møri Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Hei. Jeg har nylig kjøpt meg en beautyblender (som er akkuratt som en svamp) også skulle jeg vaske den. Og jeg vaska den ved å skrubbe zalo i den. men problemet er at jeg får ikke til å få ut zaloen. når jeg klemmer er det fortsatt såpe i den.. Hva kan jeg gjøre for å få ut såpa?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 2 minutter siden, møri skrev: Hei. Jeg har nylig kjøpt meg en beautyblender (som er akkuratt som en svamp) også skulle jeg vaske den. Og jeg vaska den ved å skrubbe zalo i den. men problemet er at jeg får ikke til å få ut zaloen. når jeg klemmer er det fortsatt såpe i den.. Hva kan jeg gjøre for å få ut såpa? Skyll den mange ganger, og klem ut vannet godt hver gang. Anonymkode: 98027...cae 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Evt putt den i en vaskepose og vask og skyll den sammen med annen klesvask i vaskemaskina Anonymkode: 98027...cae
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Skrevet 6. juli 2016 Hva tror du? Det er ikke annen måte enn å skylle og klemme resten av natta. Anonymkode: 211a0...b46
møri Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Evt putt den i en vaskepose og vask og skyll den sammen med annen klesvask i vaskemaskina Anonymkode: 98027...cae Hmm.. kan prøve det
møri Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skyll den mange ganger, og klem ut vannet godt hver gang. Anonymkode: 98027...cae Har sikkert skylt og klemt den 100 ganger, det hjelper ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 10 minutter siden, møri skrev: Har sikkert skylt og klemt den 100 ganger, det hjelper ikke. Hvor mye zalo brukte du? Tok du ren zalo på eller vannet du ut zaloen først? Husk 1 dråpe er nok til en hel oppvaskkum med skitne kopper.... Anonymkode: 98027...cae
Gjest Hapi Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 Ikke ha den i rennende vann, da tar det evigheter, bruk en bøtte som du fyller med vann og klem og skyll i den, bytt vannet etter hvert som det blir såpete etc, etc...men siden siste post her er 2 timer siden må den vel være såpefri nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå