AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Jeg elsker juice og smoothies. Enten som fullverdig måltid (frokost, lunsj eller kvelds), som kos eller når jeg er på farten. Problemet er at jeg kan ikke nok oppskrifter. Derfor oppretter jeg denne tråden, slik at vi kan dele oppskrifter Har du noen gode tips? Favoritter? Del gjerne! I hjemmet mitt er det to favoritter: Den søte favoritten Neve frosne jordbær Én stk kiwi Eplejuice For dere som har vært innom J&J er denne ganske lik "Iron Man". Kreativ med spinat En neve spinat (fersk) Et grønt eple Saften av halv sitron Litt vann Denne er ganske syrlig, som dere kanskje ser av oppskriften, men veldig god! For dere som er litt redde for spinat anbefaler jeg denne. Du kjenner knapt smaken. Din tur Anonymkode: 0cd29...eae
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Min "grønne" favoritt er 1/2 eller hel pose spinat (ja, du leste riktig) 1 banan 1/3 frossen ananas Vann og isbiter Litt steviasøtning med vaniljesmak Den "søte" favoritten er Yoghurt naturell i ønsket mengde 1/2 banan Frosne Blåbær eller bringebær Anonymkode: fe1ce...98b
Gjest økonomifrue Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Jeg lager ofte smoothie med cottage cheese, kesam, 0% youghurt eller Biola. Av bær og frukt bruker jeg en valgt kombinasjon blant følgende; banan, eple, bringebær, jordbær, stikkelsbær, solbær, rips, mango, avokado, spinat, agurk. Lagde følgende på torsdag; cottage cheese melk solbær bringebær kruakakli litt kanel og litt honning
Milio Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 Halv boks mager kesam (nå: 150 g) 200 g frosne bær (bringebær er favoritt) Neve havregryn eller valnøtter/mandler Litt vann Dette for meg er en god frokost. Samboer pleier å ha i 1-2 egg. Smaker ikke egget, men jeg innbiller meg det er der og det er nok. Hvis du ikke har vann i blir den mer iskrem-konsistens. Bra det også! 1 gulrot 1 cm ingefær (noe ønsker kanskje mindre) Bittelitt chili 1 kiwi Frosne jordbær eller bringebær Saften fra en halv sitron Litt tranebærjuice Av og til har jeg i litt rabarbra også (sesong) Denne lager jeg når jeg er forkjøla. Min C-vitaminbombe.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 Grønn favoritt: Spinat Banan Mango Spirulina Kokosvann Søt favoritt: Jordbær Banan Vaniljeessens Naturell yogurt Kokosvann Anonymkode: 79b35...68c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Grønn favoritt: Spinat Banan Mango Spirulina Kokosvann Søt favoritt: Jordbær Banan Vaniljeessens Naturell yogurt Kokosvann Anonymkode: 79b35...68c Kokosvann? Den var ny. Det må jeg prøve. Anonymkode: 0cd29...eae
Gjest anonym2233 Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 Her var det mye godt! Skulle gjerne ha kommet med forslag, men er helt blank / mye jeg ikke tåler på grunn av allergi. Følger allikevel med, i tilfelle det dukker opp noe godt og jeg kan prøve :D
Milio Skrevet 13. juli 2016 #9 Skrevet 13. juli 2016 Denne fant jeg en gang på nettet. Kiwi Eple (surt eller søtt) Neve med fersk spinat Saften av 1/4 sitron (jeg bruker halv) Ingefær etter ønske Vet noen bruker 1-2 buketter brokkoli, men jeg liker den best uten. Er noe med lukten av rå brokkoli
Fredsmegleren Skrevet 13. juli 2016 #10 Skrevet 13. juli 2016 2 frosne bananer Masse mango Isbiter Beste comfort food smoothie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå