Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #1 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg skal gå fra nuvaring til p-piller. Hvordan gjør jeg det? Satte i ny ring på mandag for å utsette mensen. Har da hatt p-ring i 4 uker nå på mandag. Kan jeg ta ut ringen og begynne på brettet i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2004 #2 Del Skrevet 7. november 2004 Spørs hva slags piller du skal begynne med. Er det monofase-piller kan du begynne rett på, men er de trifase-piller, så vent en uke før du begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #3 Del Skrevet 7. november 2004 De heter Cerazette og er en slags minipille. Skal jeg ta ut p-ringen og vente en uke altså? Må jeg bruke kondom i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #4 Del Skrevet 7. november 2004 Kan noen forklare dette nærmere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #5 Del Skrevet 8. november 2004 Vent gjerne en uke før du begynner, men du er beskyttet den uken også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå