AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Skrevet 6. juli 2016 Vi skal ha bryllupsfesten vår på en herregård som er litt utdatert i interiøret. Stolene der er slike lave med armlener og stoff i ryggen og setet. Fargene er mellomblå eller grønne om jeg ikke husker feil. Syns ikke slike hvite stolcover man kan leie er så pent på stoler med armlener... Finnes det en annen enkel, billig og grei løsning for å dempe styggheten? Føler det kommer til å ødelegge hele inntrykket i lokalet om stolene skal stå slik de er.. Anonymkode: a7851...8a6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Lån/ lei andre stoler! Anonymkode: b1f19...296
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Skrevet 6. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Lån/ lei andre stoler! Anonymkode: b1f19...296 Er ikke det temmelig dyrt for 70-80 stoler? -TS Anonymkode: a7851...8a6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 https://stoltrekk.no ☺️☺️ Anonymkode: 65e55...51f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Stoltrekk kan leies til mellom 15 og 27kr stk alt ettersom hvor i verden det er. Anonymkode: c1a87...873
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Den 7.7.2016 at 10.13, AnonymBruker skrev: https://stoltrekk.no ☺️☺️ Anonymkode: 65e55...51f Aldri i livet om jeg hadde betalt 59,-/stk i leie for stoltrekk som ser ut som et stretchlaken! Anonymkode: 64773...ae9 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 Den 7.7.2016 at 23.38, GørilB skrev: Jeg leste: skjule stygge kjoler i bryllupet Samme her! Trodde det var tidenes bridezilla! Anonymkode: fe0b5...dca 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #9 Skrevet 12. juli 2016 Den 6. juli 2016 at 23.05, AnonymBruker skrev: Vi skal ha bryllupsfesten vår på en herregård som er litt utdatert i interiøret. Stolene der er slike lave med armlener og stoff i ryggen og setet. Fargene er mellomblå eller grønne om jeg ikke husker feil. Syns ikke slike hvite stolcover man kan leie er så pent på stoler med armlener... Finnes det en annen enkel, billig og grei løsning for å dempe styggheten? Føler det kommer til å ødelegge hele inntrykket i lokalet om stolene skal stå slik de er.. Anonymkode: a7851...8a6 Hvorfor i all verden har du bestilt lokalet hvis du ikke er fornøyd? Dette skulle du avklart med utleierne da du var der for å se. Enten nye stoler eller annet lokale. En herregård er gjerne litt "utdatert" i interiøret, den er neppe bygget i 2015... Anonymkode: b4400...fdd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #10 Skrevet 15. juli 2016 Den 12.7.2016 at 21.23, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden har du bestilt lokalet hvis du ikke er fornøyd? Dette skulle du avklart med utleierne da du var der for å se. Enten nye stoler eller annet lokale. En herregård er gjerne litt "utdatert" i interiøret, den er neppe bygget i 2015... Anonymkode: b4400...fdd Grunnen til at vi valgte lokalet var at det ikke var mye annet ledig da vil så etter lokaler. Trodde jeg var ute i grei tid et år i forveien, men de fleste hadde booket 1,5 år i forveien, gitt... Uansett, da vi kikket på lokalet var det tomt for bord og stoler siden de vasket der.... Lokalet er veldig flott i seg selv, men jeg skjønner ikke at de ikke får byttet stoler... Anonymkode: a7851...8a6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #11 Skrevet 16. juli 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at vi valgte lokalet var at det ikke var mye annet ledig da vil så etter lokaler. Trodde jeg var ute i grei tid et år i forveien, men de fleste hadde booket 1,5 år i forveien, gitt... Uansett, da vi kikket på lokalet var det tomt for bord og stoler siden de vasket der.... Lokalet er veldig flott i seg selv, men jeg skjønner ikke at de ikke får byttet stoler... Anonymkode: a7851...8a6 Du burde uansett spurt hvordan stolene så ut, istedet for å klage i ettertid. Anonymkode: b4400...fdd
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 Har aldri tenkt over eller lagt merke til stolene i noe bryllup jeg har vært i, gitt. Husker heller ikke noe om farger, borddekorasjoner e.l. Det var sikkert en wow-så-fint-reaksjon i ti sekunder, før man ble mer opptatt av folka. Og stoler? Det kommer jo til å sitte folk på dem - stolene vil ikke synes! Anonymkode: 81660...975 2
Nimorna Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri tenkt over eller lagt merke til stolene i noe bryllup jeg har vært i, gitt. Husker heller ikke noe om farger, borddekorasjoner e.l. Det var sikkert en wow-så-fint-reaksjon i ti sekunder, før man ble mer opptatt av folka. Og stoler? Det kommer jo til å sitte folk på dem - stolene vil ikke synes! Anonymkode: 81660...975 Enig. Jeg husker ikke hvordan stolene i mitt eget bryllup så ut engang. 1
Gjest Sisti Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 Det er nok du som legger best merke til stolene. Så snart folk sitter til bords er det jo ingen som ser stolene. Og man ser de ikke så godt heller når de står inntil bordene. Hvis du ikke kan akseptere stolene kan du leie stoler, leie hvite, harry stoltrekk eller sy egne stoltrekk. Kommer an på hvor mye penger du er villig til å legge i noe som ingen vil tenke over i mer enn max noen minutter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå