Gå til innhold

Noen som planlegger barn på egenhånd?


Safarien

Anbefalte innlegg

Planlegger å besøke klinikk i DK høsten 2017 om alt går som det skal. Hadde vært gøy å snakke med andre som har fått barn på egenhånd på denne måten eller planlegger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Safarien skrev:

Planlegger å besøke klinikk i DK høsten 2017 om alt går som det skal. Hadde vært gøy å snakke med andre som har fått barn på egenhånd på denne måten eller planlegger :)

Jeg prøver på det nå. Har hatt to forsøk på Stork, :)

Anonymkode: e2d4b...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du reist ned alene?
Kjenner jeg gruer meg litt til at jeg kanskje må gjøre endel alene om ikke familie eller venner kan følge med.
Måtte du ha behandling på forhånd?
Tenkte jeg skulle få sjekket ståan på nyåret i tilfelle jeg må i gang med hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiii! Så gøy. Opprett dagbok!!!:nigo:

Jeg planlegger om ca tre år. Har et barn fra før med en far som ikke får omsorg, derfor Stork på neste. 

Anonymkode: d20af...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel dagbok/blogg når jeg starter :)
Håper det dukker opp en i mellomtiden så jeg får en å dele alt med, men jeg har vært en smule uheldig med kjærligheten, så bedre å fikse på egenhånd. Dessuten har jeg snille foreldre som mer enn gjerne stiller opp!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Safarien skrev:

Blir vel dagbok/blogg når jeg starter :)
Håper det dukker opp en i mellomtiden så jeg får en å dele alt med, men jeg har vært en smule uheldig med kjærligheten, så bedre å fikse på egenhånd. Dessuten har jeg snille foreldre som mer enn gjerne stiller opp!

 

Blir spennde å følge med da. Håper du finner noen i samme båt! Masse lykke til! :)

Anonymkode: d20af...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Micki*

Jeg har vurdert å fryse ned egg men jeg vil ikke ha et donorbarn, det passer ikke for meg. Blir spennende å følge med deg TS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *Micki* skrev:

Jeg har vurdert å fryse ned egg men jeg vil ikke ha et donorbarn, det passer ikke for meg. Blir spennende å følge med deg TS. 

Jeg trodde ikke det var vanlig å fryse ned ubefruktede egg? På vår klinikk sa de iallefall at de ikke gjorde det pga at kvaliteten på eggene ble ødelagt av det.

Anonymkode: 2ebba...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på saken :)

Anonymkode: e11e7...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 6.7.2016 at 22.32, Safarien skrev:

Har du reist ned alene?
Kjenner jeg gruer meg litt til at jeg kanskje må gjøre endel alene om ikke familie eller venner kan følge med.
Måtte du ha behandling på forhånd?
Tenkte jeg skulle få sjekket ståan på nyåret i tilfelle jeg må i gang med hormoner.

Ja, reiser ned alene. Det er veldig greit. Nesten som å gå til gynekologen. Måtte ikke har noen behandling på forhånd nei. Men man må ha en samtale med Stork og ta en del prøver hos fastlegen. :)

Anonymkode: e2d4b...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...