Gjest Valhalla Skrevet 7. november 2004 #1 Del Skrevet 7. november 2004 Det er merkelig hvordan mennesker tillater seg å oppføre seg når de finner ut at man er en venn av Usa og Israel. Det blir hyling og skriking og i noen tilfeller voldelig oppførsel uansett hvor rolig og balansert man selv er. Det er jo helt rart hvordan dette hatet fører til en helt irrasjonell oppførsel mot de man er uenig med. Det virker som at disse personene mener at disse meningene gjør en person ond og at det derfor er rimelig å oppføre seg som en Pitbull med rabies og lire av seg usakligheter. Man er fortsatt menneske selv om man kanskje ikke mener det samme som majoriteten. Folkeskikk tilbake i skolen! /syting av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #2 Del Skrevet 7. november 2004 Å være "palestinervenn" eller "israelvenn" er begge deler like teit. Jeg er heller for at man prøver å se ting fra begge synsvinkler og få til en dialog og et samarbeid. Sett "oss opp mot dem" er aldri noen løsning, og vil alltid skape konflikt enten du er for eller mot USA, for eller mot Israel, eller for eller mot Palestina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 9. november 2004 #3 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg er for det ene og for det andre. Og hvilke meninger folk har om politiske saker bryr meg midt i ryggen så lenge de klarer å være saklige i sin mening. Hvis ikke blir det strengt tatt for dumt. Men jeg respekterer andres meninger så lenge de respekterer mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå