AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Del Skrevet 6. juli 2016 Hei! Jeg har et ganske stort problem... Som overskriften tilsier, er jeg småforelsket i broren til kjæresten. Kjæresten min er 18 år, og broren er 23. Familien deres er veldig samlet, så når jeg er hos familien til kjæresten er broren der alltid + at jeg har vært med kjæresten og broren ellers også. Jeg vet ikke helt hva det er, men synes broren er kjekkere, mer moden, morsommere og mer sosial.. Kjæresten min er veldig kjekk også, men føler han er litt teit / barnslig til tider... F.eks: Det verste jeg vet på hele denne jord er bæsje/tissevitser, og han har litt slik humor... Kan også ha noe med at jeg hørte kjæresten si til søsteren at det nye profilbildet hennes på facebook var stygt (ikke første gang han sier slikt til henne) og at broren og hun søsteren hans har et kjempegodt forhold... Høres teit ut, men jeg reagerer virkelig på sånne ting, pga. ting tidligere i livet. Det er ikke vits i å skrive at jeg skal dumpe kjæresten for hans eget beste, siden jeg har slike tanker... Kjæresten min er kjempensnill og flott, og det er jo 0% sjanse at det kunne blitt noe mellom meg og broren selvsagt. Derfor vil jeg bare vite om det er folk her på KG som har opplevd det samme, eller som har tips til hvordan jeg kan la det ligge?? Hilsen J17! Anonymkode: eeb4c...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Del Skrevet 6. juli 2016 TS her.. Jeg tror det kan ha noe med at broren er eldre, i og med at jeg alltid har hatt en ting for eldre... Første "kjæreste" jeg hadde var en mann på 26, men det var mer en greie enn et ordentlig parforhold... Aldri vært forelsket i noen på min egen alder, aldri på grunnskolen eller noe heller... Kjæresten min på 18 er den første "unge" jeg er blitt forelsket i. Anonymkode: eeb4c...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humlachi Skrevet 6. juli 2016 #3 Del Skrevet 6. juli 2016 Er du sikker på at det er en småforelskelse? Og ikke heller at du er litt betatt fordi dette er en mann du vet du ikke kan få? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 6. juli 2016 #4 Del Skrevet 6. juli 2016 Beste tipset til å la det ligge er nettopp det, la det ligge... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Del Skrevet 7. juli 2016 Humor er ganske viktig i et forhold. Viktig å kunne le av omtrent det samme. Utseende forandrer seg med årene, men humoren er gjerne den samme. Relasjonen mellom søsken kan forandre seg med tiden. Jeg og broren min har ikke nødvendigvis et spesielt godt forhold mellom oss vi heller, selv om vi er eldre enn broren til kjæresten din. Det er også gjerne av sine nærmeste man skal høre slikt fra. Dessuten er det av og til en forskjell på å være fin i virkeligheten, og på det å være fotogen. Det går an å tenke positivt om mannlige personer i kjæresten din sin nærmeste familie, uten at du dermed skal behøve å måtte bli forelsket av den grunn. Tror du må bevisst prøve å snu tankene bort fra han broren til kjæresten din. Du har ikke noe med å rote deg bort i han, i alle fall. For deres alles beste. Anonymkode: ec5f4...397 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Del Skrevet 7. juli 2016 Du skal bare være glad du ikke er forelska i faren til kjæresten din du. (Ja jeg sikter til meg selv....det er både flaut og skremmende. Huff ) Anonymkode: d6cc0...2c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. juli 2016 #7 Del Skrevet 7. juli 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har et ganske stort problem... Som overskriften tilsier, er jeg småforelsket i broren til kjæresten. Kjæresten min er 18 år, og broren er 23. Familien deres er veldig samlet, så når jeg er hos familien til kjæresten er broren der alltid + at jeg har vært med kjæresten og broren ellers også. Jeg vet ikke helt hva det er, men synes broren er kjekkere, mer moden, morsommere og mer sosial.. Kjæresten min er veldig kjekk også, men føler han er litt teit / barnslig til tider... F.eks: Det verste jeg vet på hele denne jord er bæsje/tissevitser, og han har litt slik humor... Kan også ha noe med at jeg hørte kjæresten si til søsteren at det nye profilbildet hennes på facebook var stygt (ikke første gang han sier slikt til henne) og at broren og hun søsteren hans har et kjempegodt forhold... Høres teit ut, men jeg reagerer virkelig på sånne ting, pga. ting tidligere i livet. Det er ikke vits i å skrive at jeg skal dumpe kjæresten for hans eget beste, siden jeg har slike tanker... Kjæresten min er kjempensnill og flott, og det er jo 0% sjanse at det kunne blitt noe mellom meg og broren selvsagt. Derfor vil jeg bare vite om det er folk her på KG som har opplevd det samme, eller som har tips til hvordan jeg kan la det ligge?? Hilsen J17! Anonymkode: eeb4c...afb Du har bare en liten crush. Og det sier seg selv at broren på 23 er mer voksen og moden enn kjæresten din på 18. Han blir voksen en gang han også. For alt du vet var broren like barnslig da han var 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå