Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen bra/morsomme/artige spill til MAC? Tips taes imot med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prison Architect - om du liker sånne bygg-og-styr spill :D

• Liker 1
Skrevet

Åååh tusen takk, det skal sjekkes ut :D 

Skrevet

Oi, fant den ikke i appstore? Er det jeg som surrer, eller må man kjøpe det i butikk? :) 

AnonymBruker
Skrevet

The Sims :)

Anonymkode: 4d2a6...fef

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

The Sims :)

Anonymkode: 4d2a6...fef

Jeg har The sims på vanlig PC, hvis man skal kjøpe i appstore, er ikke det bare sånn "stories", sånn at man må følge en historie liksom? Har ikke helt skjønt det der :) 

Skrevet

Har Steam faktisk. Det var der jeg kjøpte The Sims, jeg trodde det fungerte på MAC, men jeg så rett og slett ikke at det stod at det kun var for windows. Tusen takk for tips :):) 

Skrevet
Den 8.7.2016 at 14.39, lineffs skrev:

Har Steam faktisk. Det var der jeg kjøpte The Sims, jeg trodde det fungerte på MAC, men jeg så rett og slett ikke at det stod at det kun var for windows. Tusen takk for tips :):) 

Det der har jeg også lært på den vanskelige måten. Jeg fortsetter også å glemme det fra tid til annen, så jeg har vel en 8-10 spill som kun kan spilles på PC mens jeg har en Mac. :P Det er kjipt!

Men ikke vær redd for å kjøpe spill på Steam likevel! Det er veldig mye bra der, mens det er ganske begrensa hva man får kjøpt i AppStore. Om du likevel bare vil kjøpe i AppStore, så synes jeg at jeg så Pillars of Eternity der (RPG, old school, men med nydelig grafikk og design). Det spørs jo veldig på hva du liker av spill da. Hva liker du egentlig? 

Spiller også Sims 4, som iallfall er for Mac, er det kanskje det gamle Sims, originalen, som du har kjøpt i Steam? 

AnonymBruker
Skrevet

Sims 4 kjøpes via origin. Fins egen versjon for mac.

Anonymkode: 69b54...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...