AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Vært sammen med verdens flotteste mann i 15 år, men han er mye borte å reiser(jobb). For noen uker siden var han på nok en jobbreise og jeg var på fest og endte opp med å gå hjem med en annen man. Har bra sex hjemme selvom det er sjeldent men likte absolutt det jeg fikk med han andre. I morgen har jeg en avtale med ff. Jeg gleder meg og kjenner ikke litt på at jeg er slem. Trenger egentlig ingen råd og tips men dere kan mene hva dere vil så klart. Vil absolutt ikke gå fra mannen min men kjenner jeg trenger dette her Anonymkode: d577d...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Okei? Hva vil du fra oss liksom?? Anonymkode: 37aee...4bf 21
Sofia123 Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 (endret) Får håpe mannen din koser seg på jobbturene sine også. Du vil vel ikke nekte han det du unner deg selv vel? Skjønner ikke at du sover godt om nettene når du går bak ryggen på mannen din. Han er du ikke spesielt glad i nei. Endret 11. juli 2016 av Sofia123 19
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Det her må jo bare være en tulletråd. Hva i all verden skulle du bare informere oss her med dette for, du spør jo ikke etter noe tips eller noe? Anonymkode: 5c589...57e 8
Gjest margrit Skrevet 6. juli 2016 #5 Skrevet 6. juli 2016 (endret) seriøst? Endret 6. juli 2016 av margrit Feil svar
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Skrevet 6. juli 2016 Er du ikke redd for at mannen din skal finne det ut og evt. skader deg eller din ff? Anonymkode: 66611...fa5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 6 minutter siden, margrit skrev: seriøst? Haha, der var du kjapp å endre innlegget ditt... Anonymkode: dc813...9fa 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du ikke redd for at mannen din skal finne det ut og evt. skader deg eller din ff? Anonymkode: 66611...fa5 Skader? Hvordan da? Anonymkode: d577d...c2d
QQbaby Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 Det høres deilig ut, vurderer å finne en ff selv, da mannen min er litt smålubben. Det teller vel ikke helt som utroskap om mann og familie ikke får vite om det? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #12 Skrevet 7. juli 2016 32 minutter siden, QQbaby skrev: Det høres deilig ut, vurderer å finne en ff selv, da mannen min er litt smålubben. Det teller vel ikke helt som utroskap om mann og familie ikke får vite om det? Nei, dreper du noen, så teller det heller ikke helt som drap om ingen får greie på det! Samme med stjeling, er kun stjeling om du blir tatt! 👍 Anonymkode: 5c589...57e 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 34 minutter siden, QQbaby skrev: Det høres deilig ut, vurderer å finne en ff selv, da mannen min er litt smålubben. Det teller vel ikke helt som utroskap om mann og familie ikke får vite om det? Nei selvfølgelig teller det ikke da. Kjør på! Anonymkode: a604d...39a 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #14 Skrevet 7. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vært sammen med verdens flotteste mann i 15 år, men han er mye borte å reiser(jobb). For noen uker siden var han på nok en jobbreise og jeg var på fest og endte opp med å gå hjem med en annen man. Har bra sex hjemme selvom det er sjeldent men likte absolutt det jeg fikk med han andre. I morgen har jeg en avtale med ff. Jeg gleder meg og kjenner ikke litt på at jeg er slem. Trenger egentlig ingen råd og tips men dere kan mene hva dere vil så klart. Vil absolutt ikke gå fra mannen min men kjenner jeg trenger dette her Anonymkode: d577d...c2d Jeg er selv mann, og mye borte i forbindelse med jobb. Kan godt forstå at du har udekte behov, og ville faktisk akseptert det om dama mi hadde seg litt på si innimellom. Kunne til og med synes det var spennende om hun fortalte litt om sine eskapader. Jeg har selv ikke vært "utro" så langt i dette forholdet, men kjenner at jeg er litt eventyrlysten innimellom. Hun har heller ikke hatt noen eventyr så langt, selv om hun vet at jeg ganske sikkert ikke ville reagere negativt. Livet er kort, og man lever bare en gang sier nå jeg. Så får moralister, monogame, politisk korrekte, og de andre i hylekoret mene hva de vil Anonymkode: f4679...f26 3
Gjest HarryDotter Skrevet 7. juli 2016 #15 Skrevet 7. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selv mann, og mye borte i forbindelse med jobb. Kan godt forstå at du har udekte behov, og ville faktisk akseptert det om dama mi hadde seg litt på si innimellom. Kunne til og med synes det var spennende om hun fortalte litt om sine eskapader. Jeg har selv ikke vært "utro" så langt i dette forholdet, men kjenner at jeg er litt eventyrlysten innimellom. Hun har heller ikke hatt noen eventyr så langt, selv om hun vet at jeg ganske sikkert ikke ville reagere negativt. Livet er kort, og man lever bare en gang sier nå jeg. Så får moralister, monogame, politisk korrekte, og de andre i hylekoret mene hva de vil Anonymkode: f4679...f26 Så du mener altså at det er greit å rasere andres liv og såre litt her og der "fordi man lever bare en gang og trenger litt eventyr"?? Fantastisk! Om man er enige med partner er det jo en ting...men tror ikke det er så vanlig. Allt annet er rå djevelskap. Sånne folk gjør verden til den dårlige plassen det er.
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 7. juli 2016 #16 Skrevet 7. juli 2016 Håper du har tatt høyde for at verdens flotteste mann dumper deg og finner seg verdens flotteste kvinne, slik at du sitter vraket igjen i verdens flotteste singeltilværelse.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #17 Skrevet 7. juli 2016 Ta dere sammen, kjerringer på deres høye hester! Dere trenger ikke være enige, eller godkjenne utroskapen, men å sitte her å fordømme noen dere ikke kjenner til, det kan dere spare dere for! Anonymkode: f7ae4...88c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #18 Skrevet 7. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta dere sammen, kjerringer på deres høye hester! Dere trenger ikke være enige, eller godkjenne utroskapen, men å sitte her å fordømme noen dere ikke kjenner til, det kan dere spare dere for! Anonymkode: f7ae4...88c Hmm, nei, det kan vi ikke. Alle blir dømt, get used to it. Anonymkode: a27e9...427 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #19 Skrevet 8. juli 2016 Hadde en fantastisk opplevelse i går. Har valgt å fortelle mannen min om det(han er som meg, he he). Vi har blitt enige om et åpnet forhold en periode og sant og si så tente han på at jeg lå med andre. Han har absolutt funnet drømmedama og jeg drømmemannen. Anonymkode: d577d...c2d 1
SlemUlv Skrevet 8. juli 2016 #20 Skrevet 8. juli 2016 Den 7/7/2016 at 8.27, AnonymBruker skrev: Jeg er selv mann, og mye borte i forbindelse med jobb. Kan godt forstå at du har udekte behov, og ville faktisk akseptert det om dama mi hadde seg litt på si innimellom. Kunne til og med synes det var spennende om hun fortalte litt om sine eskapader. Jeg har selv ikke vært "utro" så langt i dette forholdet, men kjenner at jeg er litt eventyrlysten innimellom. Hun har heller ikke hatt noen eventyr så langt, selv om hun vet at jeg ganske sikkert ikke ville reagere negativt. Livet er kort, og man lever bare en gang sier nå jeg. Så får moralister, monogame, politisk korrekte, og de andre i hylekoret mene hva de vil Anonymkode: f4679...f26 Om man har blitt enig med partneren sin om å være monogam, så må man nesten legge "eventyrlysten" på hylla. Om man vil ha eventyr vedsiden av, får man åpne opp forholdet! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå