AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Er en oppegående og positiv dame på 28. Jeg har ikke hatt sex på tre år. Jeg har dager hvor jeg er sprengkåt og bare vil at noen skal knulle meg. Jeg er dog ukjent med hvordan jeg skal få det til å skje. Jeg har en kompis som er digg, jeg tenkte på å sende melding. Hvordan ville dere reagert på det? Hva med tinder. Hvor kjapt kan man få napp der om man tør, kjenner det vibrerer nedentil i aften også. Han kunne kommet hit på terassen, vi kunne hatt oss en heftig natt under måneskinn. Bah, jeg er kåt. Vil ha en kuk nå. Anonymkode: 1684a...ce8
stan Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Send ham en melding og spør. Du får ikke værre svar enn nei. Hold oss oppdatert!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en oppegående og positiv dame på 28. Jeg har ikke hatt sex på tre år. Jeg har dager hvor jeg er sprengkåt og bare vil at noen skal knulle meg. Jeg er dog ukjent med hvordan jeg skal få det til å skje. Jeg har en kompis som er digg, jeg tenkte på å sende melding. Hvordan ville dere reagert på det? Hva med tinder. Hvor kjapt kan man få napp der om man tør, kjenner det vibrerer nedentil i aften også. Han kunne kommet hit på terassen, vi kunne hatt oss en heftig natt under måneskinn. Bah, jeg er kåt. Vil ha en kuk nå. Anonymkode: 1684a...ce8 Om alder ikke er av betydning så er det nok milevis med kø av gamle menn på 60+ som du plukke og velge mellom Anonymkode: c7501...1b9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Prøv Tinder. Nå er det et fint tidspunkt også - prøv igjen i helgen om det er dårlig marked i kveld. Lykke til Anonymkode: 0ab7f...d0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå