Gå til innhold

Hva er man da...?! (seksuell legning)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man tenner på menn litt seksuelt, kan ligge med de og få orgasme, men er aldri opptatt av menn sånn egentlig, og skal litt mye til også før man tenner på de. 

Og om man tenner på kvinner på samme måte, som beskrevet med menn. 

Og hvis man ikke har lyst til å være kjæreste, ha et forhold til, eller bo med noen uansett kjønn... Hva er man egentlig da... ? 

Anonymkode: 12d33...91d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, OverMyKnee skrev:

En kåt jævel... :fnise:

Ha ha.. :fnise: 

Men helt ærlig, om man ikke er så veldig kåt egentlig, man har sex fordi det er helt OK liksom. Om man aldri lyster spesielt på begge kjønn, men om man havner "der" så er det helt OK...  Om man går ca halvt år uten sex, fordi man savner det ikke, men det kan være litt digg. Når det gjelder begge kjønn. Men man ønsker ikke et forhold fordi det føles egentlig bare så "feil".... Altså, hva er man egentlig...??? 

AnonymBruker
Skrevet

Singel og biseksuell? 

Anonymkode: 68d7a...ae8

• Liker 1
Gjest *kokos*
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha.. :fnise: 

Men helt ærlig, om man ikke er så veldig kåt egentlig, man har sex fordi det er helt OK liksom. Om man aldri lyster spesielt på begge kjønn, men om man havner "der" så er det helt OK...  Om man går ca halvt år uten sex, fordi man savner det ikke, men det kan være litt digg. Når det gjelder begge kjønn. Men man ønsker ikke et forhold fordi det føles egentlig bare så "feil".... Altså, hva er man egentlig...??? 

Da er du en av svært mange mennesker som eksemplifiserer at menneskets seksuelle preferanser ikke nødvendigvis kan puttes i en bås.

Og det er helt greit!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, *kokos* skrev:

Da er du en av svært mange mennesker som eksemplifiserer at menneskets seksuelle preferanser ikke nødvendigvis kan puttes i en bås.

Og det er helt greit!

Ja, det er nok kanskje helt greit! :)

Men hva svarer man om folk lurer på "Hva man er" eller hvorfor man er singel år etter år, men kan ha et par tre koselige stunder med begge kjønn i løpet av disse årene.. ? Synes det er vanskelig, jeg. Må jeg kanskje ikke forstå meg selv? Og heller ikke forklare så mye til andre... ? 

Skrevet

Aromantisk og biseksuell? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, temolitus skrev:

Har aldri hørt om ordet "aromantisk", men googlet det nå og leser, og det er jo som å lese om meg! Takk for interessant svar! :)

Skrevet
6 minutter siden, temolitus skrev:

Det jeg tenkte også. Eventuelt pansexuell, om det ikke er så nøye på kjønnet, men at du tenner på personen (altså kan tenne på alle kjønn, ikke bare kvinner/menn)

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, kattepusen skrev:

Det jeg tenkte også. Eventuelt pansexuell, om det ikke er så nøye på kjønnet, men at du tenner på personen (altså kan tenne på alle kjønn, ikke bare kvinner/menn)

Takk for svar. :)

AnonymBruker
Skrevet

Men lurer på noe. I ungdomsårene så lå jeg med flere gutter og ble kjærester med de. Ikke så langvarige forhold. Jeg gjorde det fordi det var det som var "normalt" og forventet på en måte... Husker at jeg ble sliten av det på den tiden... Og inne i meg mislikte jeg det utrolig sterkt. Om man har venner fra den tiden, hvordan kan man evt forklare det...? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...