Tulla2 Skrevet 6. november 2004 #1 Skrevet 6. november 2004 Jeg er ganske så bred over hoftene og trenger tips til bukser (bade dongeri og vanlige) Er ikke supertynn heller så det må tas i betraktning. Skal buksene da helst henge løs nedover lårene eller er bukser som sitter litt inntil bedre utseendemessig - (selv om jeg synes det ser litt rart ut - pærefasong, kanskje)trenger tips på dette området. (Lenge siden jeg kjøpte bukser, har gått gravid og nå er ungen over et halvt år så nå er det på tide med noen nye bukser)
Andrine22 Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 Se her du Her er iallfall jeans... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251308
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #3 Skrevet 7. november 2004 Jeg har brede hofter. De buksene som sitter penest på meg er gjerne ganske stramme over lårene. Det viktige er at det er "bootcut" i dem, altså at de går ut nede slik at de jevner ut formen på beina. Hvis de er helt rette i beina, dvs at de blir trange i hoftene, men er lik vidde i hele beinet, får jeg lett "tømmerstokkbein". Bukser som Levis 529 har fin passform til meg. Diesel Rame kan jeg også bruke. (Andre bukser har også fin passform, men problemet blir fort at de blir for lave i livet - jeg har svær rumpe..)
Andrine22 Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 Jeg har breie hofter og stor rumpe (iallfall i forhold til den slanke fine midjen min ) og jeg liker også at buksene skal være trange i lårene. Og helst litt videre enn en vanlig bootcut på meg takk...
Tusseline Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 Enkelte Lee-modeller tror jeg nok ville ha passet til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå