lineffs Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Er det noen som vet om noen bra/morsomme/artige spill til MAC? Tips taes imot med takk
Titania Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Prison Architect - om du liker sånne bygg-og-styr spill :D 1
lineffs Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2016 Åååh tusen takk, det skal sjekkes ut :D
lineffs Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2016 Oi, fant den ikke i appstore? Er det jeg som surrer, eller må man kjøpe det i butikk?
lineffs Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: The Sims Anonymkode: 4d2a6...fef Jeg har The sims på vanlig PC, hvis man skal kjøpe i appstore, er ikke det bare sånn "stories", sånn at man må følge en historie liksom? Har ikke helt skjønt det der
Klossmajor Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 I tillegg til hva man finner i Mac App Store har Steam og MacGameStore mye å velge mellom. Man kan også laste ned emulatorer for Nintendo, Sega, Atari og Amiga for å spille gamle klassikere på Mac, hvis man er av den nostalgiske sorten. Spill jeg vil anbefale fra Mac App Store er Braid, Never Alone og The Secret of Monkey Island.
lineffs Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2016 Har Steam faktisk. Det var der jeg kjøpte The Sims, jeg trodde det fungerte på MAC, men jeg så rett og slett ikke at det stod at det kun var for windows. Tusen takk for tips
Kraula Skrevet 12. juli 2016 #9 Skrevet 12. juli 2016 Den 8.7.2016 at 14.39, lineffs skrev: Har Steam faktisk. Det var der jeg kjøpte The Sims, jeg trodde det fungerte på MAC, men jeg så rett og slett ikke at det stod at det kun var for windows. Tusen takk for tips Det der har jeg også lært på den vanskelige måten. Jeg fortsetter også å glemme det fra tid til annen, så jeg har vel en 8-10 spill som kun kan spilles på PC mens jeg har en Mac. Det er kjipt! Men ikke vær redd for å kjøpe spill på Steam likevel! Det er veldig mye bra der, mens det er ganske begrensa hva man får kjøpt i AppStore. Om du likevel bare vil kjøpe i AppStore, så synes jeg at jeg så Pillars of Eternity der (RPG, old school, men med nydelig grafikk og design). Det spørs jo veldig på hva du liker av spill da. Hva liker du egentlig? Spiller også Sims 4, som iallfall er for Mac, er det kanskje det gamle Sims, originalen, som du har kjøpt i Steam?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #10 Skrevet 16. juli 2016 Sims 4 kjøpes via origin. Fins egen versjon for mac. Anonymkode: 69b54...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå