AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Hei! Jeg er en jente på 20 år, som fikk sin første orgasme for ca et og et halvt år siden. Det var skikkelig digg å endelig få det til! Men, problemet mitt er at jeg aldri klarer å oppnå orgasme med mindre jeg ligger med beina klistret sammen og spenner all muskulatur fra hoftene og ned. Jeg har lest rundt på nettet og prøvd flere timer for dagen for å finne en annen måte å oppnå orgasmen på der jeg kan ha beina spredd, siden det er mer gunstig fordi jeg for det første blir utrolig sliten i beina (får kramper og får skikkelig vondt i beina etterpå siden jeg tar sånn i), og for det andre så klarer jeg ikke å oppnå orgasme sammen med kjæresten min. Dette er da pga. at jeg ikke vet hvordan jeg kan stimulere klitoris på best mulig måte når jeg ikke har beina sammen. Jeg bør kanskje også nevne at klitoris blir naturligvis mer og mer følsom etterhvert som akten pågår (både onani og samleie), og om f.eks. kjæresten min går ned på meg, så opplever jeg en "brennende" følelse, og jeg ender alltid opp med å be han slutte fordi det blir direkte ubehagelig etterhvert. Jeg prøver å holde ut, men det ender alltid opp på samme vis. Det er skikkelig frustrerende for oss begge to, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre med det. Håper på raskt svar! Hilsen meg. Anonymkode: 42962...372 1
ajarRun Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Du håper på svar, men jeg ser ikke et eneste spørsmål...
haenfindag Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Spørsmålet mitt er så klart hvordan jeg kan få til å stimulere meg selv til orgasme, ved å ligge med beina spredt.
QQbaby Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 (endret) 8 minutter siden, haenfindag skrev: Spørsmålet mitt er så klart hvordan jeg kan få til å stimulere meg selv til orgasme, ved å ligge med beina spredt. Finn deg en type Endret 7. juli 2016 av QQbaby
haenfindag Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Et øyeblikk siden, QQbaby skrev: Drikk deg driting på by'n, også finner du et par karer som kan utnytte deg Det er jeg nok ikke så interessert i, med tanke på at jeg er i et seriøst forhold. 2
haenfindag Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 9 minutter siden, QQbaby skrev: Finn deg en type Om du har lest det jeg skrev over, så ser du at jeg har type. 1
QQbaby Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 4 minutter siden, haenfindag skrev: Om du har lest det jeg skrev over, så ser du at jeg har type. Du kan finne deg en til? Flere jo bedre og alle monner drar vet du.
haenfindag Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Et øyeblikk siden, QQbaby skrev: Du kan finne deg en til? Flere jo bedre og alle monner drar vet du. Ærlig talt, om du ikke har noe seriøst å komme med så kan du likså godt la vær å svare. Dette er et seriøst og følsomt tema for min del, så plis vis litt respekt. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 Kjæresten har det på same måte som deg, og hun er vel over dobbelt så gammel som deg. Hun fikk heller ikke sin første orgasme før rundt 20, så der er dere og like. Det skal fortsatt svært mye til for å få henne til å komme med bena adskilt. I misjonærstillingen er hun stort sett milevis unna orgasme, same hva jeg/vi gjør. Samme når hun sitter oppå meg. Den eneste samleiestillingen som hun klarer å komme i, er når hun ligger på magen, med et par puter under hoftene, og samlede ben. Da kan hun spenne musklene som hun selv vil, og samtidig gni klitten selv. Og jeg kan da knulle henne bakfra på et vis. Jeg kan ikke akkurat si at jeg kommer godt til for å knulle henne i denne stillingen, men sånn er det nå en gang. Det er jo mye bedre at hun kommer, en at hun ikke gjør det, iallefall Du kan jo prøve dette, så kan det jo og hende at det blir lettere for deg å komme etterhvert. Øvelse gjør mester (og om det ikke gjør det, er det jo moro likevel) Anonymkode: 1106b...968 1
linsejesus Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 Det er veldig forskjellig hva som fungerer for folk, så du vil sikkert ha mer hell med å prøve deg fram enn å lese deg frem til den ultimate måten å gjøre det på. Noe som sannsynligvis har mye å si uansett er at du er avslappet. Da tenker jeg mest på at du er komfortabel med partneren din, men også at at du ikke stresser med å prøve å oppnå orgasme hver gang. Ha sex med tanke på å gjøre deilige ting, ikke å på død og liv komme i mål. Og at du slapper mtp. hva som er "normalt" eller "ekkelt" å gjøre og ønske. Alt er lov, kanskje du vil bli overrasket over hva du liker. Og kos masse med typen hele dagen, det hjelper på de fleste problemer
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #11 Skrevet 7. juli 2016 Min følelse er at det er lettest å komme når jeg spenner musklene. Kanskje prøve å finne en annen stilling der du kan spenne musklene? Jeg synes det er lettest å spenne musklene når jeg rir han eller når jeg sitter lett tilbakelent og løfter rumpa Anonymkode: a6f5f...987
haenfindag Skrevet 7. juli 2016 #12 Skrevet 7. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Min følelse er at det er lettest å komme når jeg spenner musklene. Kanskje prøve å finne en annen stilling der du kan spenne musklene? Jeg synes det er lettest å spenne musklene når jeg rir han eller når jeg sitter lett tilbakelent og løfter rumpa Anonymkode: a6f5f...987 Hvilke muskler er det snakk om? Musklene i beina, eller musklene inne i kjeden? Eller alt på en gang kanskje? hahah
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #13 Skrevet 8. juli 2016 Yoga øvelser, massage øvelser, puste øvelser, god tid, kos og ytre stemning som lys, miljø, audio visuelle virkemidler, les deg opp slik at du blir enda mer kjent med din egen kropp, les feks om amming og hva stimulering av brystene gjør med underlivet ditt. Prøv nye ting, lett berøring, lett anal stimulering, berøring bein under ulik stimulering av hele underlivet, nakke og ansikt, les om nerve kjeder, lær deg sammenhenger i kroppen. Jeg har en samboer som hadde samme orgasme profil som deg, og jeg lærte henne å komme uten at hun måtte bruke masse muskelkraft, globale muskler, ytre krefter. I dag kommer hun effektivt under kos, vibrasjoner og ved at jeg under samleie er inni henne, fyller henne opp, uten for mye ut og inn. Jeg bruker heller meg selv til å stryke og massere sensitive soner og snakker henne lett inn i hennes fantasier, fantasier eller opplevelser hun har hatt. Hun kommer hver gang. Å skape stemning er effektivt. Hun elsker det. Litt hypnotisk kanskje, men hun elsker det og ønsker det slik under våre seksuelle seanser. Så vær åpen og søkende, du finner flere veier til nytelse og glede ved egen og din partner sin kropp. Anonymkode: d3654...2e1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå