Gå til innhold

Er jeg kun en jente de vil pule?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så frustrert og håper på å høre deres meninger. 

Jeg er en jente i 20 årene, student. Jeg ønsker meg så inderlig en kjæreste, men jeg føler at gutter kun ser på meg som en de kan pule. Jeg har vel kanskje et typisk ''deilig'' utseende, uten at det er tilgjort eller meningen(prøver å kle meg søtt og feminint for å dra det litt ned). Får mye oppmerksomhet av gutter, men det er kun seksuell oppmerksomhet og jeg føler ingen kunne sett på meg som kjærestepotensiale. Gutter prøver seg og antar at jeg er lett på tråden. Får veldig ofte spørsmål om hvor mange jeg har ligget med, hvordan jeg er i senga osv. Dette er noe jeg HATER!!! Sannheten er at alt jeg ønsker meg er den ene, søte gutten som faktisk er genuint interessert i meg og personligheten min. Men føler utseende mitt blender for dette.  

Når jeg har tok dette opp med en god guttevenn av meg sa han at det lureste jeg kan gjøre er å vente så lenge som mulig med sex, for å se om de faktisk er interessert i meg eller sexen. Når jeg har gjort dette noen ganger før føler jeg bare at guttene har presset på og omtrent forventet at grunnen til at jeg ville møte de, var for å ha sex. Selvom det eneste jeg ville var å bli bedre kjent. 

Jeg lurer altså på hvordan jeg burde gå frem når jeg møter en gutt jeg er interessert i? Har dere noen smarte tips på lager?
Er ikke så flink til å formulere meg skriftlig, men håper dere forstår hva jeg mente. 

Anonymkode: 585e4...d40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å begynne å slutte med å gå til sengs med dem du møter? 

Anonymkode: e5150...75f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finner du dem selv, eller venter du på at de skal komme til deg?

Anonymkode: bd2d4...61c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fremhever du kroppen din? Slutt med det. Du har ingenting igjen for det. De skikkelige guttene som du vil ha ser etter en skikkelig jente, de fokuserer på ansiktet. Ikke tillat slike samtaler om sex som disse guttene du slipper innpå deg begir seg ut på. 

Anonymkode: 7c85c...d72

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ligger du med dem så tidlig? Skal du få han du vil ha må du vente til han får følelser før det blir sex.

Anonymkode: 566ea...218

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke til sengs med mindre vi er så godt som kjærester, men kan forstå at det virket som jeg gikk til sengs med alle. 

- Ts

AnonymBruker
Skrevet

Du sier du er i 20 årene, er du 24-25 år? har du hatt mye sex fra du var 16 til til nå? går det rykter om deg? det kan hende gutter allerede enten ved å se på deg og din typiske utsende, at du ikke er kjærestemateriale i løpet av 4 sekunder. Det kan også hende, de tenker, nå er hun ferdig med badboys og vil ha en rolig søt og snill gutt, gutten som sikkert ble avvist når han ville ha tilfeldig sex ( gutten sin feil da de ikke klarer å lære seg å bli en attraktiv hannkjønn), dette gjør gutter sint og de liker det ikke. Du må nok opp i alder får å få noe seriøst ts, eldere menn, gutter i 20 årene vil pule rundt. 

Jeg kan ta feil, men det er mine tanker. eldre menn sier jeg ts. 

Anonymkode: b3158...23c

• Liker 1
Gjest PetterPanne
Skrevet

For at noen skal like deg for personligheten og den du er, så burde du kanskje ha en personlighet. Har du det?

Er så utrolig mange som ikke har det. Dessuten møter du sikkert disse mennene på feil sted også. Du finner ikke den rolige filosofiske fyren ute på en bar. Kanskje du gjør, men sannsynligheten er liten. 

Fremhev ditt utseende mindre, demp det mer. Ansiktet er viktigere. Dessuten burde du ikke ta det så tungt at menn faktisk vil pule deg. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente i 20 årene, student. Jeg ønsker meg så inderlig en kjæreste, men jeg føler at gutter kun ser på meg som en de kan pule. Jeg har vel kanskje et typisk ''deilig'' utseende, uten at det er tilgjort eller meningen(prøver å kle meg søtt og feminint for å dra det litt ned). Får mye oppmerksomhet av gutter, men det er kun seksuell oppmerksomhet og jeg føler ingen kunne sett på meg som kjærestepotensiale. Gutter prøver seg og antar at jeg er lett på tråden. Får veldig ofte spørsmål om hvor mange jeg har ligget med, hvordan jeg er i senga osv. Dette er noe jeg HATER!!! Sannheten er at alt jeg ønsker meg er den ene, søte gutten som faktisk er genuint interessert i meg og personligheten min. Men føler utseende mitt blender for dette.  

Når jeg har tok dette opp med en god guttevenn av meg sa han at det lureste jeg kan gjøre er å vente så lenge som mulig med sex, for å se om de faktisk er interessert i meg eller sexen. Når jeg har gjort dette noen ganger før føler jeg bare at guttene har presset på og omtrent forventet at grunnen til at jeg ville møte de, var for å ha sex. Selvom det eneste jeg ville var å bli bedre kjent. 

Jeg lurer altså på hvordan jeg burde gå frem når jeg møter en gutt jeg er interessert i? Har dere noen smarte tips på lager?
Er ikke så flink til å formulere meg skriftlig, men håper dere forstår hva jeg mente. 

Kanskje du går etter feil type gutter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent med sex. Når du treffer noen, se om de vil finne på noe annet enn "netflix and chill". La det gå tid og la de bli kjent med deg og du med de. Forhør deg gjerne litt rundt om det er noen som kjenner de guttene du dater.

