AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Hei! Jeg har hørt myyyye om liquid lipsticks (flytende leppestift?) det siste året, og har alltid vært nysgjerrig på å prøve det. Men jeg kan ikke se at Norge selger disse enda? Jeg vet at Anastasia Beverly Hills har dem, Stila, Colourpop osv, men dette er jo amerikanske merker. Når det gjelder leppestift, så er jeg veldig kresen og liker å se fargen for meg selv. Derfor er det litt sketchy å kjøpe det på nett. Så er det noen som har noe erfaring med disse leppestiftene? Får man i så fall kjøpt det i Norge? Anonymkode: bfbdb...a22
pandabear Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Vil tro at Kicks feks har noe av dette. NYX har en versjon, og den kan kjøpes på blant annet HM
koko458 Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Kicks tar inn Anastasia sine nå til høsten ☺️ Disse er di beste jeg har prøvd ☺️ Har nyx og colourpop også ☺️ 1
fresia Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 NYX har mange fine. de har NYX på Cubus og H&M. har Soft Matte Lip Cream i mange farger og er veldig fornøyd med de :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå