Gå til innhold

ONS som ikke drar hjem!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, trenger tips for å bli kvitt ONSen fra i natt! Sexen var bra og tømte meg igen for et par timer siden. Servert frokost til jenta (søt studine tidlig i 20 årene), men nå har hun lagt seg på sofaen og ser på TV. Gjør ingen tegn på å dra hjem igjen. Jeg har ingen intensjoner om å underholde henne resten av dagen. Hvordan få henne ut av huset??

Mann 35

Anonymkode: 3d33a...b76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil si det direkte så kan du dra en spansk en og si at du skal ut på noe greier, så da må hun dessverre pakke sammen og dra hun også. 

Anonymkode: 16996...a19

• Liker 4
Skrevet (endret)

Enn å faktisk holde på som dette i en alder av 35 år:nocomment:

Endret av ninuska_
  • Liker 15
Gjest Zumo de Melocotón
Skrevet (endret)

Er hun en studine så har hun nok sommerferie nå og hadde sikkert ligget og sett på TV uansett. Kanskje sofaen din er bedre å ligge på enn hennes? :fnise:

Har du gjort det klart for henne at det for din del er snakk om et ONS og ikke en "førstedate"? Du får si til henne at du hadde en fin natt, men nå er det på tide å gå hver til sitt. Så smiler du ditt mest sjarmerende smil og følger henne til døra. :jepp:

Endret av Zumo de Melocotón
Skrevet

Det er torsdag formiddag så du kan jo bruke titalls av unnskyldninger. Var vel ikke helt nødvendig å opprette en tråd på kg av den grunn? 

Si noe så crazy som at du skal på jobb ;)

• Liker 6
Skrevet

Hvis du er for feig til å være ærlig så si noe ala at du har avtale og må snart dra til typen din for dere skal ta ungene hans med til lekeland e.l. Reagerer hun på at du er sammen med noen så spiller du svært overrasket og så sier du bare at det sa du jo til henne i natt. Husker du ikke jeg sa at vi har et åpent forhold?

• Liker 2
Gjest The damned
Skrevet

Ja,bare si det direkte da vel eller finn på en unnskyldning.

Vil hun ikke dra da,så får du hive henne ut.

Litt spesielt da. Å legge seg ned på sofaen for å se på tv hos en ONS uten å spørre om det er ok,men mulig hun fikk inntrykk av at dette er noe mer enn det egentlig er.

Skrevet
11 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hvis du er for feig til å være ærlig så si noe ala at du har avtale og må snart dra til typen din for dere skal ta ungene hans med til lekeland e.l. Reagerer hun på at du er sammen med noen så spiller du svært overrasket og så sier du bare at det sa du jo til henne i natt. Husker du ikke jeg sa at vi har et åpent forhold?

Kommer sikkert en ny tråd snart "han kastet meg ut etter en super natt" eller noen i den duren:fnise:

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet (endret)
7 timer siden, Frk.månelys skrev:

Enn å faktisk holde på som dette i en alder av 35 år:nocomment:

Så du mener 35 åringer burde holde seg til bleieskiftarbeid, og overtidsarbeid (for å klare med boliglånet) ? Synes TS har ordnet seg greit,  ONS med damer tidlig I 20 årene er vel ikke det verste en mann kan ha? Iallefall så lenge han klarer å sjekke opp 2-3 nye damer i uka. Kjenner jeg ble misunnelig nå...

Anonymkode: ae694...9a2

Endret av ninuska_
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si at nå er natten over og at hun kan komme seg hjem til seg selv?

Anonymkode: 75c7f...9b0

AnonymBruker
Skrevet

"Fikk nettopp en sms fra moren min. Hun kommer en tur om en liten stund, så tror kanskje du bør gå."

Da har du ikke måttet "avvise", siden du tydelgvis syns det er vanskelig. Samtidig så vil det få henne ut rimelig raskt ettersom ingen vil treffe noens mamma etter ONS.

Anonymkode: aea70...eaa

• Liker 1
Skrevet

Si til henne at du nettopp lagde en tråd på Kvinneguiden for å spør om tips, da hadde ihvertfall jeg løpt så fort jeg kunne vekk :fnise:

• Liker 10
Skrevet

haha spør om du skal følge henne til banen?

Skrevet
1 time siden, Frk.månelys skrev:

Idiot. Enn å faktisk holde på som dette i en alder av 35 år:nocomment:

Hva er galt med unge damer og menn som har ons? Når blir man for gammel til å hygge seg utenfor relasjon mener du?

Eller er du av den sorten som dømmer alle som har sex utenfor ekteskapet?

• Liker 10
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

si ifra om at kone og barn er på vei hjem nå så det er vel best at hun stikker før det blir stordrama

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Frk.månelys skrev:

Idiot. Enn å faktisk holde på som dette i en alder av 35 år:nocomment:

haha! skjenner menn opp til 50 som gjør sånt, er jo bare digg med unge damer:tongue: jeg skal holde på helt til jeg er 40 er 24 nå. sier du at voksne ikke skal ha ONS og sex med tilfeldige? 

Anonymkode: 10b70...332

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? Har du fått henne ut? :ler: 

Anonymkode: 6b118...c2b

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, WubWub skrev:

Hva er galt med unge damer og menn som har ons? Når blir man for gammel til å hygge seg utenfor relasjon mener du?

Er du en av de som dømmer oss som ser på sex som noe som hører til i et forhold eller ekteskap ? Håper de du har sex med er jenter som er likesinnede som deg og ikke jenter som har sex med deg fordi de håper på et forhold..

Anonymkode: f130f...4ab

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du en av de som dømmer oss som ser på sex som noe som hører til i et forhold eller ekteskap ? Håper de du har sex med er jenter som er likesinnede som deg og ikke jenter som har sex med deg fordi de håper på et forhold..

Anonymkode: f130f...4ab

Jeg dømmer ingen. Hvordan andre lever livet sitt angår ikke meg, såfremt de opererer innenfor lovverket selvfølgelig. Om du ønsker vente med sex til du er gift så er det flott og bra det, whatever floats your boat.

Det jeg derimot reagerer på brukeren jeg siterer som bryter opptil flere av forumets regler i innlegget sitt der hun prøver sable ned noen fordi de har hatt sex utenfor ekteskapet. Jeg syntes ingenting om folk som prøver påtvinge andre mennesker sine egne intolerante og konservative verdier.

Om folk har lyst til å ha sex med en flott dame eller mann de har truffet så bør man få lov til uten å bli trakassert med "idiot, det er du for gammel til!" (som om man er gammel når man er 35?).

Endret av WubWub
  • Liker 6
Skrevet
41 minutter siden, WubWub skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener 35 åringer burde holde seg til bleieskiftarbeid, og overtidsarbeid (for å klare med boliglånet) ? Synes TS har ordnet seg greit,  ONS med damer tidlig I 20 årene er vel ikke det verste en mann kan ha? Iallefall så lenge han klarer å sjekke opp 2-3 nye damer i uka. Kjenner jeg ble misunnelig nå...

Anonymkode: ae694...9a2

Oh lord. Nei, jeg dømmer ingen. Jeg sa bare min mening, utrolig umodent å holde på som dette i en godt voksen alder, synes nå jeg da :) Men for all del, dra på byen og knull en hel bygd dere, det skal ikke jeg legge meg opp i:fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...