Anonymkode: 9e165...bfa

Skrevet

Når du avtaler treff med de guttene du dater, avtal treff som gjør at de ikke kan unngå å forstå at sex ikke kommer til å skje på daten. Om det er de som kommer mer forslagene, takk nei til alt som innebærer kun dere to hjemme hos en av dere og i alle fall ikke om det innebærer alkohol, 

I starten kan dere istede gå på fjelltur, dra på kino, spille biljard, gå en tur, gjøre noe aktivt sammen, eller på spillekveld/vinkveld e.l. med andre til stede. Da vil de færreste ha en illusjon om at kvelden ender i sex og om de likevel vil møte deg er de endten forbereder på å jobbe for det eller er oppriktig interessert i å bli kjent med deg. De færreste gidder å legge så veldig mye arbeid i å få seg et ligg. Også kan du jo gjerne vente med sexen til dere virkelig er som et par å regne. 

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- begynne:fnise:

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannheten er at alt jeg ønsker meg er den ene, søte gutten som faktisk er genuint interessert i meg og personligheten min. Men føler utseende mitt blender for dette.  

Jeg vet ikke hvordan andre gutter tenker, men for min del øker jo lysten på forhold i takt med hvor pen jenta er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen? Skal jenter dempe ned sitt eget utseende for ikke å friste gutter? Igjen. Hva faen? Det er vel ikke jenta sin feil at guttene ikke kan styre sin kåtskap? 

Gjør som du gjør. Forsett å være den du er. Kle deg i det du vil. Og avvis kåtsmukkene. Forlat de med hevet hode. 

Og så går du ut og leter etter menn. Ta styring. Se ut noen som virker å ha integritet og bli kjent med de. Da er du i kontroll over situasjonen. 

Men vit også at alle gutter ser på deg som et seksuelt vesen. Men noen vil også se på deg som et menneske med hode og følelser også. Du må bare finne de selv. 

Anonymkode: 5e4e3...666

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen? Skal jenter dempe ned sitt eget utseende for ikke å friste gutter? Igjen. Hva faen? Det er vel ikke jenta sin feil at guttene ikke kan styre sin kåtskap? 

Gjør som du gjør. Forsett å være den du er. Kle deg i det du vil. Og avvis kåtsmukkene. Forlat de med hevet hode. 

Og så går du ut og leter etter menn. Ta styring. Se ut noen som virker å ha integritet og bli kjent med de. Da er du i kontroll over situasjonen. 

Men vit også at alle gutter ser på deg som et seksuelt vesen. Men noen vil også se på deg som et menneske med hode og følelser også. Du må bare finne de selv. 

Anonymkode: 5e4e3...666

Hva faen? Skal folk låse bilene sine for ikke å friste tyver? Igjen. Hva faen? Det er vel ikke folk sin feil at tyver ikke kan styre sin trang til å stjele?

Du ser hvor teit dette argumentet er eller...?

Anonymkode: 10461...3b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutt i 20 årene her. Er en seriøs type og alltid Vært. jeg er kun ute etter forhold, men føler ikke at mange jenter er det samme. de forventer at jeg skal dra dem til sengs på første date også stikkee de av fordi jeg ikke gjordet det, så du er ikke alene

Tror ikke det er noe svar på dette dessverre. Jeg ser jo lett hvem av guttene som er seriøse og ikke, men det er fordi jeg er gutt i guess og gutter snakker ofte høyt om hvordan de er på det området til hverandre Prøv å Vær litt observang på hvordan type de er. De avslører seg ofte ved å snakke for mye til vennene sine. 

Anonymkode: cfad9...8f0

AnonymBruker
Skrevet

gutter i 20 årene, mine kompiser og meg, mange av de er ikke interessert i forhold med en dame nå, de vil reise og pule rundt, så når de er 35+ kan de kanskje vurdere det. det kommer også an på hvor attraktiv mannen er , får han ikke mye eksponering, tilbud, er han stygg, er det stor sjanse for at han vil ha et forhold, men jeg ser stadig damer gå lei av disse og er utro. Du finner de attraktive mennene som vil ha forhold også, men disse er som oftest tatt ,dessverre, men de finnes du må bare lete og ikke ha sex med dem før dere begge er enig med at sex er til forhold. Ikke hør på folk som sier du må gå ned i standard, kjemp for den gutten du vil ha. du er pen, du skal ha en pen attraktiv mann!

Anonymkode: b3158...23c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke til sengs med mindre vi er så godt som kjærester, men kan forstå at det virket som jeg gikk til sengs med alle. 

- Ts

Så dere er sammen, og de dumper deg rett etter første gang dere har sex?

Dersom det skjer igjen og igjen så har du nok en dårlig radar på menn. 

Anonymkode: cd8cf...1d1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt det på samme måte. Og jeg blir kontaktet av slike ennå. Det beste er å gi dem avslag. Da slipper du å såre deg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

- Ts

Hva med å tenke at du ikke skal ha sex før du er samboer eller gift? Da vet du at den du har sex har forpliktet seg til deg? 

Dette r jo noe du må finne ut av selv, vi andre kan ikke bestemme eller råde deg til verken det ene eller det andre. Men ser du på tråder her inne så vil du raskt oppleve at de som har hatt sex med mange/flere får de finner den de mener er den rette å sette bo med, angrer. Der er og tråder der mamnen har fått vite hvor mange hans utkårede har hatt sex med og føler avsky fordi han er en av mange. 

Og så har du minst en bruker som gir F i det meste og tenker jo flere jo bedre. Men sannhetsgeshalten i trådene på kg, den kan ikke jeg gå god for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...