over eller sårer andres moralske grenser når det gjelder seksualitet. Noen er mer sensitive og sarte av natur og for dem er det katastrofe om noen misbruker deres seksualitet. Jeg har selv aldri hatt seksuelle forhold til menn fordi jeg mener det hører til i et forhold/ekteskap og om noen hadde prøvd å innlede et sexuelt forhold til meg når de vet at jeg har dette synet så hadde jeg sett på det som en stor fornærmelse. Anonymkode: f130f...4ab Ja helg enig og det var det budskapet jeg prøvde formidle til brukeren som angriper/tråkker på de som har hatt ONS. Ellers så har ikke ons noe med moralitet å gjøre med mindre det er snakk om overgrep eller misbruk. Om 2 mennesker samtykker så er det like moralsk med ons som å ha sex i et ekteskap. Sex er bare sex og ekteskap er bare en sosial konstruksjon. Om noen velger frarøve seg mye glede og nytelse i livet ved å vente mange herrens år til man er gift før man har sex så for all del. Ikke mitt problem. Det blir derimot mitt problem når vedkommende hetser andre mennesker som velger nyte det gode livet har å by på. Livet er kort og det kan være over før man vet ordet av det så jeg syntes det er fornuftig å bruke den lille tid vi har på denne jord til å kose oss. Dessverre har teologi og religion i altfor mange hundre år fortrengt og undertrykt livskvalitet ved å hevde at det er en synd og skam. Heldigvis blir samfunnet mer og mer åpent , varmt og godt da vi beveger oss bort fra religions lenker og inn mot individets rett til lykke og livskvalitet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #39 Skrevet 7. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dømmer deg ikke for at du har hatt Ons. Det må du få lov til å ha selv om jeg har et helt annet syn på sex enn deg..Du er sikkert et bra mennseske, ditt syn på sex har ikke noe med det å gjøre. Det som teller er at man er forsiktig og respektfull i møte med andre mennesker og ikke krenker, tråkker over eller sårer andres moralske grenser når det gjelder seksualitet. Noen er mer sensitive og sarte av natur og for dem er det katastrofe om noen misbruker deres seksualitet. Jeg har selv aldri hatt seksuelle forhold til menn fordi jeg mener det hører til i et forhold/ekteskap og om noen hadde prøvd å innlede et sexuelt forhold til meg når de vet at jeg har dette synet så hadde jeg sett på det som en stor fornærmelse. Anonymkode: f130f...4ab OK. Så da kunne du altså tenke deg å kjøpe en bil uten å prøvekjøre den da? Og et ekteskap er jo iallefall i utgangspunktet en langsiktig affære, med større emosjonell og økonomisk fallhøyde enn et bilkjøp. Om man venter til man er i et etablert forhold, dvs gift, før man har sex, kan man jo fort gå på en alvorlig smell. Tenk om du og partneren ikke er seksuelt kompatible på noe vis. Hva da? Anonymkode: ae694...9a2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #40 Skrevet 7. juli 2016 29 minutter siden, WubWub skrev: Ja helg enig og det var det budskapet jeg prøvde formidle til brukeren som angriper/tråkker på de som har hatt ONS. Ellers så har ikke ons noe med moralitet å gjøre med mindre det er snakk om overgrep eller misbruk. Om 2 mennesker samtykker så er det like moralsk med ons som å ha sex i et ekteskap. Sex er bare sex og ekteskap er bare en sosial konstruksjon. Om noen velger frarøve seg mye glede og nytelse i livet ved å vente mange herrens år til man er gift før man har sex så for all del. Ikke mitt problem. Det blir derimot mitt problem når vedkommende hetser andre mennesker som velger nyte det gode livet har å by på. Livet er kort og det kan være over før man vet ordet av det så jeg syntes det er fornuftig å bruke den lille tid vi har på denne jord til å kose oss. Dessverre har teologi og religion i altfor mange hundre år fortrengt og undertrykt livskvalitet ved å hevde at det er en synd og skam. Heldigvis blir samfunnet mer og mer åpent , varmt og godt da vi beveger oss bort fra religions lenker og inn mot individets rett til lykke og livskvalitet. Javel WubWub det er din mening. Tror ikke vi blir enige her ... Det er ikke religion og teologi som gjør at jeg ikke har hatt sex. Det er nok mest fordi jeg er slik av natur. Vi mennesker er forskjellige også der. Skal jeg ha sex for første gang må det være med en mann som elsker meg og godtar meg og respekterer meg for mitt syn slik jeg er. Jeg vil ikke ha sex bare for å ha hatt sex det selv om jeg er voksen. Jeg liker tanken på å dele noe som er så intimt for første gang med en som er glad i meg og som ikke bare ser på meg bare som en kropp og bruke. Men kanskje det er alt for romantisk for vår tid,? kan hende det. Men det gjør heller ikke noe om jeg aldri får oppleve sex, det er ingen katastrofe for meg. Det er fint å være jomfru også. synes ikke det er noen menneskerett å praktisere sex men andre må gjerne mene noe annet.. Anonymkode: f130f...4ab 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå